HD w UPC

NiEb0

New member
handlowiecupc napisał:
A wystarczyło zamówic u handlowca i to on miałby problem a nie Pan...
Pewnie pewnie... Tyle że akurat rozmawiałem z handlowcem, który zaproponował mi mixpakiet na 2 usługi ze zniżką 50% na 6 miesięcy (a umowa na okres 12 miesięcy) + instalacja 50 czy 100pln (już nie pamiętam), gdyż byłem już związany terminową umową. Usługę zamówiłem więc sobie sam przez formularz budowania mixpakietu na www i zniżkę mam na 12 miesięcy a instalacja to 29pln - zakładając oczywiście że w ogóle do instalacji i podpisania umowy dojdzie. Od czasu w którym zamawiałem mixpakiet przez www UPC zauważyło, że są klienci tacy jak ja - związani umową terminową, którzy przechodzą na lepsze warunki, więc zmienili warunki uczestnictwa w promocji i teraz budowanie mixpakietu przez www obowiązuje tylko nowych klientów... Takie praktyki UPC napawają mnie obrzydzeniem...
 

otan

New member
Bez reklam
Witam.

Dla mnie takie podejści UPC do klienta jakie opisał "NiEbO" to standart. Brak kompetentnych osób w BOK, długie oczekiwania na połączenie telefoniczne za które musimy płacić (na tym robią kasę!), brak reakcji na złożoną w formie elektronicznej skargę to tylko niektóre moje zastrzeżenia związane z obsługą. Można się przekonać o poziomie obsługi UPC w sytuacji awarii usługi lub reklamacji.
Miałem taką oto sytuację z UPC: Otrzymuję faktury drogą elektroniczną.
W styczniu tego roku faktury nie dostałem. Zadzwoniłem więc do BOK z reklamacją w końcu nie moja sprawa że UPC nie chce kasy bo jak miałem zapłacić skoro nie miałem podstawy - faktury. Kilkukrotne dalsze monity w BOK, spowodowały wysłanie faktury pod koniec marca! Jeśli sądzicie, że ktoś mnie przeprosił za stracony czas i kasę na wydzwanania do BOK to się głęboko mylicie. Olał bym ich fakturę ale bałem się że mi wyłączą usługi. Gdybym miał możliwość skorzystania z innego operatora to dawno bym ich olał za takie pseudo-profesjonalne podejście. Płacimy im ciężką kasę za usługi i obsługę. Usługi nie są złe to przyznaję, ale obsługa jest fatalna.

Pozdrawiam
 
NiEb0 napisał:
Pewnie pewnie... Tyle że akurat rozmawiałem z handlowcem, który zaproponował mi mixpakiet na 2 usługi ze zniżką 50% na 6 miesięcy (a umowa na okres 12 miesięcy) + instalacja 50 czy 100pln (już nie pamiętam), gdyż byłem już związany terminową umową. Usługę zamówiłem więc sobie sam przez formularz budowania mixpakietu na www i zniżkę mam na 12 miesięcy a instalacja to 29pln - zakładając oczywiście że w ogóle do instalacji i podpisania umowy dojdzie. Od czasu w którym zamawiałem mixpakiet przez www UPC zauważyło, że są klienci tacy jak ja - związani umową terminową, którzy przechodzą na lepsze warunki, więc zmienili warunki uczestnictwa w promocji i teraz budowanie mixpakietu przez www obowiązuje tylko nowych klientów... Takie praktyki UPC napawają mnie obrzydzeniem...
Gwoli wyjaśnienia. Ktoś przeoczył dopisanie tego w regulaminie promocji (może kolejna afera typu "lub czasopisma";-)) jednak ona od ZAWSZE miała być tylko dla nowych klientów. Nie zmienia to oczywiście faktu, ze jest lepsza niż dla starych...
 

RheeTCT

New member
otan,Ty się ciesz,że nie zażądali odsetek za zwłokę.Niestety taki jest u nas poziom usług.
A co do promocji:czy za starych abonentów uważa się posiadaczy analogowej tv?
Jesli tak to ja rozwiążę umowę ,a żona skorzysta z promocji dla nowych.
A swoją drogą to przecież idiotyzm-u nowych trzeba doprowadzic siec,u starych wystarczy zainstalowac nowy dekoder.
 
