HD w UPC

Seizo

Active member
Bez reklam
Jak Wam działa Internet w paśmie 2,4 GHZ na dekoderze Horizon? Mam Internet do 250 Mb/s i to co się wyprawia standardzie w 2,4 GHz to jakaś kpina. W porywach 15 Mb/s. Na kablu podłączonym do 150 Mbit karty sieciowej 20-30 Mbit. Natomiast w pasmie 5GHz wszystko śmiga jak powinno 160-230 Mbit/s. Macie podobnie, czy może ja mam coś nie tak z urządzeniem? Modem stoi praktycznie obok wszystkich urządzeń.
 

wysio

Member
Bez reklam
Sprawdź jakimś programem, np Wi-Fi analizer na androida, jak wygląda zajętość kanałów w paśmie 2.4 Ghz. Prawdopodobnie zbyt wiele sieci działa na twoim kanale i stąd takie działanie. Musiałbyś przestawić siebie router na ten najmniej oblegany kanał.
 

Seizo

Active member
Bez reklam
To mam już za sobą :) Najdziwniejsze jest to że po kablu też jest słabo 30 Mb/s przy prędkości do 250 Mb/s? Przecież w tym przypadku powinno być zdecydowanie najlepiej. Wcześniej miałem Netię do 50 Mb/s i na routerze Asus rt-ac1200g w 2,4 GHz nie było problemu jak obecnie z UPC.
 

wysio

Member
Bez reklam
Zrób reset dekodera. Jeśli to nic nie da, dzwoń do UPC, żeby technik Ci to sprawdził. U siebie nigdy nie sprawdzałem, jak działa net w Horizonie, bo wziąłem dobry oddzielny router i jestem bardzo zadowolony. Też mam 250 Mb i po kablu jest zawsze ponad 230 Mb. Przez Wi-Fi to wiadomo, że urządzenia pracujące w paśmie 2.4 Ghz będą miały dużo mniejszą prędkość, ale przynajmniej te 60 Mb powinno być.
 

Seizo

Active member
Bez reklam
Spróbuje jeszcze podłączyć do tego cuda swój router i wtedy zobaczę co i jak. Chciałem uniknąć dodatkowego urządzenia na półce ale coś mi się wydaje, że chyba nie będzie innego wyjścia. Zastanawia mnie tylko dlaczego po wyprowadzeniu kabla z tego Horizona jest tak słabo.
 

wysio

Member
Bez reklam
Coś jest nie tak z Horizon. Może trafił Ci się wadliwy model. Może ten reset coś ewentualnie pomoże. Jak nie, to ja bym bombardował UPC.
 

Seizo

Active member
Bez reklam
Sprawdzę jeszcze opcję ze swoim routerem zanim zacznę cokolwiek dalej robić w tej sprawie. Nie liczyłem na cuda w tym Horizonie bo jak coś jest do wszystkiego, to zwykle jest jest do dupy i tutaj się to potwierdza.

Pisałeś, że masz podłączony swój router. Czy w tym przypadku Horizon powinien działać jako bridge? Jeżeli tak to gdzie gdzie to zmienić/przestawić bo nigdzie nie widzę takiej opcji.
 

wysio

Member
Bez reklam
Mam oddzielny router, ale UPC, więc to co innego. Nie wiem prawdę mówiąc, czy da się podłączyć pod Horizon własny router.
 

Kasio

Member
Jak Wam działa Internet w paśmie 2,4 GHZ na dekoderze Horizon? Mam Internet do 250 Mb/s i to co się wyprawia standardzie w 2,4 GHz to jakaś kpina. W porywach 15 Mb/s. Na kablu podłączonym do 150 Mbit karty sieciowej 20-30 Mbit. Natomiast w pasmie 5GHz wszystko śmiga jak powinno 160-230 Mbit/s. Macie podobnie, czy może ja mam coś nie tak z urządzeniem? Modem stoi praktycznie obok wszystkich urządzeń.

Podłącz Horizona kablem LAN do kompa/laptopa w przeglądarce wklepaj o ile sie nie mylę 192.168.1.1
sprawdź ustawienia.
 

brodacz

Active member
Bez reklam
Właśnie UPC poinformowało o wyłączeniu apki telefonu. Szkoda, bo za granicą była świetnym rozwiązaniem. Tłumaczą to wyrównaniem roamingu w Europie, ale przecież świat nie kończy się na Europie. No cóż, trzeba będzie poszukać operatora alternatywnego.
 

Kasio

Member
Próbował ktoś nagrać Top Gear 24 i zaraz po tym Extra Gear,nagrywa sie ale nie można odtworzyć ani z przycisku "Nagrane" ani z "Menu / Moje / Nagrania",na liscie widnieje tylko Top Gear 24. 30min (czas z Extra Gear),i tak jest od jakiegoś czasu,chyba od wprowadzenia Replay TV,wygląda na to że nagrania się nakładają.
 
UPC przysłało mi takiego majla: "Drogi Kliencie! Cieszymy się, że jesteś z nami. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie wyjątkowy prezent! PRZYSPIESZYLIŚMY TWÓJ INTERNET AŻ DO 60 Mb/s BEZ ŻADNYCH OPŁAT".

Poprzednio miałem 30 Mb/s teraz powinno być 60 Mb/s. Niestety max. możliwości to 42 Mb/s.

Czy ktoś dostał podobny prezent? :)
 

Kamil_89

Member
Tak kolego, dla wszystkich Klientów którzy mieli mniej niż 60 został wysłany taki mail. Co do Twojej prędkości to sprawdzales na kablu czy WiFi, jak to drugie to oczywiście spadek może być.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
U mnie jest 120mb/s na kablu i wifi pełne prędkości - po wymianie routera.
Wcześniej na starym routerze po wifi to był dramat.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Nie zakupiłem, tylko wyprosiłem ich o nowy.
Z poprzednim miałem wiecznie problemy, mimo, że zarzekali się, że tak ma być i jest wszystko dobrze.
Dodatkowo jest dwuzakresowy, więc smartfon czy laptop działa w 5Ghz niezależnie z resztą.

Swój prywatny wypasiony też miałem swojego czasu, ale również miałem problemy, ale Connect Box z UPC załatwił temat raz na zawsze, przynajmniej u mnie.
 
Do góry