HD w UPC

betman

New member
Jak wygląda sprawa dekoderów dla klientów Astera wchłoniętych przez UPC? Czy są plany by ujednolicić wszystko czy klienci Astera dalej będą mieli te beznadziejne dekodery?
 

Kleofas11

Active member
Bez reklam
Czyli jak padnie dekoder i Ci go wymienią to szlak trafia całe archiwum?

Pewnie tak, bo to tak samo jak w przypadku funkcji PVR w telewizorach.
Nagrywasz tam materiał z TV na pendrive`a lub dysk twardy (podłączony do TV przez USB), ale odtworzyć nagrany plik możesz tylko na tym konkretnym egzemplarzu TV, nigdzie indziej.
Padnie telewizor (jego płyta główna) i nagrany materiał będzie nie do odtworzenia.
 

mrosi

Member
Czy którykolwiek z producentów dysku odpowiadał kiedykolwiek za utratę danych w przypadku awarii dysku?
Nie liczcie więc na to, że UPC poniesie jakieś konsekwencje jeśli padnie PVR.

@ betman
Z tego co wiem, abonenci Aster dostają Kaony. Chciałem wymienić swój Cisco na Kaona i nie udało się. W BOK powiedziano mi, że sieć Aster jest nieco inna od tej w UPC, więc nie wszystkie dekodery działają. Ile w tym prawdy a ile ściemy - nie wiem.
 

betman

New member
@ betman
Z tego co wiem, abonenci Aster dostają Kaony. Chciałem wymienić swój Cisco na Kaona i nie udało się. W BOK powiedziano mi, że sieć Aster jest nieco inna od tej w UPC, więc nie wszystkie dekodery działają. Ile w tym prawdy a ile ściemy - nie wiem.

Ten od Astera to dziadostwo, wolny, kiepsko działa przewijania nagranych programów (zacina się), ostatnio w ogóle mi czegoś nie nagrało z uwagi na jakiś "błąd", itd.

Nie wiem czemu, ale jakąś plagą jest ta marna jakość sprzętu zarówno w kablówkach jak i dekoderach satelitarnych.
 

Kleofas11

Active member
Bez reklam
"Do końca czerwca można bez konsekwencji rozwiązać umowę z UPC, bo od lipca abonament jednego z pakietów telewizji cyfrowej zdrożeje o kilka złotych.
UPC o możliwości rozwiązania umowy informuje klientów listownie"

... wystarczy list polecony z wypowiedzeniem umowy (z potwierdzeniem nadania na poczcie do 30 czerwca włącznie) i macie spokój.
 
Ostatnia edycja:

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
^^^
czyli do dzisiaj, zastanawiam sie czy rozwiazywac. Co najlepiej w takim wypadku zrobic, moze gdzies przedzwonic i negocjowac, w zasadzie jakby dorzucili HBO HD gratis do abonamentu to zalatwilo by moje dylematy.
Ktory pakiet zdrozeje, z tego co widze jestem w stanie zlozyc taniej pakiet z obecnej oferty jak place dotychczas, ale faktycznie jak ma cos drozec to sprawa sie komplikuje, piszcie Panowie bo czasu juz malo.
 

jaskol

New member
Ten od Astera to dziadostwo, wolny, kiepsko działa przewijania nagranych programów (zacina się), ostatnio w ogóle mi czegoś nie nagrało z uwagi na jakiś "błąd", itd.

Potwierdzam, od kiedy mam zajęte więcej niz 50% na HDD cięzko przewija,
powyżej prędkości x8 zacina się.
Co kilka dni muszę restartować dekoder - czy to jest podstawa do wymiany PVR ?
 

Martino666

New member
^^^
czyli do dzisiaj, zastanawiam sie czy rozwiazywac. Co najlepiej w takim wypadku zrobic, moze gdzies przedzwonic i negocjowac, w zasadzie jakby dorzucili HBO HD gratis do abonamentu to zalatwilo by moje dylematy.
Ktory pakiet zdrozeje, z tego co widze jestem w stanie zlozyc taniej pakiet z obecnej oferty jak place dotychczas, ale faktycznie jak ma cos drozec to sprawa sie komplikuje, piszcie Panowie bo czasu juz malo.
Cześć,
Wypowiadać i negocjować. Podam Ci na moim przykładzie: do tej pory miałem Max HD bez PVR + Super HD + Canal Plus z HD + Fiber Power 25 Mb/s i wychodziło coś około 180zł/mc. Złozyłem wypowiedzenie w BOK 20.06 twardo odmawiając Pani nowej promocji. Miałem czekać do czwartku do godz. 14 czy ktoś zadzwoni, przy braku oddzewu ze strony UPC wybierałem się podpisać umowę z Cyfra+ ponieważ sygnał miał zostać odłączony w dniu 01.07. Zadzwonili w czwartek ok 11 i zaproponowali następujące warunki:
- umowa na 12 miesięcy
- Max HD (w tym już pakiet Super HD) + Fiber Power 30 Mb/s w cenie 99,99zł
- Canal + z opcją HD w cenie 35 zł - pierwszy miesiąc gratis
- HBO z opcją HD w cenie 25 zł - pierwsze trzy miesiące gratis (można zrezygnować w trzecim miesiącu bez żadnych opłat).
Podsumowując: I miesiąc 99,99zł, II i III miesiąc 134,99zł, od IV miesiąca 134,99 zł jeżeli rezygnuję z HBO, jak zostawiam cena 159,99 zł. Zgodziłem się na taką oferte poniważ wychodzi taniej 20 zł mając dodatkowo HBO i dekoder z PVR. Jeżeli w przeciągu trzech miesięcy włączą pakiet n, to wtedy rezygnuję z HBO i biorę n.
armanig negocjuj może uda się coś ugrać.
Pozdrawiam
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Martino: dzieki za info, takze za te na priv ktore dostalem od pilifs, tylko dzis mamy sobote a zrezygnowac mozna do konca msc. wiec teraz to chyba nie za wiele moge, upewnie sie jeszcze dzwoniac jak to wyglada , no chyba ze ktos wie.
Ja place 180 albo 190 juz nie wiem dokladnie, w tym pakiet erotik, nagrywarka i pelny pakiet HD, net 50mb i to wszystko, zadnych HBO,C+ itp. a przypominam ze place ponad 180zl. wiec nie ma rewelacji.
 