Ostatnia edycja:

random

New member
upctechnical napisał:
jesli w waszych STB w servisowym w pozycji TITS czyli transport stream jakosc sygnały na którymś TITS jest ponizej 60% od razu dzeońcie BOK i umawiajcie wizytę servisanta na regulację sygnału bo wasz instalator spartoił sprawę i możecie mieć problemy z daną paczką kanałów na danym TITS (makrobloki pikseloza lub całowity brak danego kanału)

Hmm, u mnie nie ma TITS tylko jest coś takiego jak TSID, gdzie niestety siłę mam od 50 do 60%. Jeśli to o to chodzi, to czy da się coś z tym samemu zrobić? Bo przyznam szczerze, że na dzwonienie i umawianie się z kolejnymi technikami to ja po prostu nie mam cierpliwości.
 

bercik0

New member
Witam
A co z jakością sygnału HD w UPC?
Ja posiadam selekta z HD od 3 dni ale myśle nad rezygnacją i przejście na C+. Powód?
Sygnał HD oferowany przez UPC jest fatalny przy każdym ruchu kamery rozmazuje się obraz (przy piłce nożnej to najlepiej widać)
W obsłudze twierdzą że to ulegnie poprawie że jeszcze to testują ale na kim na abonentach?!:???:
Proszę o wypoiedż bo naprawde nie wiem co robić czy jeszcze poczekać czy odrazu zmienić dostawce?
 

NiEb0

New member
robiik_pl napisał:
do mnie maja przyjsc w srode, mozna wiedziec skad jestes?
Warszawa, Praga Południe.
handlowiecupc napisał:
Gwoli wyjaśnienia. Ktoś przeoczył dopisanie tego w regulaminie promocji (może kolejna afera typu "lub czasopisma";-)) jednak ona od ZAWSZE miała być tylko dla nowych klientów. Nie zmienia to oczywiście faktu, ze jest lepsza niż dla starych...
A jak to się ma do Pana zapewnień pare postów wcześniej, że firma traktuje na równi nowych i starych klientów?
A promocje nie różnią się jedynie zmianami kosmetycznymi - jak to określiłeś "przeoczył dopisanie tego w regulaminie". Na stronach jest zupełnie inny regulamin do wcześniejszej promocji na mixpakiety:
upc.pl/pdf/UPC_MixPakiety_promo_www_DTV_2008-6.pdf
Niż do tego co jest obecnie - czyli tylko dla nowych abonentów:
upc.pl/pdf/UPC_MixPakiety_promo_www_DTV_2008-14.pdf
Jakoś nie chce mi się wierzyć żeby UPC omyłkowo wprowadzało jakąś promocje, a później zmieniało ją na inną. No chyba że się myle, co oznaczałoby że w tej firmie jest większy burdel niż mi się wydaje :)

Apropos mixpakietów to doszły mnie słuchy że usługa została wycofana, ale chyba tylko dla starych klientów. Trzeba korzystać z układanki UPC czy czegoś równie zawiłego i niezrozumiałego... Świetnie...
 

otan

New member
Bez reklam
Witam

Przekonałem się dzisiaj podczas rozmowy tel. z BOK jak traktują (olewają) obecnych klientów. Mam w UPC PIĘĆ usług. Tel za 89zł, Pełny pakiet TV, C+, kino Polska. Internet za 89zł - 2 MB. Spytałem się konsultanta dlaczego mój net ma tylko 2 MB skoro nowym klientom proponuje się za tę samą kasę 10MB. Usłyszałem taką oto odpowiedz: Pana obowiązuje stara umowa która jeszcze trwa. Do czasu jej wygasnięcia nie mogę dostać lepszych warunków które proponuje się tylko nowym klientom!
Ot i cała filozofia UPC. Aktualny klient się nie liczy bo i tak musi płacić do końca trwania Umowy.
Dowiedziałem się przy okazji że nie ma jeszcze terminu wprowadzenia cyfrówki w Trójmieście.

Pozdrawiam
 
bercik0 napisał:
Witam
A co z jakością sygnału HD w UPC?
Ja posiadam selekta z HD od 3 dni ale myśle nad rezygnacją i przejście na C+. Powód?
Sygnał HD oferowany przez UPC jest fatalny przy każdym ruchu kamery rozmazuje się obraz (przy piłce nożnej to najlepiej widać)
W obsłudze twierdzą że to ulegnie poprawie że jeszcze to testują ale na kim na abonentach?!:???:
Proszę o wypoiedż bo naprawde nie wiem co robić czy jeszcze poczekać czy odrazu zmienić dostawce?
A na którym programie HD oglądasz tę piłkę ? Na TVN ?
 

