Witam.
Ja miałem nadzieję, po tej wypowiedzi kol.Storma:
"Myślę, że bzyczenie to losowa sprawa. Reklamować usterki do skutku 3 naprawy i wymiana sprzętu na nowy model LG 42PC56 !!!"
iż przyjął do wiadomości, że żaden sprzęt w czasach oszczędności wielkich koncernów nie jest bez wad. Jednak nadzieje moje były płonne, bo widze, że kol. Storm w tym dziale zaczyna już rozmawiać sam ze sobą i pisze bezsensowne posty, lub powiela pytania które już zadawał kilkukrotnie. Miałem też nadzieje, iż pojął, że jego kilkustronnicowa wojna z kilkoma użytkownikami tego forum, o to czy TV jest dobry czy nie, nic nie wnosiła do dyskusji.
Kol. Storm, z tego co zauwazyłem, nikt nie neguje jakości obrazu, i wyposażenia tego tv, tylko kilka osób (śmiem sądzić, że wiekszośc) ma problem z uciążliwym dźwiękiem, który LG polska zakwalifikowało jako buczenie. Jeśli to buczenie było by w normie lub poprostu by go nie było, a tylko kilkoro z nas miało urojenia, że TV nam buczy, to nie odwiedzali by nas serwisanci LG.
Chce też poprawić wypowiedź kol. Storma, że nie trzy, a cztery naprawy uprawniają do wymiany TV na nowy lub zwrot gotówki.
Dodam od siebie, że tydzień po powrocie mojego TV z serwisu, zgłosiłem ustarkę ponownie. Serwis bez problemu przyjął to zgłoszenie z ta różnicą, że kazali mi przygotowac wraz z gwarancją dowód zakupu TV, bo beda chcieli mi go wymienic na nowy. Jak to będzie to napewno Was poinformuje, ale narazie sceptycznie podchodze do tego.
Pozdrawiam.