Kolego @digitalus:
Brakuje Ci argumentów do rzeczowej rozmowy. A i polecam raz jeszcze przeczytać to co napisałem. Nie skrytykowałem Was jako Was tylko Was jako wasze podejście do tematu.
Poza tym konstytucja daje mi wolność słowa i nie możesz mi jej ograniczać. Dlaczego jestem niemile widziany? prze kogo? Przez Ciebie? Konstytucja daje Ci wybór...możesz zamknąć ten wątek i go nie czytać dalej.
Kolego @wiesiek19:
Zgadza się każda technologia ma jakieś wady ale kto jak nie my ma możliwość wymuszenia ich poprawy? To my możemy męczyć producentów, to my możemy nie kupować pewnych produktów. Może gdy sprzedaż spadnie o X% prezesi zerkną na spadające słupki w zestawieniach kwartalnych i zadadzą sobie proste pytanie "WHY?".
OK można działać wielotorowo ale w tym poście nie widać tych dwóch torów. Osoby które się tu wypowiadają obrały jedną ścieżkę: "piszmy do stacji TV ponieważ mamy słabe telewizory".
Od razu dopiszę, że pisząc "słabe telewizory" mam na myśli technologię a nie samą markę, model czy coś innego.
@wiesiek19 piszesz o paliwie...zgadzam się z tym tylko zapomniałeś wspomnieć, że jakość paliwa regulują pewne normy (przepisy). To czy logo stacji będzie różowe czy czerwone czy go nie będzie nie jest uwzględnione nigdzie. Pamiętajcie, że musimy się poruszać w ramach obowiązującego prawa.
Zrobię taki ot na chwilę nawiązując do Twojej wypowiedzi z paliwem...
Jakiś czas temu jadąc poza miasto musiałem zatankować ON...i wyczytałem, że po drodze będę miał stację (jakąś małą) gdzie to paliwo jest sporo tańsze. Zatankowałem to paliwo i zadowolony odjechałem. Jakież było moje zdziwienie jak moje autko po przejechaniu kilkunastu km zaczęło się dławić a potem nie chciało zapalić. Okazało się, że ów paliwko było czymś "chrzczone". Oczywiście naraziło mnie to na pewne koszty.
I teraz kończąc ot... Czyją winą było to, że moje autko odmówiło współpracy? Oczywiście dostawczy/producenta paliwa. Dlaczego? ponieważ nie spełniało z góry określonych norm.
W przypadku logotypów stacji telewizyjnych czy innych firm, masz zapisane że logotypy nie mogą być obraźliwe i nie mogą zwierać treści zabronionych takich jak pornografia. innych restrykcji nie ma.
Doceniam, że coś robicie w tej sprawie tylko nawiązując do mojej wcześniejszej wiadomości...swoje działania powinniście rozłożyć na obie strony i nie powinniście oczekiwać, że jakaś stacja telewizyjna zmieni logo...bo to jest już ich dobra wola.
@wiesiek19 musisz rozróżnić czym jest usługa. W tym przypadku stacja TV świadczy Ci usługę o z góry określonych parametrach. logo tej stacji mieści się w tych parametrach
. To Ty jako konsument masz prawo do wyboru czy dana usługa Ci odpowiada czy też nie.
Akcja z ustaleniem głośności na równym poziomie pomiędzy reklamami a audycjami wynikało nie z tego, że głośniejsze reklamy powodują uszkodzenie odbiorników TV tylko dlatego, że jest to sugerowanie Klientowi pewnych działań...w tym przypadku zakupu pewnych produktów. Działanie podświadome... fajny przykład ale pomyliłeś celowość danej zmiany.
Panowie.
Ja z chęcią się przyłączę do takich działań tylko muszę wiedzieć, że idą one w dobrym kierunku. Bombardowanie stacji TV w tym przypadku to może 20% Waszego sukcesu bo oni mogą coś zmienić ale nie muszą...idąc dalej tym torem dziś czepiamy się logo stacji...co będzie następne? Może ktoś powie, że lepiej byłoby gdyby obraz był ciemniejszy a, że jego Tv nie umożliwia przyciemnienia obrazu, postuluje on o przyciemnienie obrazu na poziomie nadawanego sygnału.
Panowie...to zakrawa o absurd dlatego zmieńmy podejście i zacznijmy się zastanawiać co w rzeczywistości można zmienić aby produkty które kupujemy były lepsze bo jeśli Wasze czy nawet mój telewizor spełniałby jakieś kryteria to nie byłoby tego tematu.
Pamiętajcie, że większość stacji telewizyjnych nie czerpie korzyści z tytułu abonamentu dlatego nie mają obowiązku zmieniać logotypu ponieważ nie łączy ich z Wami (nami) żadna umowa. To my jako użytkownicy mamy wybór...oglądać lub nie oglądać...coś mi pasuje albo nie pasuje.
Co do mojego telewizora. Jeszcze raz powtórzę, kupiłem co kupiłem., Nie mówię, że moje jest lepsze czy gorsze. Nie mówię, że wasze jest gorsze...
Mówię jedynie abyśmy się spięli i zaczęli konsekwentnie egzekwowali jakość naszych produktów. Jak kupuję buty to oczekuję, że są klejone klejem zapewniającym trzymanie się podeszwy a nie klejem biurowym tylko po to żeby ładnie wyglądały na wystawie.
