A ja panowie przeszedłem do UPC z Aster i po początkowych problemach z internetem i telefonem, przez 4-5 miesięcy wszystko było ok.
Nadszedł jednak dzień, w którym przeczytałem, że UPC udostępniła dla klientów dawnego Aster (umowę podpisałem z UPC i to ich klientem jestem, tyle, że siedze na asterowskiej infrastrukturze) pakiety multiroom. Czekałem na to od dawna, ponieważ przez pół roku od czasu połączenia dwóch firm dla klientów UPC korzystających z infrastruktury dawnego Aster, nie było możliwości zamówienia pakietu multiroom. Po kilku dniach zauważyłem w internecie jeszcze ciekawszą rzecz. Bezpłatna instalacja! (czyli kosmiczna jak na taką usługę suma 200zł w kieszeni). Jednak na infolinii dowiedziałem, że promocja nie dotyczy klientów UPC na infrastrukturze poasterowskiej.
Jestem oburzony takim traktowaniem klienta, który płaci takie same rachunki jak ci "zatwardziali" klienci. Wstyd, Hańba i Żenada...
Nadszedł jednak dzień, w którym przeczytałem, że UPC udostępniła dla klientów dawnego Aster (umowę podpisałem z UPC i to ich klientem jestem, tyle, że siedze na asterowskiej infrastrukturze) pakiety multiroom. Czekałem na to od dawna, ponieważ przez pół roku od czasu połączenia dwóch firm dla klientów UPC korzystających z infrastruktury dawnego Aster, nie było możliwości zamówienia pakietu multiroom. Po kilku dniach zauważyłem w internecie jeszcze ciekawszą rzecz. Bezpłatna instalacja! (czyli kosmiczna jak na taką usługę suma 200zł w kieszeni). Jednak na infolinii dowiedziałem, że promocja nie dotyczy klientów UPC na infrastrukturze poasterowskiej.
Jestem oburzony takim traktowaniem klienta, który płaci takie same rachunki jak ci "zatwardziali" klienci. Wstyd, Hańba i Żenada...