ps3vx360
niestety racja. Po raz kolejny okazuje sie ze wersje x360 i ps3 roznia sie od siebie, czasem znacznie (glownie chodzi o gorsze tekstury i spadajaca animacje) na niekorzysc ps3. Niby nic nowego, bo tak bylo tez chociazby z Dead Space czy Batmanem: AA... i nie jestem tego w tanie zaakceptowac, a przynajmniej juz nie w 2010 roku! A przyklad Uncharted 2 pokazal przeciez ile mocy drzemie w ps3. O ile dwa a nawet rok temu mozna bylo to tlumaczyc tym ze nie ogarnieto jeszcze architektury konsoli to teraz nie znajduje wytlumaczenia. I nie usprawiedliwia tego ze gre wyprodukowala firma X a przykonwertowala firma Y.
I mamy smutny paradoks ze niektore gry wygladaja gorzej na konsoli teoretycznie mocniejszej...
Z tego co pamiętam to za konwersję PS3 nie odpowiada Sega, Hideki Kamyia i Clover Studio tylko jakieś lenie, którzy potrafili spier** tak wspaniałą grę![]()
niestety racja. Po raz kolejny okazuje sie ze wersje x360 i ps3 roznia sie od siebie, czasem znacznie (glownie chodzi o gorsze tekstury i spadajaca animacje) na niekorzysc ps3. Niby nic nowego, bo tak bylo tez chociazby z Dead Space czy Batmanem: AA... i nie jestem tego w tanie zaakceptowac, a przynajmniej juz nie w 2010 roku! A przyklad Uncharted 2 pokazal przeciez ile mocy drzemie w ps3. O ile dwa a nawet rok temu mozna bylo to tlumaczyc tym ze nie ogarnieto jeszcze architektury konsoli to teraz nie znajduje wytlumaczenia. I nie usprawiedliwia tego ze gre wyprodukowala firma X a przykonwertowala firma Y.
I mamy smutny paradoks ze niektore gry wygladaja gorzej na konsoli teoretycznie mocniejszej...