Nvidia Shield TV jako odtwarzacz multimedialny.

boss509

Member
Mam co prawda wersję 2017, ale z tego co pamiętam, początkowo też nie mogłem znaleźć aplikacji w Google Play i zrobiłem coś takiego, że na komputerze wyszukałem tę aplikację i ją zainstalowałem "zdalnie". Wiem, że temat braku tej aplikacji na NS2019 jest powszechny i gdyby było tak jak u mnie, to na pewno ktoś by do tego doszedł, ale ciekaw jestem jaki komunikat wyświetla się dla tej aplikacji przy Shield 2019.
 

rufi10

Member
Mam co prawda wersję 2017, ale z tego co pamiętam, początkowo też nie mogłem znaleźć aplikacji w Google Play i zrobiłem coś takiego, że na komputerze wyszukałem tę aplikację i ją zainstalowałem "zdalnie". Wiem, że temat braku tej aplikacji na NS2019 jest powszechny i gdyby było tak jak u mnie, to na pewno ktoś by do tego doszedł, ale ciekaw jestem jaki komunikat wyświetla się dla tej aplikacji przy Shield 2019.
Na NS 2019 brak apk HBO nie jest to problem powszechny, dotyczy wyłącznie wersji tzw. tubki.

Jeżeli nie ma tej apki na wersji "tubkowej" lub na NS 2017 najprostszym rozwiązaniem jest doinstalowanie aplikacji Aptoide TV. Mając tą apkę możemy zainstalować niemal dowolną apkę, której brak w oficjalnym sklepie Google Play :)
Z mojej strony polecam zainstalowanie apki STB Emu, na której znajdziecie wszystko czego dusza zapragnie
 

medivh29

Member
Witam, jak przesłać APK z HBOGO do shielda, lub jak tą APK zainstalować z Pena?
Wrzucam na pena sormatowanego czy to na fat32 czy na ntfs i shield widzi pena, ale nie pokazuje mi apki którą na niego wrzuciłem.
 

medivh29

Member
@bl4ck, wybacz ale z mnie laik w temacie shielda.
chodziło mi o to że shield nie widzi mi co jest na penie jak go podłączyłem do urządzenia.
a o tym że trzeba zainstalować menager plików to nie wiedziałem.


EDIT:
HboGo zainstalowane, serdecznie Ci dziękuję za pomoc.
 
Ostatnia edycja:

boss82

New member
Witam, szybkie pytanko, czy Shield będzie widział pendrive NTFS z plikiem MKV powyżej 4GB który chcę odpalić za pomocą KODI?
 

manonfire

Member
Mam co prawda wersję 2017, ale z tego co pamiętam, początkowo też nie mogłem znaleźć aplikacji w Google Play i zrobiłem coś takiego, że na komputerze wyszukałem tę aplikację i ją zainstalowałem "zdalnie". Wiem, że temat braku tej aplikacji na NS2019 jest powszechny i gdyby było tak jak u mnie, to na pewno ktoś by do tego doszedł, ale ciekaw jestem jaki komunikat wyświetla się dla tej aplikacji przy Shield 2019.
Pokrótce pisząc aplikacja jest niezgodna z Twoim urządzeniem. Na Fergusonie FBox ATV instalowała się bez problemu, ale nie działała. Jako, że jakość streamu HBO GO jest poniżej jakichkolwiek standardów jakoś za nią nie płaczę choć produkcje mają znakomite. Tylko nie uśmiecha mi się oglądanie ciemnych scen w postaci czarno-szarych kwadratów na ekranie przy w wątpliwej jakości dźwięku stereo.
 

boss509

Member
~manonfire postawa HBO jest żenująca. Pomijając jakość obrazu/dźwięku, to sama aplikacja też jest chyba najgorszą jaką mam na NVIDII. Nie korzystałem jeszcze z Netflixa, ale pamiętam, że w porównaniu do takiego Showmax to było niebo a ziemia. TVP VOD, Ipla i Player też znacznie lepsze. Zdają się sprawiać wrażenie, że ludzie powinni im dziękować za sam fakt istnienia HBO.
 

kola01

Well-known member
Bez reklam
Pokrótce pisząc aplikacja jest niezgodna z Twoim urządzeniem. Na Fergusonie FBox ATV instalowała się bez problemu, ale nie działała. Jako, że jakość streamu HBO GO jest poniżej jakichkolwiek standardów jakoś za nią nie płaczę choć produkcje mają znakomite. Tylko nie uśmiecha mi się oglądanie ciemnych scen w postaci czarno-szarych kwadratów na ekranie przy w wątpliwej jakości dźwięku stereo.

Miałem HBO prawie rok, ostatnio ponownie korzystałem też z darmowego okresu 14 dni i powiem że nie mam żadnych zastrzeżeń do jakości obrazu i dźwieku. Przy czym mam TV FullHD (nie 4K) + zestaw podłogowy stereo. Sama aplikacja właściwie niewiele odbiega od tej z NETFLIXA (mam też od ponad roku). Są jakieś drobne niuanse, typu: nie wyskakuje monit o pominięcie czołówki filmu czy przez pierwsze 5-10 sekund po włączeniu filmu jest obniżona jakość. Poza tymi drobiazgami, nie widzę różnicy vs aplikacja NETFLIXA. HBO na pewno działa bardzo stabilnie i nie ma żadnych problemów z szarpaniem obrazu jak ma to często miejsce na Netflixie (wile osób się skarży).
 
