HD w UPC

szewol

New member
Bez reklam
Pisałem wielokrotnie by na to nie liczyć. Chyba, że konkurencja przestanie dopłacać za wyłączność.

Ale pierdoły piszesz troszku.
Jaką wyłączność masz na myśli?
Chyba tą, że Eurosport HD mają wszyscy z "wyłączeniem" UPC.
Hehehehehehehe.

O wyłączności możemy mówić w przypadku platform satelitarnych (np. Cyfrowy Polsat i kanały BBC, Cyfra+ i National Geogpraphic Channel), Ale nie w przypadku kablówek, na których nadawcy zarabiają, gdy na satelicie stosują wyłączność.

Swoją drogą kwestia wysokich cen za kanały HD to mit! HD powoli staje się standardem, a i nadawcy powoli spuścili z tonu jeśli mowa o cenach za kanały HD - dlatego UPC tak chętnie rozszerza ofertę o kanały HD. Dodatkowo UPC, jako lider rynku, może negocjować dla siebie lepsze warunki.
 
Ostatnia edycja:

wojto1

New member
Czy u Was tez ostatnio nie dziala wyszukiwarka tekstowa w przewodniku TV? Przy probie wejscia do tej wyszukiwarki nastepuje jakies przekierowanie i dupa.
 

brodacz

Active member
Bez reklam
Ale pierdoły piszesz troszku.
Jaką wyłączność masz na myśli?
Chyba tą, że Eurosport HD mają wszyscy z "wyłączeniem" UPC.
Hehehehehehehe.

Piszę o tym, że inni płacą więcej po to by w upc tego nie było. Cena jaką w.w. zaproponował za swoje HD była zdecydowanie absurdalna i nie do przyjęcia. Jedynie naiwny pomyśli, że wszystkich stać a upc nie...
 

szewol

New member
Bez reklam
Trochę nie chce mi się w to wierzyć ;)
Ale nie wiem, nie uczestniczyłem w negocjacjach ;)

Stawiałbym raczej na to, że cena zaproponowana przez Eurosport HD nie pasuje do strategii UPC, czyli wszystkie kanały HD w pakiecie Super HD, niż to, że konkurencja ma dopłacać do tego, by kanały się nie pojawiły w UPC.

Tym bardziej, że nie zmienia się kablówki dla jednego czy dwóch kanałów. Zazwyczaj kablówki na danym osiedlu mają monopole (choć nie zawsze), więc tym bardziej nie przemawia do mnie mityczna "wyłączność". Bo na przykład na co ktoś miałby zmienić Vectrę czy UPC, jak tylko jedna z tych sieci jest w jego bloku? Dlatego wyłączność wśród kablówek jest... nieopłacalna i nie spełnia swojego zadania. Inaczej sprawa wygląda w przypadku platform satelitarnych.

Dodatkowo takim działaniem Eurosport strzelałby sobie w kolano, nie chcąc zarabiać na zwiększaniu zasięgu swoich kanałów, a co za tym idzie przychodów od gniazdek ;) Czyli działałoby na własną szkodę.
 
Ostatnia edycja:

voyagerPit

New member
Czy u Was tez ostatnio nie dziala wyszukiwarka tekstowa w przewodniku TV? Przy probie wejscia do tej wyszukiwarki nastepuje jakies przekierowanie i dupa.
W tej chwili sprawdzałem i wszystko jest u mnie OK.
Nie chciałbym zapeszyć, ale od dłuższego czasu z mediaboxem nie mam żadnego problemu.
 

ozzikk

New member
poczekałem i sie doczekałem , zadzwoniła miła pani w piatek i wczoraj podłączyli mi wszystko co chciałem za cene dla nowych klientów :), czyli select HD + internet 25mb + modem Wifi za 110zł/miesiąc i dodatkowo pakiet Super HD w obecnej promocji. Dodatkowo nie musiałem płacic za podłączenie i wymiane dekodera . Wiec pamiętajcie żeby nie ulegac i wysyłać rezygnacje a oddzwonią z działu utrzymania klienta i godzą sie na wszystko :)
Jako ciekawostke moge dodac, że Pani z partyline zasugerowała ze wszystkie nowe kanały HD beda dopisywane do pakietu SuperHD a nie do Max HD wiec niczym nie ryzykuje biorąc tańszy Select HD.

Types, czy dostałeś to 110zł/miesiąc na rok czy 2lata? Z jakiej okazji wysłałeś do nich rezygnację? Skończyła Ci się umowa, czy z powodu zakończenia emisji kanału Jetix Play (o tym kanale dostałem maila dzisiaj, że z tego powodu przysługuje mi prawo do wypowiedzenia umowy).
Zastanawiam się czy w mogę ich postraszyć rezygnacją w trakcie trwania umowy (z powodu wycofania jakiegoś programu rysunkowego, którego nigdy nie oglądałem) aby mi zmienili z HDmax na select+SuperHD jakoś promocyjnie.
 
