HD w UPC

barti60

New member
hugo9252 napisał:
Pakiet Max-100zł,internet Turbo-89zł, Canal+(Canal+,Canal+Film,Canal+Film HD,Canal+Sport,Canal+Sport HD,Canal+Sport2)40zl, telefon-taryfa przyjazna-gratis.Instalacja(15 minut)200zl:(:(:(.Umowa 12 miesięcy.Po tym czasie zobaczę:confused:


pytanie nie tylko do Ciebie ale i innych.. Moze ktos wie?? co z mediaboxem po 12 miesiacach jest Twoj(przechodzi na własność) czy tak sie płaci i płaci a sprzet ciagle UPC??? Jak to jest??
 

barti60

New member
handlowiecupc napisał:
Nawet gdyby miały te kanały wejśc jutro to teraz bym o tym jeszcze nie wiedział... Często dowiaduję sie o zmianach od klientów. Ale przepływ info w dużych korporacjach z reguły wygląda podobnie (niestety).


ale rozumimem ze Firma ma plany poszerzenia moze jeszcze w czerwcu listy kanałów - głownie mysle o HD...??? Moze juz cos wiesz??

Aha i pytanie poboczne pisałes cos kiedys ze net ma przyspieszyc? po wakacjach???


tak jak pytałem wczesniej jeszcze moze ty wiesz media box po 12 miesiącach umowy to sprzet juz moj (mysle o PVR) czy przepusmy znudziło mi sie i sprzet oddaje upc???
 

szewol

New member
Bez reklam
barti60 napisał:
tak jak pytałem wczesniej jeszcze moze ty wiesz media box po 12 miesiącach umowy to sprzet juz moj (mysle o PVR) czy przepusmy znudziło mi sie i sprzet oddaje upc???

Nie. Sprzęt po roku, dwóch, trzech... jest własnością UPC Polska. W regulaminie pisze, że trzeba zwrócić po rozwiązaniu umowy z operatorem.
 

novaczek

New member
robiik_pl napisał:
Miales moze okazje zobaczyc czy na C+ nadaja mecze NBA w HD? Bo widzialem w programie C+ znaczek HD przy meczach NBA. A moze inne programy w C+ oznaczone logiem HD? Ciekaw jestem czy UPC to pokazuje tak jak jest w programie zaznaczone.

pozdrawiam
Niestety ale mecze NBa mimo ze puszczane na C+S HD wygladaja "niefajnie". Ja spodziewalem sie rzeczywistego HD tu lipa
 

ein

New member
Wypowiedz UPC handlowca odnosnie technologii dyskwalifikuje tego Pana. Gdyby choc troche sie znal na tym co sprzedaje, wiedzialby ze BD to obecnie glownie mpeg4, ze tylko poczatkowo byl mpeg2 (ktory dawal zblizona jakosc dopiero po "zapakowaniu" materialu na 50 gb plyte, bo wymagal przy zblizonej jakosci obrazu znacznie wiekszego bitrate niz mpeg4 (avc) czy VC-1 (to ten kodek byl btw najczesciej stosowany w HD-DVD ...wogole te analogie z divxem, dvd pokazuja jak slabo sie Pan handlowiec orientuje w temacie). Odnosnie kodowania to w obu formatach stosowano DOKALDNIE TE SAME metody kompresji (obecnie nie ma juz wlasciwie wydan na BD w mpeg2HD) wiec ten tekst ze ktos tu przegral, bo stosowal mpeg4 jest kompletna bzdura. Mpeg4 jest WYDAJNIEJSZA metoda kompresji, dzieki ktorej mozna uzyskac wysoka jakosc obrazu HD przy 10-12mbit. Slowem - rece opadaja... Takoz proponowalbym przedstawicielowi o nieoczernianie konkurecji (Aster a propoz wyboru sprzetu) bo robi to na tyle nieumiejetnie ze cierpi na tym wizerunek samej UPC wlasnie (dodam ze jestem jej wieloletnim klientem, pewnie przyszlym abo cyfrowej oferty, a widze tutaj TOTALNA DEZINFORMACJE, robienie ludziom wody z mozgu).

