Gracjan miał się dzisiaj odezwać i opowiedzieć o nowościach
Kolego a kiedy eurosporty hd dolacza do oferty?
Pisałem wielokrotnie by na to nie liczyć. Chyba, że konkurencja przestanie dopłacać za wyłączność.
Ale pierdoły piszesz troszku.
Jaką wyłączność masz na myśli?
Chyba tą, że Eurosport HD mają wszyscy z "wyłączeniem" UPC.
Hehehehehehehe.
W tej chwili sprawdzałem i wszystko jest u mnie OK.Czy u Was tez ostatnio nie dziala wyszukiwarka tekstowa w przewodniku TV? Przy probie wejscia do tej wyszukiwarki nastepuje jakies przekierowanie i dupa.
poczekałem i sie doczekałem , zadzwoniła miła pani w piatek i wczoraj podłączyli mi wszystko co chciałem za cene dla nowych klientów , czyli select HD + internet 25mb + modem Wifi za 110zł/miesiąc i dodatkowo pakiet Super HD w obecnej promocji. Dodatkowo nie musiałem płacic za podłączenie i wymiane dekodera . Wiec pamiętajcie żeby nie ulegac i wysyłać rezygnacje a oddzwonią z działu utrzymania klienta i godzą sie na wszystko
Jako ciekawostke moge dodac, że Pani z partyline zasugerowała ze wszystkie nowe kanały HD beda dopisywane do pakietu SuperHD a nie do Max HD wiec niczym nie ryzykuje biorąc tańszy Select HD.
Mam pytanie. Jestem z Lublina. Na dodanym dzisiaj D. Historia, na całej długosci lewej krawedzi ekranu mam pionowy zielony pasek. Macie cos takiego? Cos chyba zle ustawili.
Ja mam z lewej i prawej strony ekranu niebieskie paski . Kraków:kom:Mam pytanie. Jestem z Lublina. Na dodanym dzisiaj D. Historia, na całej długosci lewej krawedzi ekranu mam pionowy zielony pasek. Macie cos takiego? Cos chyba zle ustawili.
Ponownie sprawdziłem obraz na Discovery Historia i jest jak najbardziej prawidłowy.Ja mam z lewej i prawej strony ekranu niebieskie paski . Kraków:kom:
Types, czy dostałeś to 110zł/miesiąc na rok czy 2lata? Z jakiej okazji wysłałeś do nich rezygnację? Skończyła Ci się umowa, czy z powodu zakończenia emisji kanału Jetix Play (o tym kanale dostałem maila dzisiaj, że z tego powodu przysługuje mi prawo do wypowiedzenia umowy).
Zastanawiam się czy w mogę ich postraszyć rezygnacją w trakcie trwania umowy (z powodu wycofania jakiegoś programu rysunkowego, którego nigdy nie oglądałem) aby mi zmienili z HDmax na select+SuperHD jakoś promocyjnie.
Tak tylko na tym kanale, mam telewizor plazmowy ale to raczej nie jego wina bo cala reszta jest ok.Ponownie sprawdziłem obraz na Discovery Historia i jest jak najbardziej prawidłowy.
Taki problem macie tylko na tym kanale?
Dostałem na dwa lata, zrezygnowałem bo kończyła mi sie umowa a zaproponowali mi to co mam teraz za 160zł . Mozesz teraz śmiało zrezygnować bo UPC wycofując kanał Jetix nie dotrzymuje warunków umowy i tym samym bez żadnych konsekwencji mozesz zerwac umowe. Myle ze jak im wyslesz rezygnacje to oddzwonią i zaproponują Ci nowe lepsze warunki. Polecam wysłać rezygnacje poprzez ich strone
a gdzie dokładnie jest ta opcja na ich stronie?