Ostatnia edycja:

Maciek1981

New member
Mam pytanie. Jestem z Lublina. Na dodanym dzisiaj D. Historia, na całej długosci lewej krawedzi ekranu mam pionowy zielony pasek. Macie cos takiego? Cos chyba zle ustawili.
 

types

New member
Types, czy dostałeś to 110zł/miesiąc na rok czy 2lata? Z jakiej okazji wysłałeś do nich rezygnację? Skończyła Ci się umowa, czy z powodu zakończenia emisji kanału Jetix Play (o tym kanale dostałem maila dzisiaj, że z tego powodu przysługuje mi prawo do wypowiedzenia umowy).
Zastanawiam się czy w mogę ich postraszyć rezygnacją w trakcie trwania umowy (z powodu wycofania jakiegoś programu rysunkowego, którego nigdy nie oglądałem) aby mi zmienili z HDmax na select+SuperHD jakoś promocyjnie.

Dostałem na dwa lata, zrezygnowałem bo kończyła mi sie umowa a zaproponowali mi to co mam teraz za 160zł . Mozesz teraz śmiało zrezygnować bo UPC wycofując kanał Jetix nie dotrzymuje warunków umowy i tym samym bez żadnych konsekwencji mozesz zerwac umowe. Myle ze jak im wyslesz rezygnacje to oddzwonią i zaproponują Ci nowe lepsze warunki. Polecam wysłać rezygnacje poprzez ich strone
 

REBUS82

New member
Koledzy ale nikt nie powiedział co z tymi eurosportami hd
Pojawił sie jakis wątek o nowosciach w sierpniu czy ktos cos wie sprawdzonego na ten temat?
 

pop2

New member
Ponownie sprawdziłem obraz na Discovery Historia i jest jak najbardziej prawidłowy.
Taki problem macie tylko na tym kanale?
Tak tylko na tym kanale, mam telewizor plazmowy ale to raczej nie jego wina bo cala reszta jest ok.
dzisiaj mam pasek tylko po lewej stronie :) - moze jutro zniknie i ten
 
Ostatnia edycja:

Maciek1981

New member
U mnie tak samo na LCD. Tylko na Discovery Historia. Potwierdzam, że i u mnie oprocz tego zielonego grubego po lewej jest tez ten wąski niebieski pasek przy prawej krawędzi. Problem jest tylko z tym kanałem. A tak na marginesie ogólnie Discovery Historia jest dosc kiepskiej jakości.
 

misiek122

Member
Dostałem na dwa lata, zrezygnowałem bo kończyła mi sie umowa a zaproponowali mi to co mam teraz za 160zł . Mozesz teraz śmiało zrezygnować bo UPC wycofując kanał Jetix nie dotrzymuje warunków umowy i tym samym bez żadnych konsekwencji mozesz zerwac umowe. Myle ze jak im wyslesz rezygnacje to oddzwonią i zaproponują Ci nowe lepsze warunki. Polecam wysłać rezygnacje poprzez ich strone

a gdzie dokładnie jest ta opcja na ich stronie?
 

szewol

New member
Bez reklam
BBC HD od 8 lipca w UPC.
Kanał 110
Potwierdzone przez UPC:
UPC poszerza ofertę o BBC HD - 21 kanałów HD - UPC, BBC HD - Media2.pl


Dodatkowo ktoś w komentarzach pod newsem napisał:

"Jeszcze latem do oferty w HD dołączą:

kanał 496 - MGM HD (do pakietu SuperHD)
kanał 497 - N Film HD (do pakietu SuperHD)
kanał 498 - N Film HD 2 (do pakietu SuperHD)
kanał 565 - EUROSPORT HD (Eurosport SD na 564) (do pakietu SuperHD)
kanał 567 - EUROSPORT 2 HD (do pakietu SuperHD)
kanał 569 - N SPORT HD (do pakietu SuperHD)

a także:
kanał 471* - Cinemax HD (do pakietu MaxPak i Cinemax)
*po tej zmianie kanał Cinemax2 zostanie przesunięty na kanał 472

FilmBox HD (dodatkowy pakiet premium lub do SuperHD)
Disney Cinemagic HD (do pakietu SuperHD)
Dance TV HD (do pakietu SuperHD)

ponadto do oferty kanałów w jakości SD włączone zostaną:

FilmBox (do pakietu MaxHD)
FilmBox Family (dodatkowy pakiet premium lub do MaxHD)
FilmBox Extra (dodatkowy pakiet premium lub do MaxHD)
BBC Cbebies (do pakietu MaxHD - zajmie miejsce obecnego JetixPlay)
Sci-Fi Channel (do pakietu MaxHD)"

wraz z włączeniem do oferty nFilmHD w usłudze UPC NA ŻĄDANIE pojawi się kolejny (obok HBO ON DEMAND) kanał na żądanie - nFilm HD - oferta będzie identyczna z ofertą nFilm HD VOD dostępną w ramach telewizji "n"
 
Do góry