MrMike

New member
Witam Wszystkich,

Postaram się streścić Wam moją „drogę przez mękę” z UPC. Podać Wam dokładnej ilości telefonów do nich nie jestem nawet w stanie. Telewizję cyfrową starałem się założyć od momentu jej uruchomienie w Warszawie, niestety telefony do działu sprzedaży gdzie proponowano mi absurdalne „promocje” kończyły się zawsze fiaskiem. Wreszcie pojawiła się możliwość zamówienia DTV przez stronę, 15 maja złożyłem zamówienie i o dziwo już po dwóch dniach oddzwonił do mnie konsultant z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia. Na instalację umówiłem się na 21 maja pomiędzy godz. 19-21. Monter pojawił się o umówionej porze. Był bardzo miły, chociaż nie bardzo kompetentny (wciskał mi kit, że 21 żyłowy kabel SCART przesyła sygnał cyfrowo). Pan był oczywiście pracownikiem firmy zewnętrznej i nie krył swojego zdania o UPC i jakości dekoderów. Niestety po podłączeniu „cyfrówki” jakość jej okazała się tragiczna, dużo gorsza niż jakość sygnału analogowego, niektórych programów nie dało się wręcz oglądać. Tragiczną jakość obrazu potwierdził również Monter – nie jest to więc moja subiektywna ocena. Monter stwierdził uszkodzenie dekodera. Oczywiście dekodera nie przyjąłem, umówiliśmy się na kolejną wizytę 23 maja. Na kolejną próbę Monter zjawił się również punktualnie niestety zaczęło się jeszcze gorzej. Najpierw dekoder w ogóle nie chciał wystartować po kilku „twardych resetach” udało się go wreszcie uruchomić. Każdy dekoder przypisany jest do danego klienta i stanowi komplet z kartą, więc nową sztukę trzeba było najpierw aktywować i przypisać do mnie – z tym również była masa problemów (chociaż osoba z którą Monter aktywował dekoder twierdziła, że widzi go w systemie poprawnie) po ponad 45 min. Udało się wreszcie aktywować dekoder i pobrać najnowsze oprogramowanie.
Niestety po przeskanowaniu pasma i zaprogramowaniu kanałów okazało się, że jakość obrazu jest jeszcze gorsza niż za pierwszym razem pikselowa i blade kolory (najbardziej obraz przypominał mi obraz na starej komunistycznej ceracie na stole Babci z okresu dzieciństwa). Tu już Pan Monter zaczął kombinować (podłączanie kabla pod kolejne porty SCART na telewizorze, próba użycia mojego kabla wreszcie prośba czy mógłbym podłączyć na SCART’a mój DVD normalnie podłączony przez HDMI. Niestety obraz z DVD był bez zastrzeżeń. W takim razie skoro nie wina mojego telewizora to może kable połączeniowe sprawdzenie (sprawdzenie rozgałęziacza w mieszkaniu i w skrzynce, sprawdzenie czy na pewno mam tylko jeden telewizor) niestety znowu pudło. W takim razie Monter poinformował mnie, że niestety konieczna będzie wizyta techników którzy po wykonaniu wszystkich niezbędnych pomiarów zweryfikują gdzie tkwi problem. Pan poinformował mnie, że w ciągu trzech dni skontaktuję się ktoś ze mną telefonicznie i umówi się na pomiary (kilkakrotnie upewniłem się, że ja nie muszę nigdzie dzwonić), no i w tym momencie UPC zaczęło mnie permanentnie „olewać”. Oczywiście w ciągu trzech dni nikt się nie odezwał wykonałem więc telefon do BOK gdzie oczywiście o niczym nie wiedzą, ale do jutra ktoś do mnie zadzwoni. Te do jutra słyszałem jeszcze dwa razy. Na kolejne „w czym nogę pomóc” poprosiłem wiec o połączenie z przełożonym oczywiście usłyszałem, że nie ma takiej możliwości. Niestety Pani nie trafiła na osobę nie obeznaną w temacie (sam pracowałem na infolinii) wiec po wymianie kilku argumentów Pani przełączyła mnie go koleżanki, a Ta po kilku minutach do Pana który przedstawił się jako Menager zmiany (u mnie był to duty manager :)). Pan jednak wydawał się rzeczowy nie wciskał mi już, że wyśle mail’a do działu technicznego ale że osobiści skontaktuje się z kierownikiem firmy która wykonuje u mnie usługę podłączenia i wyjaśni strawę. Podał również wyraźnie swoje imię i nazwisko wiec w poniedziałek znowu go pomęczę;).
Jak więc widzisz NiEb0 nie jesteś osamotniony w walce z UPC.
Może Pan upctechnical będzie mógł coś pomóc.
Na koniec ciekawostka na mojej stronie widnieje oczywiście, że usługę mam podłączoną od 21 maja ale każdy konsultant uspakaja mnie, że nie zapłacę za nią w maju bo na najnowszej fakturze nie będzie jeszcze pozycji telewizja cyfrowa. Dopiero z kolejnym okresem zapłacimy wyrównanie, za maj.