Co do Philipsa - akurat tutaj polskie UPC nie mialo nic do gadania i gadki o tym, ze wybrano renomowanego producenta dekoderow maja sie NIJAK do rzeczywistosci. Po prostu UPC (patrz matecznik firmy - Holandia) zamowilo u rodzimego producenta skrzynki i ot... cala filozofia. Czy jest to sprzet kiepski - nie. Czy jest dostepny lepszy - tak, i to na "wyciagniecie" reki. Szkoda, ze zamiast Filipa nie ma znajdujacych sie takoz w ofercie sieci produktow Thomsona (w wer. HD). Najnowsza seria imho moze rownac sie z najlepszymi urzadzeniami tej klasy na rynku (seria 7xxx/8xxx). No szkoda. Ale to akurat nie jest takie wazne - jak bedzie dobry soft to ten Phil bedzie dobrym STB i bedzie sie przyjemnie z tego boksa korzystalo.

Doradzalbym wiec zapozanie sie z instrukcja dekodera HD jaki UPC ma w ofercie i doglebna refleksje... mpeg4 oczywiscie ten Phil musi wspierac (bo jakze by inaczej, w koncu duza czesc oferty jest obecnie w takim dosyle - NG HD, TVN HD etc) - tak jak to robi KAZDY nowoczesny tuner wysokiej rozdzielczosci. Takoz firma powinna przemyslec imho strategie (i nawet te 200zl nie jest tu najpowazniejszym minusem - najdziwaczniejsze sa tu koszta kanalow premium i brak ciekawych promocji, szczegolnie dla stalych abo, nowych bioracych tripla etc - to jest nie tylko dziwne ale i mocno niepokojace). Mam cicha nadzieje ze na polnocy kraju, gdy cyfrowy kabel "dojedzie" bedzie to juz dojrzala oferta.
 

upctechnical

New member
jestem pracownikiem technicznym w UPC odpowiedzialnyn za DTV, jesli macie jakiś pytania, prosze pisać, a co do pana handlowca to nie che sie wypowiadac mogę tylko za niego przeprosić, (chyba tylko on sie dowiaduje ostatni co sie w firmie dzieje)

powierzchownie przejżałem ten wątek ale coś wam zdradze

1. promocje n C+ i HBO (bardzo atrakcyjne) dopiero sie pojawią
niestety tak to dział najpierw płacą ci co moga potem Promo
2. oferta HD Bedzie bardzo dynamicznie poszeżana trwaja rozmowy z wieloma nadawcami, w najblizszym czasie mozna sie spodziewać
EuroSport HD, PolsatSport HD, Polsat HD, TVP Sport HD,Lada dzień HBO HD, i wieleinnych jak coś o bliższych terminach bedzie wiadomo to napiszę
3. Dekoder Philipsa > na razie odbiega od ideału ale to tylko kwestia software który jest nieustannie ulepszany puki co jest raczej średni.
4. MPEG2 dużo było o to pytań fakt starszy i zajmuje jecej pasma na transmisje, ale z drugiej strony tego pasma w UPC przy standardzie siecie DOCIS 2.0 jest jeszcze olbrzymi zapas wiec bitrate nie jest tu specjalnie obniżany jak to ma miejsce w platformach satelitarnych gdzie płaci nadawca za ilość bitów przesłanych przez transponder. A z drugiej strony UPC Media Box i tak obsługuje kodowanie MPEG4

!! 5 !! jesli chcecie uzyskać wiecej info o swoim Media Box z poziomu dekodera należy wybrać MENU i potem z kl. numerycznych na pilocie 1789 (ukryte menu serwisowe)
 

upctechnical

New member
jeszcze zapomniałem dodać

aktualnie kanal 18 nie pokazuje prawdziwych informacji (błąd firmware), lada dzień besdzie to poprawione

jesli w waszych STB w servisowym w pozycji TITS czyli transport stream jakosc sygnały na którymś TITS jest ponizej 60% od razu dzeońcie BOK i umawiajcie wizytę servisanta na regulację sygnału bo wasz instalator spartoił sprawę i możecie mieć problemy z daną paczką kanałów na danym TITS (makrobloki pikseloza lub całowity brak danego kanału)
 

szewol

New member
Bez reklam
upctechnical napisał:
jestem pracownikiem technicznym w UPC odpowiedzialnyn za DTV, jesli macie jakiś pytania, prosze pisać

I takich ludzi tutaj trzeba ;)


upctechnical napisał:
promocje n C+ i HBO (bardzo atrakcyjne) dopiero sie pojawią
niestety tak to dział najpierw płacą ci co moga potem Promo