Brakuje Ci argumentów do rzeczowej rozmowy. A i polecam raz jeszcze przeczytać to co napisałem. Nie skrytykowałem Was jako Was tylko Was jako wasze podejście do tematu.
Poza tym konstytucja daje mi wolność słowa i nie możesz mi jej ograniczać. Dlaczego jestem niemile widziany? prze kogo? Przez Ciebie? Konstytucja daje Ci wybór...możesz zamknąć ten wątek i go nie czytać dalej.
Kolego @wiesiek19:
Zgadza się każda technologia ma jakieś wady ale kto jak nie my ma możliwość wymuszenia ich poprawy? To my możemy męczyć producentów, to my możemy nie kupować pewnych produktów. Może gdy sprzedaż spadnie o X% prezesi zerkną na spadające słupki w zestawieniach kwartalnych i zadadzą sobie proste pytanie "WHY?".
OK można działać wielotorowo ale w tym poście nie widać tych dwóch torów. Osoby które się tu wypowiadają obrały jedną ścieżkę: "piszmy do stacji TV ponieważ mamy słabe telewizory".
Od razu dopiszę, że pisząc "słabe telewizory" mam na myśli technologię a nie samą markę, model czy coś innego.
@wiesiek19 piszesz o paliwie...zgadzam się z tym tylko zapomniałeś wspomnieć, że jakość paliwa regulują pewne normy (przepisy). To czy logo stacji będzie różowe czy czerwone czy go nie będzie nie jest uwzględnione nigdzie. Pamiętajcie, że musimy się poruszać w ramach obowiązującego prawa.
Zrobię taki ot na chwilę nawiązując do Twojej wypowiedzi z paliwem...
Jakiś czas temu jadąc poza miasto musiałem zatankować ON...i wyczytałem, że po drodze będę miał stację (jakąś małą) gdzie to paliwo jest sporo tańsze. Zatankowałem to paliwo i zadowolony odjechałem. Jakież było moje zdziwienie jak moje autko po przejechaniu kilkunastu km zaczęło się dławić a potem nie chciało zapalić. Okazało się, że ów paliwko było czymś "chrzczone". Oczywiście naraziło mnie to na pewne koszty.
I teraz kończąc ot... Czyją winą było to, że moje autko odmówiło współpracy? Oczywiście dostawczy/producenta paliwa. Dlaczego? ponieważ nie spełniało z góry określonych norm.
W przypadku logotypów stacji telewizyjnych czy innych firm, masz zapisane że logotypy nie mogą być obraźliwe i nie mogą zwierać treści zabronionych takich jak pornografia. innych restrykcji nie ma.
Doceniam, że coś robicie w tej sprawie tylko nawiązując do mojej wcześniejszej wiadomości...swoje działania powinniście rozłożyć na obie strony i nie powinniście oczekiwać, że jakaś stacja telewizyjna zmieni logo...bo to jest już ich dobra wola.
@wiesiek19 musisz rozróżnić czym jest usługa. W tym przypadku stacja TV świadczy Ci usługę o z góry określonych parametrach. logo tej stacji mieści się w tych parametrach
Akcja z ustaleniem głośności na równym poziomie pomiędzy reklamami a audycjami wynikało nie z tego, że głośniejsze reklamy powodują uszkodzenie odbiorników TV tylko dlatego, że jest to sugerowanie Klientowi pewnych działań...w tym przypadku zakupu pewnych produktów. Działanie podświadome... fajny przykład ale pomyliłeś celowość danej zmiany.
Panowie.
Ja z chęcią się przyłączę do takich działań tylko muszę wiedzieć, że idą one w dobrym kierunku. Bombardowanie stacji TV w tym przypadku to może 20% Waszego sukcesu bo oni mogą coś zmienić ale nie muszą...idąc dalej tym torem dziś czepiamy się logo stacji...co będzie następne? Może ktoś powie, że lepiej byłoby gdyby obraz był ciemniejszy a, że jego Tv nie umożliwia przyciemnienia obrazu, postuluje on o przyciemnienie obrazu na poziomie nadawanego sygnału.
Panowie...to zakrawa o absurd dlatego zmieńmy podejście i zacznijmy się zastanawiać co w rzeczywistości można zmienić aby produkty które kupujemy były lepsze bo jeśli Wasze czy nawet mój telewizor spełniałby jakieś kryteria to nie byłoby tego tematu.
Pamiętajcie, że większość stacji telewizyjnych nie czerpie korzyści z tytułu abonamentu dlatego nie mają obowiązku zmieniać logotypu ponieważ nie łączy ich z Wami (nami) żadna umowa. To my jako użytkownicy mamy wybór...oglądać lub nie oglądać...coś mi pasuje albo nie pasuje.
Co do mojego telewizora. Jeszcze raz powtórzę, kupiłem co kupiłem., Nie mówię, że moje jest lepsze czy gorsze. Nie mówię, że wasze jest gorsze...
Mówię jedynie abyśmy się spięli i zaczęli konsekwentnie egzekwowali jakość naszych produktów. Jak kupuję buty to oczekuję, że są klejone klejem zapewniającym trzymanie się podeszwy a nie klejem biurowym tylko po to żeby ładnie wyglądały na wystawie.
Ostatnia edycja: