no to nabyłem swojego panasa w electro.pl i po raz ostatni cos kupuje przez internet. Generalnie na początku miałem obawy, że sprzedali mi tv z wystawki. Patrząc na 3 porty hdmi wyglądają tak jakby były już używane lekko wytarte. Porty audio jak się przyświeci latarką mają wewnątrz dwie blaszki ściskające po obu stronach -wytarte. Dobra, może się czepiam... . Jedna śruba wygląda jakby była kręcona a jeszcze inna do końca nie jest wkręcona albo po prostu jest za długa - sprzęt mógł wyjść w takim stanie z fabryki tak sobie tłumacze. Najgorsze jest to, że jakieś hmm 5cm od lewej strony mam jakiś pasek pionowy przebiegający od góry do dołu tv i zastanawiam się co z tym fantem zrobić. Reklamować czy żądać nowego tv. Generalnie owy pasek zbytnio nie przeszkadza jak się o nim nie wie...
Co do samego tv. Jak dla mnie głos ekstra. Gry pod PS3 bajer. Jakość filmów hdmi kosmos. Natomiast odbiór tv z satelity czy analoga porażka totalna i często bywa tak, aczkolwiek nie na wszystkich programach, że postacie szybko poruszające się zostawiają za sobą jakąś poświatę co bywa irytujące. Dzieje się to w każdym trybie obrazu(dynamiczny, gra, kinowy itd.)
Mam pytanie czy ktoś korzystał z takiego typu serwisu:
Pomoc - Panasonic TV Home Service - Panasonic Polska
Duże podziękowania należą się Panu z audiovideo.pl. Co prawda nie kupiłem od kikiego sprzętu, ale zadzwoniłem do jego sklepu i pracownik co nieco mnie uspokoił i poświęcił mi swojego cennego czasu a to się ceni. Tym bardziej, że się nie odlał na mnie pomimo że tv kupiłem w innym sklepie.
Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam szczególnie Panią, która wydzierała się na sprzedawcę, "bo blokujemy linie telefoniczną"
Co do samego tv. Jak dla mnie głos ekstra. Gry pod PS3 bajer. Jakość filmów hdmi kosmos. Natomiast odbiór tv z satelity czy analoga porażka totalna i często bywa tak, aczkolwiek nie na wszystkich programach, że postacie szybko poruszające się zostawiają za sobą jakąś poświatę co bywa irytujące. Dzieje się to w każdym trybie obrazu(dynamiczny, gra, kinowy itd.)
Mam pytanie czy ktoś korzystał z takiego typu serwisu:
Pomoc - Panasonic TV Home Service - Panasonic Polska
Duże podziękowania należą się Panu z audiovideo.pl. Co prawda nie kupiłem od kikiego sprzętu, ale zadzwoniłem do jego sklepu i pracownik co nieco mnie uspokoił i poświęcił mi swojego cennego czasu a to się ceni. Tym bardziej, że się nie odlał na mnie pomimo że tv kupiłem w innym sklepie.
Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam szczególnie Panią, która wydzierała się na sprzedawcę, "bo blokujemy linie telefoniczną"