Hitachi 42PD9700

kol350

New member
do :bankrootghost

jak Ci się "podoba" to sobie kup .
zwróć uwgę na panel przed zakupem(czy coś tam za dużo lub kolorowo nie świeci)wcześniej jest opisane jak to sprawdzić .
ja mam od grudnia i jestem zadowolony (jedyne co bym chciał zmienić to przkątną na min.50 cali bo ogladam z prawie 5 m.)

wg. mnie jest ok!!!:D
 

Goliat

New member
Bez reklam
(jedyne co bym chciał zmienić to przkątną na min.50 cali bo ogladam z prawie 5 m.)

wg. mnie jest ok!!!:D[/quote]
Dokładnie następny zakup za 4-5 latek to 50-55 cali no i myślę że będzie to też Hit... :D
Pozdrawiam.
 

kacper_74

New member
Parę dni temu zaprosiłem pana ze sklepu w którym kupiłerm mojego Hitachi. Pokazałem mu jak ładnie miga i pulsuje mój telewizor. Przyznał racje że faktycznie to dziwne zjawisko. Na drugi dzień umówiliśmy się w sklepie żeby zbadać inny egzemplarz który u nich stoi. Tamten też miga w tych samych momentach. Pobawiliśmy się troche ustawieniami DVD i telewizora. Udało się w niewielkim stopniu zniwelować ten efekt ale mnie to nie satysfakcjonuje. Umówiliśmy się że po świetach TV pakujemy w pudło i jedzie do serwisu. Poinformuje o efekcie tego posunięcia jak tylko TV wróci do mnie spowrotem.
 

bankrootghost

New member
kol350 napisał:
do :bankrootghost

jak Ci się "podoba" to sobie kup .
zwróć uwgę na panel przed zakupem(czy coś tam za dużo lub kolorowo nie świeci)wcześniej jest opisane jak to sprawdzić .
ja mam od grudnia i jestem zadowolony (jedyne co bym chciał zmienić to przkątną na min.50 cali bo ogladam z prawie 5 m.)

wg. mnie jest ok!!!:D

chcę jeszcze poczekać na serię T01.
Pytałem w Hitachi Polska kiedy zaczną sprzedaż i brak odzewu.
 

kacper_74

New member
Czy ktoś z tu obecnych posiadaczy 42PD9700 jest może z Lublina lub okolic. Chciałbym zobaczyć w akcji sprawny egzemplarz (pozbawiony migotania) tego tv.
 

marek_13

New member
Goliat napisał:
(jedyne co bym chciał zmienić to przkątną na min.50 cali bo ogladam z prawie 5 m.)

wg. mnie jest ok!!!:D
Dokładnie następny zakup za 4-5 latek to 50-55 cali no i myślę że będzie to też Hit... :D
Pozdrawiam.[/quote]

byłem ostatnio w nowym salonie sony w warszawie i oglądałem po raz 10 te podkolorowane bravie full HD - w sumie ładnie świecą za te 13 koła hehe, ale natknąłem się na świecący tylnoprojekcyjny 70 cali - to ci Goliat polecam, poza żarówką, którą trza co jakiś czas za ładne parę złotych kupić nic mu nie brakuje. Kiedyś chciałem kupić taki KDS-55A2000 full HD - uważam, że świeci pięknie - dużo lepiej od lcd, no ale Goliat mnie namówił na Hitachi no to mam :D .
A z Hitachi to wam coś opowiem - podczas filmu Gladiator konfigurowałem router i repeater, bo cuś się spsuło. Moja sieć wireless ma nazwę "J23 znowu nadaje" i nagle na Hitachi pojawia się na Gladiatorze niebieski napis "J23... niedziela 17.15". Myślę co jest do cholery, ale patrze w EPG i rzeczywiście na TVN jest w nied. o 17.15 "stawka większa niż życie" hehehe - CO TO BYŁO???, bo instrukcji jeszcze nie przeczytałem hehe.

pozdro all

p.s. kacper napisz jak tam załatwisz tą usterkę, bo mnie to martwi bardzo
 

byczy

New member
Jak by ktos chcial poeksperymentowac z swoim TV.....

na forum UK ktos umiescil skany z manuala serwisowego do 42 i 55 cali z seri C i U
pierwszy skan o tym jak updatowac firmware

attachment.php


oraz drugi skanik z tym jak np. zlikwidowac to upierdliwe miganie

attachment.php
 

Goliat

New member
Bez reklam
byczy napisał:
Jak by ktos chcial poeksperymentowac z swoim TV.....

na forum UK ktos umiescil skany z manuala serwisowego do 42 i 55 cali z seri C i U
pierwszy skan o tym jak updatowac firmware

http://www.avforums.com/forums/attachment.php?attachmentid=51746

oraz drugi skanik z tym jak np. zlikwidowac to upierdliwe miganie

http://www.avforums.com/forums/attachment.php?attachmentid=51747&d=1175198918
Hmm zarejestrowałem się na tym forum...ale nic nie wyświetla :( .... może popełniam błąd???
 

