No niestety nie ma tam opcji wyłączania WiFi. Można zrobić to z połączeniem ethernet ale nie z WiFi.Ustawienia - Sieć i internet
EDIT:
Wersja softu to 9.1.1 Android 11
No niestety nie ma tam opcji wyłączania WiFi. Można zrobić to z połączeniem ethernet ale nie z WiFi.Ustawienia - Sieć i internet
Załączenie Ethernet z automatu wyłącza Wifi, jest taka kropka - Ethernet. Jak ją załączysz (podświetlona na zielono kropka), to z automatu odłączysz Wifi i na odwrót. Na co dzień mam połączenie po EthernetNo niestety nie ma tam opcji wyłączania WiFi. Można zrobić to z połączeniem ethernet ale nie z WiFi.
EDIT:
Wersja softu to 9.1.1 Android 11
U mnie tak nie działa. Jest tak jak na fotoZałączenie Ethernet z automatu wyłącza Wifi, jest taka kropka - Ethernet. Jak ją załączysz (podświetlona na zielono kropka), to z automatu odłączysz Wifi i na odwrót. Na co dzień mam połączenie po Ethernet
z tego co powyżej wynika, że Ethernet masz włączony, ale "Nie połączono" może wskazywać na winę po stronie rutera lub połączenia kablem. Spróbuj włączyć i wyłączyć Ethernet.U mnie tak nie działa. Jest tak jak na foto
View attachment 24467
Nic niestety nie działa.z tego co powyżej wynika, że Ethernet masz włączony, ale "Nie połączono" może wskazywać na winę po stronie rutera lub połączenia kablem. Spróbuj włączyć i wyłączyć Ethernet.
Mam Shield Pro od bodajże 4 lat i od początku używam połączenia przewodowego (UPC 750 Mb), bo zależy mi na płynności filmów w 4K i bezzawodności. Urządzenie działa bez zarzutu i nie wymieniłbym na inny model. Wcześniej miałem starszy model Shielda. Przed odesłaniem sprzętu zrób reset do ustawień fabrycznych, powinno pomóc. Przypuszczam, Jesteś jednym z nielicznych mających ten problem.Nic niestety nie działa.
Na angielskim forum Nvidii temat nierozwiązany od bardzo dawna. Rozmawiałem dzisiaj z Supportem, też nie wiedzą jak pomóc...
Odsyłam sprzęt. Wielkie rozczarowanie.
MiBox w tym miejscu ma na górze wyłącznik WiFi, w nakładce Nvidia gdzieś go schowali.
Próbowałem nawet w opcjach programisty, ale też nie ma.
Wyszli z założenia, że wszyscy już mają sieć bezprzewodową...
Ty masz Shield Pro, czy bez Pro?
To już dawno sprawdzone. Na laptopie wykrywa błyskawicznie....Aha i sprawdź czy tak jak podłączasz Shielda to jak podłączysz laptopa albo PC to też będzie wykrywało połączenie czy też nie.
I co słychać w tym względzie?OK.
Dam mu ostatnią szansę.
Podepnę do innego routera...
Bez powodzenia niestety.I co słychać w tym względzie?
A to dziwne co piszesz... Mam Shielda od kilku lat i pilot jest niezawodny, no może poza jego prądożernością. "Mute" uzyskasz naciskając jednocześnie oba przyciski zwiększania i zmniejszania głośności. Zrobisz to bez problemu po ciemności. Poza tym wszystkie przyciski, w tym NETFLIX możesz dowolnie mapować według własnych upodobań. Nie rozumiem więc, w czym problem?Co jest z tymi pilotami od Shielda, cyklicznie raz na tydzień przestaje działać.
Trzeba wytargać zasilacz z Shiedla i restartować.
Ja ten pierwszy pilot był kompletnym nieporozumieniem, żeby nie powiedzieć żartem, to drugi widzę, też ma kaprysy.
Mam całą masę sprzętów i pilotów i jak żyje, z żadnym nie miałem takich atrakcji.
Jest jakiś pilot sprawdzony na rynku (zamiennik), najlepiej bez tego gównianego przyciski "netflix"? Taki, którym w nocy wymacam przyciski volume i ma przycisk "mute"? To też jest żart, zamiast zrobić osobną sekcje głośności, to wrzucili w środek i trzeba to macać po nocach, a nie będę za każdym razem spoglądał na podświetlanie.
Nie rozumiem więc, w czym problem?
cyklicznie raz na tydzień przestaje działać.
Trzeba wytargać zasilacz z Shiedla i restartować.
Wykluczasz zawieszkę Shielda ?Co jest z tymi pilotami od Shielda, cyklicznie raz na tydzień przestaje działać.
Trzeba wytargać zasilacz z Shiedla i restartować.
też tak myślę, raczej chodzi o zawieszkę NS, bo 6 lat użytkowania robi swoje. Mój poprzednik firmy Zoomtak dał radę tylko przez 4 lata, zero aktualizacji, choć w reklamie był cud-miód.Wykluczasz zawieszkę Shielda ?
Wykluczasz zawieszkę Shielda ?