Jak już Ci wcześniej pisałem, powołałbym się na określenie gwaranta "odnowione" w zapisać na podlinkowanej stronie i wysłałbym im pismo, że wzywasz ich do przeprowadzenia skutecznej naprawy, coś podobnego do treści:
Informuję, że w toku dokonanej reklamacji konsoli NVIDIA SHIELD TV ... nr (jeśli masz jakiś numer), gwarant naruszył warunki gwarancji a dokładnie:
- nie naprawił reklamowanego egzemplarza konsoli
- nie dostarczył w zamian ani produktu nowego ani odnowionego.
Otrzymany w wyniku reklamacji inny egzemplarz konsoli (kolejny już), jest w bardzo złym stanie technicznym. Obudowa konsoli posiada głębokie, widoczne uszkodzenia i rysy oraz inne ślady użytkowania. W żaden sposób nie pasuje do określenia "odnowiona" czy "nowa". Pragnę w tym momencie również zaznaczyć, że reklamowana przez mnie konsola była prawie nowa (używana ... miesięcy) i nie nosiła nawet najmniejszych rysek czy tym bardziej uszkodzeń. Nie dość, że zakupiony produkt okazał się wadliwy, co jest dla mnie dużym zawodem i niedogodnością, to dodatkowo w skutek przeprowadzonej reklamacji otrzymałem produkt zniszczony i nieestetyczny, co jest już całkowicie niezrozumiałe.
W wyniku powstałej sytuacji, żądam przeprowadzenia skutecznej naprawy, zgodnie z warunkami gwarancyjnymi. Zważywszy na liczne niedogodności i długi okres braku możliwości korzystania z konsoli (jest to już kolejna nieskuteczna naprawa), liczę na wymianę na produkt fabrycznie nowy (co jest zgodne z warunkami gwarancji), nie posiadający żadnych rys czy śladów użytkowania.
Wysłałbym im to poleconym a wcześniej zrobił skan z tego pisma z Twoim podpisem i wysłał na stosownego @.
Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś pomysły to pisać.
Oczywiście na przyszłość, składaj reklamację z tytułu rękojmi u sprzedawcy a nie z tytułu gwarancji, bo w tym wypadku już dawno miałbyś kasę w kieszeni lub fabrycznie nową konsolę (przy kolejnej naprawie właściciel wybiera formę reklamacji a sprzedawca nie może jej zmienić o ile reklamacja jest faktycznie zasadna).