Goliat

New member
Bez reklam
byłem ostatnio w nowym salonie sony w warszawie i oglądałem po raz 10 te podkolorowane bravie full HD - w sumie ładnie świecą za te 13 koła hehe, ale natknąłem się na świecący tylnoprojekcyjny 70 cali - to ci Goliat polecam, poza żarówką, którą trza co jakiś czas za ładne parę złotych kupić nic mu nie brakuje. Kiedyś chciałem kupić taki KDS-55A2000 full HD - uważam, że świeci pięknie - dużo lepiej od lcd, no ale Goliat mnie namówił na Hitachi no to mam :D
Z tylną projekcją i projektorami to mam doświadczenie od strony serwisu (kolega ;)) i nie jest tak różowo jak można się naciąć w salonie:
-lampy które są tzw. montażowe (montowane w fabryce) nie kupisz już takiej na wolnym rynku :(
-sprawa zakurzonych zwierciadeł (po około pół roku już zaczynają się kłopoty)
-po wymianie żarówy już nie ustawisz geometrii i parametrów na poziomie fabrycznym (a subiektywna regulacja może wpędzić w chorobę psychiczną - tak jak raz ruszona głowica w magnetofonie kasetowym :()
Także pierwsza reakcja w sklepie może zmylić .....ale w końcu kupuje się sprzęcik na pare ładnych wiosen więc po co robić doświadczenia???? (Jaguara kupisz już za 99 999PLN ale serwis cie zje .... to samo jak chodzi o w/w)
Pozdrawiam.
 

byczy

New member
Goliat napisał:
Poradziłem sobie :) ....potrzebna była pełna rejestracja :D
Dzięki za info i Pozdro.

Sorki za te linki, zapomanilem ze one sa widoczne tylko po rejestracji.

jeszcze raz umieszcze




z tego wynika ze czas zycia panelu to linia numer 894... jak dobrze rozumie :)
 
Ostatnia edycja:

kacper_74

New member
z tego wynika ze czas zycia panelu to linia numer 894... jak dobrze rozumie :)[/quote]


To akurat chyba zależy od wersji tv i softu jaki ma wgrany.
U mnie (42PD9700 N) czas pracy panelu jest w lini zdaje sie 814 a nie 894.
Co do metody usunięcia zjawiska migotania opisanej w skanach zamieszczonych przez byczego tez jestem ciekaw co kryje sie u mnie pod liniami menu tam podanymi. Dzisiaj sprawdzę.
Poza tym nie wiem czy warto cos zmieniac gdymy mialo się okazac ze ingerencja w menu serwisowe skutkuje utratą gwarancji. moze lepiej wyslac tv do serwisu i niech oni to sobie pozmieniaja.
Co do firmy EuroCES, jak pisałem już, nie znają problemu migotania albo Pani odbierająca tam telefon ma obowiązek utrzymywać taką wersje. Ja dzwoniułem tam 3 razy w ciągu 2 tygodni. Prosiłem o połączenie mnie z serwisem, z człowiekiem który fizycznie zajmuje się naprawą telewizorów plazmowych Hitachi. Za każdym razem odpowiadała że jest to niemożliwe bo w serwisie nie ma telefonu :D .
Na pytanie czy jestem pierwsza osoba zgłaszającą występowanie tego zjawiska za każdym razem odpowiadała że tak, pierwszy raz słyszy o czymś takim.
Dziwne bo sam zgłaszam ten problem już trzeci raz a przecież pani nie wie że to ja ją dręczę po raz kolejny.
 
Ostatnia edycja:

byczy

New member
kacper_74 napisał:
To akurat chyba zależy od wersji tv i softu jaki ma wgrany.
U mnie (42PD9700 N) czas pracy panelu jest w lini zdaje sie 814 a nie 894.

Tak, bo ja mam wersje 112 z tego co sie domyslilem po pierwszej lini w menu serwisowym....


na innych forach pisali o wersjach 119 itp i tam mieli zeczywiscie w tych liniach 814...sa te dane

w niektorych wersjach wogole jest mniej lini...zakrecone to jest.......

pzdr
 

kacper_74

New member
byczy napisał:
Tak, bo ja mam wersje 112 z tego co sie domyslilem po pierwszej lini w menu serwisowym....


na innych forach pisali o wersjach 119 itp i tam mieli zeczywiscie w tych liniach 814...sa te dane

w niektorych wersjach wogole jest mniej lini...zakrecone to jest.......

pzdr

A ja dla odmiany mam wersje 101 :D

Pierwsza linia w moim menu wygląda tak:
NO. DATA VE101 42 TE 101

A co do czasu pracy to chyba oszukałem. Możliwe że faktycznie jest u mnie w linii 894. Piszę z pamięci więc moge sie mylić. Wieczorem sprawdze.