quzio

New member
UPC - dlaczego nie ma transmisji PPV z gali Starcie Tytanów? To jest chore chcę wydać kasę ale mają kibiców boksu w tyle!
 

Kleofas11

Active member
Bez reklam

... na jakąś tam korzyść, ale trzeba było zerwać umowę do soboty 30 czerwca (mam na myśli starych abonentów związanych umową terminową).
Była taka możliwość i to bez żadnych konsekwencji.

"Nowe pakiety dotyczą tylko nowych umów podpisywanych z UPC od 2 lipca.
Dotychczasowi abonenci będący w okresie umowy promocyjnej, będą mogli skorzystać z nowych ofert pod warunkiem, że opłata abonamentowa za usługi podstawowe w nowej ofercie będzie wyższa"

UPC wystraszyła się oferty N-ki (taniej, lepsza jakość i więcej kanałów HD) oraz cyfrowej naziemnej DVB-T (około 20 kanałów za friko).
To cała filozofia tych i przyszłych "mega promocji" UPC oraz innych kablówek.

W innej kwestii ...

"Pojawią się także nowe promocje dla klientów zainteresowanych pojedynczymi usługami, obniżające abonament za internet i telefon"
 
Ostatnia edycja:

otan

New member
Bez reklam
Witam,
Jestem długoletnim klientem UPC. TV max HD, Net 60/8 Mbs. i Tel.
Mam Mediabox HD "Cisco" z nagrywarką i drugi dekoder "PACE" - Multiroom.

Cisco wymieniałem po problemach z jakoscią głosu. Podczas odtwarzania nagranych programów dzwięk i obraz w trybie Dolby Digital "szarpały". W trybie dzwięku polski było OK. Na poczatku UPC twierdziło, ze to sprawa oprogramowania - softu. Po zmianie softu (dwa miesiace to trwało) nic się nie poprawiło. Dopiero wymiana dekodera pomogła.
Teraz mam problem z dekoderem PACE. 2 x miełem wizytę technika i wymiane dekodera Pace.
PROBLEM nadal występuje - przełączanie kanalow, zwiekszanie głosnosci, wchodzenie w menu odbywa się po kilkukrotnym nacisnięciu przycisków pilota dekodera.
Dekoder PACE pracuje skokowo i z opóźnieniem. Wymiana dekodera nic nie pomogła. Miał ktos z Was podobny problem z dekoderem PACE - multiroom ?.
Będę wdzięczny i liczę na Waszą pomoc - za wszystkie porady i sugestie.
 

mtbiker

New member
Cisco wymieniałem po problemach z jakoscią głosu. Podczas odtwarzania nagranych programów dzwięk i obraz w trybie Dolby Digital "szarpały". W trybie dzwięku polski było OK. Na poczatku UPC twierdziło, ze to sprawa oprogramowania - softu. Po zmianie softu (dwa miesiace to trwało) nic się nie poprawiło. Dopiero wymiana dekodera pomogła.

Że słucham? Mam dokładnie ten sam problem i mi powiedzieli na infolinii, że to wyłącznie kwestia oprogramowania i że aktualizacja nic nie da. "Wszystko co możemy zrobić to założyć zlecenie i czekać na reakcję producenta oprogramowania, bo my już ten problem zgłaszaliśmy". Każda moja próba zasugerowania, że może jednak wymieńmy dekoder i zobaczmy co będzie, natychmiast była "kasowana". Rozumiem, że mam się uprzeć na wymianę dekodera, bo jest niesprawny i to załatwi sprawę? Przy oryginalnym dźwięku w Dolby mam zacinanie co 1-2 sekundy. A nowe kino domowe stoi i się kurzy......... Co, mam filmy z polskim lektorem na nim puszczać? :/ :x
 
Do góry