Witam,
wczoraj wysłałem wypowiedzenie do UPC (umowę mam do końca roku), dzisiaj dostałem odpowiedź.
Nie wiem czy warto czekać na jakąś propozycję czy podpisać umowę z Vectrą ( dają mi 6 m-cy za 1pln - TV Platyna+telefon 300min+internet 40 Mb)?
13-05-2013
Szanowni Państwo,
Z przykrością przyjęliśmy wiadomość o rezygnacji z usługi/usług UPC.
Jako stali Klienci jesteście Państwo dla nas szczególnie ważni, dlatego chcielibyśmy mieć szansę znalezienia rozwiązania, które usatysfakcjonuje Państwa i sprawi, że pozostaną Państwo z nami.
W najbliższym czasie będziemy starali się skontaktować z Państwem, aby przekonać do zmiany decyzji.
Jednocześnie serdecznie zachęcamy do rozmowy z naszymi konsultantami, którzy są do dyspozycji pod numerami: 801 949 935 (z telefonów stacjonarnych) lub 32 49 49 935 (z telefonów komórkowych) i pomogą wybrać najkorzystniejsze dla Państwa rozwiązanie.
Jeżeli nie uda nam się przekonać Państwa do zmiany decyzji, a korzystają Państwo ze sprzętu UPC
(m.in.: dekoder, modem, pilot), uprzejmie prosimy o jego zwrot w terminie 7 dni od daty rozwiązania umowy. Sprzęt mogą Państwo zwrócić w dogodny dla siebie sposób tj.:
.........
Czekając na rozmowę z Państwem mamy nadzieję, że nasze nowe propozycje spotkają się z Państwa zainteresowaniem.
Zapraszamy do rozmowy pod numerem:
801 949 935*
z telefonów stacjonarnych
32 49 49 935*
z telefonów komórkowych
Łączę wyrazy szacunku,
Dyrektor ds. Lojalności i Relacji z Klientami