Pisząc tego posta pojawiła się u mnie po raz kolejny taka oto refleksja. Mam wrażenie że w tej chwili co byśmy nie kupili, niezależnie od ceny i zapewnień sprzedającego, dostajemy towar wybrakowany, niedopracowany i producenci eksperymentują sobie na nas zamiast robić to w swoich laboratoriach. Fakt że zaraz po zakupie telewizora widze wady które mozna w prosty sposób usunąc świadczy o niepoważnym traktowaniu mnie przez producenta. Refleksja ta powraca do mnie ostatnio dosyć często w przeciągu ostatnich 2 lat. Właściwie zawsze po dokonaniu jakiegoś poważniejszego zakupu. W tym czasie w ciągu pierwszego miesiąca urzytkowania oddawałem do serwisu monitor firmy NEC, notebook FujitsuSiemens (ASUSA oddałem bezpowrotnie stwierdzając że wszytkie egzemplarze w sklepie mają wadliwą matrycę :) ), telefon NOKIA i odtwarzacz DVD Philips. Serwis usuwał usterki i dopiero wtedy byłem zadowolony z zakupu. Jak widać z telewizorem HITACHI sytuacja się powtarza.
 
Ostatnia edycja:

marek_13

New member
masz w 100% rację Kacper - ja też to zauważyłem!!! Z 5 różnym fantami walczyłem ostatnio (generalnie elektronika) i mam takie same doświadczenie. A generalnie jest tak, że software czy firmware do tych zabawek nigdy nie nadąża za wynalazkami inżynierów. Taką zabawę cwiczyłem z routerem ostatnio (w instrukcji!!! piszą, żeby koniecznie wgrac nowy firmawe v 1.16 - w fabrycznie nowym urządzeniu !!!!, a w serwisie mi wysyłają mailem v 1.25 !!!!, bo tamta i tak nie działa) i z DVD i z Nokią - głowę sobię dam uciąc, że z naszymi Hitachi też tak jest np. niedziałająca N-ka po HDMI to wcale nie musi byc wina dekodera tylko niekompatybilnego protokołu hdcp itd itp. - ale kto nas oświeci????

Goliat - dzięki za info o tylnej projekcji - niniejszym zapominam o tej technologii hehehe

pozdro all
 

Goliat

New member
Bez reklam
U mnie wersja:VC107 42 TE 107 i pod pozycją 894 liczba przepracowanych godzin ......2223 :( (od września ..... czyli przeszło 92 dni świecenia :D)
Pozdrawiam.
 

byczy

New member
Goliat napisał:
U mnie wersja:VC107 42 TE 107 i pod pozycją 894 liczba przepracowanych godzin ......2223 :( (od września ..... czyli przeszło 92 dni świecenia :D)
Pozdrawiam.

ja gdzies pisalem dokladnie jakie mam ustawienia ale w kazdym badz razie VC112 dalej z pamieci podobnie tylko po TE cos innego :)

a jak by kogos napawde interesowalo co piszczy w amerykanskich wersjach plazm to polecam lektore z stronki
http://jbmaudio.net/DownLoads/

tutaj jest wszystko, lacznie z instrukcjami jak rozbierac TV....
 

kacper_74

New member
Zaryzykowałem . Sam dokonałem czynności serwisowych :D .
Zmieniłem wartości w liniach 275, 829, 830, 831 z "0" na "1"
Włączyłem kilka fragmentów filmów gdzie efekt migotania był najbardziej widoczny i zobaczyłem ... stabilny obraz.
Problem migotania mam z głowy i co za tym idzie lepszy humor na święta. Wreszcie mam sprawny telewizor.
Dziwi tylko fakt że nie dostałem go w takim stanie ze sklepu.
Dzięki byczy za skany.
 
Ostatnia edycja:

marek_13

New member
kacper_74 napisał:
Zaryzykowałem . Sam dokonałem czynności serwisowych :D .
Zmieniłem wartości w liniach 275, 829, 830, 831 z "0" na "1"
Włączyłem kilka fragmentów filmów gdzie efekt migotania był najbardziej widoczny i zobaczyłem ... stabilny obraz.
Problem migotania mam z głowy i co za tym idzie lepszy humor na święta. Wreszcie mam sprawny telewizor.
Dziwi tylko fakt że nie dostałem go w takim stanie ze sklepu.
Dzięki byczy za skany.

NO BRAWO !!!!!!!!!:cool:
Dzięki Kol. Byczemu mamy własny serwis internetowy - wielkie dzięki. Wiem, że to było wcześniej, ale napiszcie (bardzo precyzyjnie, bo się boję), jak się wchodzi do tego menu serwisowego :blagam: .

pozdro all
 
Do góry