Pozdrawiam,
 

otan

New member
Bez reklam
UPC - Fatalna obsługa

Pisałem wcześniej, że można się przekonać o jakości obsługi w UPC jedynie w sytuacjach problemowych - awaryjnych.
MrMike obawiam się że to dopiero początek Twoich problemów.
Raczej to nie wygląda na winę dekodera. Trudno przypuszczać że trafiłeś na 2 trefne dekodery. Napisz jak dalej zostałeś obsłużony przez UPC.
 

NiEb0

New member
MrMike: Ja tam bym się na Twoim miejscu cieszył... Instalator był u Ciebie już dwa razy a mnie jeszcze nie zaszczycił wizytą. Wiesz przynajmniej że to problemy sprzętowe i ktoś przynajmniej próbował cokolwiek zrobić, a nie siedzisz jak kołek w domu biorąc dzień wolny i czekając na kogoś kto ma cie głęboko w d.. i nie raczy nawet zadzwonić że go nie będzie. Problem w Twoim przypadku tkwi prawdopodobnie w za niskim poziomie sygnału na wejściu do dekodera - złe połączenia na rozgałęźnikach przed wejściem na dekoder powodują straty mocy sygnału - jeśli masz od nich internet to winowajcą może być rozgałęzinik przy modemie. Ale ja technikiem nie jestem i to tylko takie moje nic nie znaczące dywagacje :p Jednak życzę Ci udanej instalacji - u mnie następne podejście w środę. Jeśli nadal coś będzie nie tak to już nie wiem - od działu reklamacji dowiedziałem się tyle że takie zachowanie instalatorów jakie występuje w moim przypadku to patologia - z czym się akurat trudno nie zgodzić bo w umowie ponoć jest zagwarantowane że instalacja usługi następuje w ciągu 4 dni - w moim przypadku to już trzeci tydzień, a instalator jeszcze do mnie nie trafił... Dno dna i 10 metrów mułu :p
 

michaelius

New member
Pisz jakies podanie :)

Moze uda sie wyciagnac kilka abonamentow gratis w ramach przeprosin :D

Nono , ale ile mi sie amunicji zebralo w tym watku na wypadek jakby handlowiec znow gdzies spamowal o wyzszosci UPC nad asterem :)
 

MrMike

New member
NiEb0 obawiam się, że nie jest to prosta kwestia rozgałęźnika przy modemie .U mnie siła sygnału jest całkiem niezła (w porównaniu z kilkoma kolegami korzystającymi z UPC). Dane z modemu 192_168_100_1 (sorry za sposób zapisu adresu, ale w pierwszych 5 postach nie można zamieszczać linków):

Downstream Status

Power Level
-2.0 dBmV
Signal to Noise Ratio
34.9 dB
Upstream Status

Power Level
50.2 dBmV

Jakość sygnału w pozycji TITS (której wspomniał upctechnical) wynosiła równiaż prawie 100%, siła sygnały ok. 50%. Monter zamieniał też kable które idą do Telewizora i modemu – jakość bez zmian. Zaczynam się obawiać, że mam po prostu za duże wymagania (przy podłączaniu analoga też męczyłem Montera aż jakość obrazu była bardzo dobra).

