Tak jak pisałem, uruchom ponownie Shielda i jakiś czas będziesz miał Atmosa - oczywiście tam gdzie on jest dostępny, np. Carnival Row na 100% go ma. Możesz sprawdzić czy potencjalnie będzie Atmos patrząc czy telewizor wszedł na HDR, albo sprawdzić czy jest skalowanie włączone i używane przy odtwarzaniu, jeśli jest to wiadomo, że nie będzie ani HDR ani Atmos-a bo wideo będzie szło tylko w Full HD.
Na forach zagranicznych jak i forum samej Nvidii było pełno lamentu o braku 4k/HDR/Atmos i oni twierdzili, że to wina Amazona i nowa aktualizacja apki załatwia sprawę. Według moich obserwacji nie załatwiła jednak sprawy, a żadnego skutecznego rozwiązania na dłuższą metę nie znalazłem, pomaga tylko ponowne uruchomienie Shielda, ale tylko na chwilę (bodajże jak się go znowu włączy to już tylko Full HD pójdzie.
Chociaż jeszcze co ciekawe, bo sprawdziłem wczoraj. Ludzie twierdzili, że na wbudowanych apkach w Smart TV HDR itp. na Amazon działa ZAWSZE, więc wczoraj wszedłem przez apkę wbudowaną w Philipsa 55OLED803 i z HDR-u też były nici. Odpaliłem TV jeszcze raz i nic to nie dało, więc wygląda na to, że wina rzeczywiście jest po stronie Amazon. A to co pisali, że na TV działa wszystko ZAWSZE, to może dlatego, że pisali o LG, a tam wiadomo, że nie ma Androida.
Aha, jeszcze próbowałem odtwarzać przez VPN ustawiając lokalizację na USA i też nic to nie pomogło.