HD w UPC

tadekb1

New member
Koledzy
Czy ktoś z kolegów posiada zamiast dekodera kartę ci+to prosiłbym kilka słów czy sie opłaca przejść z dekodera na tę kartę.Pytam bo kupiłem tel który według UPC ma współpracować w/w kartą oraz ma możliwość nagrywania na dysk twardy.
 

neron3

New member
Ma propozycję zadzwońcie w sprawie History. Ponieważ co konsultant to podaje inny termin. A dzisiaj usłyszałem że nie mają zgłoszeń co do History HD i nie wiadomo kiedy przywrócą.

Wysłane za pomocą Tapatalk
 

lemon 1971

New member
Ma propozycję zadzwońcie w sprawie History. Ponieważ co konsultant to podaje inny termin. A dzisiaj usłyszałem że nie mają zgłoszeń co do History HD i nie wiadomo kiedy przywrócą.

Wysłane za pomocą Tapatalk
Juz jest HISTORY channel w HD,,,,,Tylko kolo logo brak znaczka HD...dekoder pokazuje ze jest to kanal w hd:krol:
 

miniasy

New member
Potwierdzam, u mnie analogicznie ;)
Chociaż jeszcze ok. 14-ej nie wiedzieli "co i jak"...

Odpowiedź z "Kontakt UPC":

"Temat: odpowiedź na zgłoszenie dotyczące braku wyświetlania się programu History HD w rozdzielczości HD.

Szanowny Panie,
dziękuję za zgłoszenie z dnia 6.11.2013.

Sprawą zajmuje się Dział Techniczny. Otrzymałam wyjaśnienie, że pracujemy nad wyeliminowaniem tej niedogodności. W chwili obecnej nie jestem w stanie wskazać terminu usunięcia tego problemu, lecz dołożymy starań, aby stało się to w możliwie jak najkrótszym czasie.

Odnosząc się do wniosku o rekompensatę wyjaśniam, że zgodnie z Regulaminem świadczenia usług odliczenie opłaty abonamentowej następuje w sytuacji awarii sygnału, czyli całkowitego braku dostępu do usługi. Pana zgłoszenie dotyczyło zaniku pojedynczych kanałów, dlatego opłata abonamentowa za usługę telewizyjną pozostaje uzasadniona.

Proszę o przyjęcie wyjaśnień."


I tyle ;)
 

Sheik

New member
Potwierdzam, u mnie analogicznie ;)
Chociaż jeszcze ok. 14-ej nie wiedzieli "co i jak"...

Odpowiedź z "Kontakt UPC":

"Temat: odpowiedź na zgłoszenie dotyczące braku wyświetlania się programu History HD w rozdzielczości HD.

Szanowny Panie,
dziękuję za zgłoszenie z dnia 6.11.2013.

Sprawą zajmuje się Dział Techniczny. Otrzymałam wyjaśnienie, że pracujemy nad wyeliminowaniem tej niedogodności. W chwili obecnej nie jestem w stanie wskazać terminu usunięcia tego problemu, lecz dołożymy starań, aby stało się to w możliwie jak najkrótszym czasie.

Odnosząc się do wniosku o rekompensatę wyjaśniam, że zgodnie z Regulaminem świadczenia usług odliczenie opłaty abonamentowej następuje w sytuacji awarii sygnału, czyli całkowitego braku dostępu do usługi. Pana zgłoszenie dotyczyło zaniku pojedynczych kanałów, dlatego opłata abonamentowa za usługę telewizyjną pozostaje uzasadniona.

Proszę o przyjęcie wyjaśnień."


I tyle ;)
No to u mnie info która "wyjaśnia" co dział techniczny tak długo "naprawiał":
...Informuję, że skierowałem zgłoszoną przez Pana kwestię - brak kanału History HD do Działu Technicznego naszej firmy. Otrzymałem następującą odpowiedź - nadawca niefortunnie zrezygnował z oznaczenia HD w logo, co może wprowadzać Abonentów w błąd. Nadawane jest już poprawne. ...

***Urzekło mnie sformułowanie "niefortunnie zrezygnował":shock:
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Co mozna teraz wynegocjowac, przy zalozeniu ze chce:

Umowa na rok (nie chce na 24msc.)
Pelen pakiet + wszystkie kanaly HD (nie mam tu na mysli platnych HBO/C+ itp.)
Internet 60Mb/s
Nagrywarka

Umowa juz dawno sie zakonczyla, a dzwonic maja w przyszlym tygodniu.
Obecnie place 190zl, mam powyzsze + pakiet platny rozrywka, z ta roznica ze internet 50Mb/s. Czyli dramat jezeli chodzi o cene.
Nie mam zadnych HBO itp.

Chcialbym zamknac sie w ok.120zl max 130zl z powyzszym (bez pakietu rozrywka juz), ale np. z HBO, lub C+ (lub moze cos innego?) Realne? Chodzi mi tu o negocjacje i ew. dzial utrzymania klienta.
Na stronie jest oferta, za 134zl (pelen pakiet, bez HBO bo ten jest na 30dni wiec nie licze) Net 60Mb/s, ale bez nagrywarki juz. Czyli zadna atrakcja, bo dokupujac nagrywarke (+15zl) rachunek wychodzi juz 149zl, a place 190zl za to samo tylko z pakietem rozrywka. To gdzie tu atrakcja po 2 latach dla nowej oferty?
Na co teraz mozna liczyc? Wiem ze kilka osob wynegocjowalo ciekawe oferty w tym watku.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Czyli jak zadzwonia do mnie, to nie tracic czasu na rozmowy, tylko poprosic o przelaczenia do dzialu utrzymania, czy moze samemu tam zadzwonic najpierw?
Jakis czas temu tutaj o tym pisalismy, ale moze ktos przypomni.
 

mariusz67

Member
Bez reklam
Mi dali z dzialu utrzymania max internet 60 i tel 60 za 130 i umowa na 1,5 roku Musisz im wcisnc kit ze dzwonili z dzialu utrzymania i prosisz o polaczenie bo zaraz zadadza ci pytanie a po co do dzialu utrzymania w jakiej sprawie wiec im prosto ze dzwonil ktos tam od nich
 

bzyq

Member
Czy dostaliście też takie maile od UPC

UPC planuje rozpocząć wysyłkę wiadomości e-mail, zawierających specjalne oferty przeznaczone dla naszych lojalnych klientów. Oferty będą indywidualnie dopasowane do Pana oczekiwań, z uwzględnieniem posiadanych produktów.

Jeśli chce się Pan znaleźć się wśród odbiorców wyjątkowej, spersonalizowanej oferty, prosimy o kliknięcie poniższego przycisku.

Zgadzam się

Niekliknięcie ww. przycisku oznacza, iż nadal nie będziemy mogli informować Pana o:
- specjalnie dopasowanych propozycjach
- nowościach w UPC NA ŻĄDANIE
- konkursach z atrakcyjnymi nagrodami

Bo nie wiem czy to jakaś podpucha czy może warto kliknąć na ZGADZAM SIĘ ???
 
Do góry