Dzisiaj wybiorę się do kumpla z innej dzielnicy ma taki sam telewizor i podłączył DTV w środę porównam jakość sygnału. Mam też prośbę do innych którzy cieszą się już DTV aby opisali jakość obrazu szczególnie na polskich kanałach (TVP1, TVP2, TVN, Polsat – zobaczcie jakość obrazu przy transmisji „Kiepskich” ja podczas testów zauważyłem, że jakość była dużo reszty niż reszty oferty Polsatu).

Pozdrawiam,
 
michaelius napisał:
Pisz jakies podanie :)

Moze uda sie wyciagnac kilka abonamentow gratis w ramach przeprosin :D

Nono , ale ile mi sie amunicji zebralo w tym watku na wypadek jakby handlowiec znow gdzies spamowal o wyzszosci UPC nad asterem :)
Handlowiec pisał o merytorycznej wyższości programowo cenowej. Aster miał ruszyć 16.05 i nadal nikt nie ma ich usługi. Poczekamy zobaczymy. Teraz nawet nie ma z czym porównywać kwestii technicznych i obsługi CC. Do pierwszych instalacji...
 

hugo9252

Member
MrMike napisał:
NiEb0 obawiam się, że nie jest to prosta kwestia rozgałęźnika przy modemie .U mnie siła sygnału jest całkiem niezła (w porównaniu z kilkoma kolegami korzystającymi z UPC). Dane z modemu 192_168_100_1 (sorry za sposób zapisu adresu, ale w pierwszych 5 postach nie można zamieszczać linków):

Downstream Status

Power Level
-2.0 dBmV
Signal to Noise Ratio
34.9 dB
Upstream Status

Power Level
50.2 dBmV

Jakość sygnału w pozycji TITS (której wspomniał upctechnical) wynosiła równiaż prawie 100%, siła sygnały ok. 50%. Monter zamieniał też kable które idą do Telewizora i modemu – jakość bez zmian. Zaczynam się obawiać, że mam po prostu za duże wymagania (przy podłączaniu analoga też męczyłem Montera aż jakość obrazu była bardzo dobra).

Dzisiaj wybiorę się do kumpla z innej dzielnicy ma taki sam telewizor i podłączył DTV w środę porównam jakość sygnału. Mam też prośbę do innych którzy cieszą się już DTV aby opisali jakość obrazu szczególnie na polskich kanałach (TVP1, TVP2, TVN, Polsat – zobaczcie jakość obrazu przy transmisji „Kiepskich” ja podczas testów zauważyłem, że jakość była dużo reszty niż reszty oferty Polsatu).

Pozdrawiam,
Jakość sygnału analogowego miałem całkiem dobrą.Sygnał cyfrowy pszeszedł jednak sam siebie.Kompetne zero jakichkolwiek zakłóceń . Szczególnie widać to na Polsacie gdie w analogu na cimnym tle widać było poziome ciemne pasy i "ryżowanie" obrazu.Teraz tego niema.Publiczą TV też widać doskonale.Podałbym wartość jakości sygnału ale niewiem jak to się mierzy.Może jakaś podpowiedż.:) Mieszkam w rejonie Plocka-Żytnia (Warszawa).;)
 

otan

New member
Bez reklam
Jeżeli Aster będzie miał przyzwoitą ofertę programowo-cenową i jakościową to ja się piszę i olewam beznadziejną obsługę w UPC.
 

michaelius

New member
handlowiecupc napisał:
Handlowiec pisał o merytorycznej wyższości programowo cenowej. Aster miał ruszyć 16.05 i nadal nikt nie ma ich usługi. Poczekamy zobaczymy. Teraz nawet nie ma z czym porównywać kwestii technicznych i obsługi CC. Do pierwszych instalacji...

Co komu po wyzszosci programowo cenowej (watpliwej notabene :) )skoro calosc i tak nie dziala :D
 

Peek

New member
Bez reklam
michaelius napisał:
Co komu po wyzszosci programowo cenowej (watpliwej notabene :) )skoro calosc i tak nie dziala :D

Otóż to, ja mam w Asterze TV od poczatku firmy i zadnej awarii nie było. Z HDTV jestem umówiony na jutro, dzisiaj dzwoniłem do BOK by potwierdzić i powiedizano mi, że monter przyjdzie na 100%.
 
Do góry