Ostatnia edycja:

rufi10

Member
Mam NS2019PRO i nie mam dostępu do apki HBO GO ze sklepu GooglePlay, raczej trzeba ją pobrać z neta, wrzucić na pena i samemu zainstalować. Nie zabierałem się jeszcze za to z braku czasu na zabawę z Shieldem.
Najprostszym rozwiązaniem w tym przypadku i na przyszłość, gdy chcemy zainstalować apkę spoza oficjalnego sklepu Google Play jest ustawienie na kilka minut np. Nord VPN na USA i bezproblemowe pobranie tego, czego dusza zapragnie. Polecam tę metodę obok instalacji dodatkowego sklepu Aptoide TV
 

lipaaa

New member
Najprostszym rozwiązaniem w tym przypadku i na przyszłość, gdy chcemy zainstalować apkę spoza oficjalnego sklepu Google Play jest ustawienie na kilka minut np. Nord VPN na USA i bezproblemowe pobranie tego, czego dusza zapragnie. Polecam tę metodę obok instalacji dodatkowego sklepu Aptoide TV


Możesz trochę rozwinąć temat, ja właśnie czekam na przesyłkę z NS2019Pro, zwłaszcza chodzi mi o temat vpn i "pobieranie czego dusza zapragnie" np z USA. Rozumiem że to robi się na urządzeniu tak? Czy na komputerze i przez usb do urządzenia? Jak byś mógł w kilku zdaniach opisać ten proces i podać sprawdzone źródła oprócz Aptoide TV, myślę że to dość wartościowa wiedza dla przyszłych użytkowników.
 

medivh29

Member
Przyłączam się do prośby, z tym VPN to nie mam pojęcia jak to się ustawia.
Co chodzi o instalowanie apek z zewnętrznego źródła, to dzięki koledze @bl4ck wiem już jak, wrzucam na Pena i z poziomu aplikacji x-plore instaluję apki na shieldzie.
 

medivh29

Member
Może i "ciemniaki", ale ja swój wiek też mam i nie siedzę przed komputerem jak młodzieżówka.
Więc jestem do tyłu w nowinkach czy systemie Android. Dzisiaj podstawą jest znajomość języka angielskiego co wielu ułatwia życie. Niestety nie wszystkim jego nauka przychodzi łatwo.
 

lipaaa

New member

Taki jesteś hop do przodu a na resztę pytania Ci już nie starczyło wiedzy???

Po pierwsze to ja nie pytałem co to jest vpn i gdzie go można dostać tylko zapytałem kolegę rufi10 o jego patent i czy robi to przez urządzenie czy przez PC bo tak też można przez usb wgrywać. Zapytałem o ściąganie apek, myśląc dalej (słowo klucz, możesz pominąć) i pytając jakie ma swoje sprawdzone źródła aplikacji.

Masz takie ciekawe życie że musisz na forum wyskakiwać przed szereg obrażając przy tym innych użytkowników? Czy na internecie jesteś taki kozak "ciemniak" bo tylko tu możesz się jakoś dowartościować? Rodzice Cię nie nauczyli (może jeszcze Cię uczą) jak się zwracać do innych? Czy tylko takie określenia pamiętasz z domu rodzinnego i tak najłatwiej???
 
Ostatnia edycja:

rufi10

Member
Przyłączam się do prośby, z tym VPN to nie mam pojęcia jak to się ustawia.
Co chodzi o instalowanie apek z zewnętrznego źródła, to dzięki koledze @bl4ck wiem już jak, wrzucam na Pena i z poziomu aplikacji x-plore instaluję apki na shieldzie.
Wszystko rozumiem, też byłem świeżak, mam swoje lata, ale staram się być na bieżąco. Szczegółowo odpowiem wieczorem, teraz mam wyjście :)
Powiem tylko, uruchamiając VPN na NS i po wejściu do oficjalnego sklepu Google Play zauważyłem, że zmieniła się jego zawartość, tzn. pojawiła się przykładowo aplikacja Disney +, u mnie miałem ją wcześniej zainstalowaną z pena i mi się zaktualizowała. Z innych dostępnych to np. Hulu.
Samo uruchomienie VPN, ja mam VPN Nord, jest prozaiczne. Po zainstalowaniu tej aplikacji np. że sklepu Aptoide TV, wpisaniu loginu i hasła, te "parametry" można dostać po wykupieniu usługi VPN lub od kogoś kto już, ma podzielić się, możemy korzystać!!! :)
Z dostępnych na ekranie TV krajów, np.dostep do Disney to Holandia, klikamy w kafelek z nazwą danego kraju, ten po chwili podświetla się na zielono. Teraz wychodzimy z aplikacji VPN naciskając na pilocie przycisk z kółkiem, wchodzimy do dowolnej aplikacji, do tej pory niedostępnej z uwagi na ograniczenia regionalne.
Tyle....
 
Do góry