3mam mocno za słowo... kurcze, bo to co jest to "t" jak tragedia ;)
I mam nadzieję, że nie będę czekał nanie rok ;)
Choć przyzam, że traktowanie klientów: "wrobimy w gorsza promocje"/"zaczekają bąda mieć lepiej" jest żenujące.
 

robiik_pl

New member
do upctechnical

Witaj,

Dzieki za obszerne wyjasnienia, milo widzec, ze w UPC pracuja osoby znajace sie na rzeczy :) Ja tutaj wypytywalem na forum o C+ Sport a konkretnie NBA i dostalem odpowiedz, ze jakosc jest slaba, a wrecz zla. W przyszlym tygodniu bede mial instalacje, czy moge coz zalatwic z intalatorem zeby obraz byl lepszy? Z eczogo wynika taka jakosc skoro C+ rzekomo nadaje to w HD?

pozdrawiam
 

de.camillo

New member
upctechnical napisał:
jestem pracownikiem technicznym w UPC odpowiedzialnyn za DTV
2. oferta HD Bedzie bardzo dynamicznie poszeżana trwaja rozmowy z wieloma nadawcami, w najblizszym czasie mozna sie spodziewać
EuroSport HD, PolsatSport HD, Polsat HD, TVP Sport HD,Lada dzień HBO HD, i wieleinnych jak coś o bliższych terminach bedzie wiadomo to napiszę
witam
Dobrze że się pojawiłeś :)
Czy wiesz może do którego pakietu (select czy max) będą dochodzic te programy (bez HBO oczywiście), bo im więcej programów HD tym bardziej robi się ciekawsza oferta HD. Mam nadzieje że nie będziecie dodawać wszystkiego tylko do maxa.

pozdro
 

szewol

New member
Bez reklam
Jeszcze małe info do upctechnical:
w tzw. śląskiej ofercie ucięty (rozciągnięty?) jest obraz TV Silesia (TVS). Podobnie jak miło to miejsce w przypadku HBO2 w analogu przez pierwsze dni maja.
 

otan

New member
Bez reklam
Witam

W sprawie olewajacego stosunku do obecnych lub jak kto woli starych klientów prawie wszędzie jest podobnie. Liczy się tylko nowy klient bo stary i tak musi płacić a nowego trzeba przyciągnąć - zachęcić i skusić promocjami. Starych klientów docenia się tylko wtedy kiedy kończy im się umowa. Nie ma znaczenia staż, (poza OC kierowcy) liczy się tylko nowy klient za którego złapanie często dostaję się prowizję. Tak się traktuje klientów w TPSA, Erze itd. UPC nie odbiega od tego schematu.
Czekam na cyfrówkę w Trójmieście. Mam nadzieję że UPC namiesza trochę swoją ofertą pozostałym operatorom platform cyfrowych programowo i cenowo. Tylko się cieszyć:cool:

Pozdrawiam
 

bankrootghost

New member
upctechnical napisał:
jestem pracownikiem technicznym w UPC odpowiedzialnyn za DTV, jesli macie jakiś pytania, prosze pisać, a co do pana handlowca to nie che sie wypowiadac mogę tylko za niego przeprosić, (chyba tylko on sie dowiaduje ostatni co sie w firmie dzieje)

powierzchownie przejżałem ten wątek ale coś wam zdradze

1. promocje n C+ i HBO (bardzo atrakcyjne) dopiero sie pojawią
niestety tak to dział najpierw płacą ci co moga potem Promo
2. oferta HD Bedzie bardzo dynamicznie poszeżana trwaja rozmowy z wieloma nadawcami, w najblizszym czasie mozna sie spodziewać
EuroSport HD, PolsatSport HD, Polsat HD, TVP Sport HD,Lada dzień HBO HD, i wieleinnych jak coś o bliższych terminach bedzie wiadomo to napiszę
3. Dekoder Philipsa > na razie odbiega od ideału ale to tylko kwestia software który jest nieustannie ulepszany puki co jest raczej średni.
4. MPEG2 dużo było o to pytań fakt starszy i zajmuje jecej pasma na transmisje, ale z drugiej strony tego pasma w UPC przy standardzie siecie DOCIS 2.0 jest jeszcze olbrzymi zapas wiec bitrate nie jest tu specjalnie obniżany jak to ma miejsce w platformach satelitarnych gdzie płaci nadawca za ilość bitów przesłanych przez transponder. A z drugiej strony UPC Media Box i tak obsługuje kodowanie MPEG4

!! 5 !! jesli chcecie uzyskać wiecej info o swoim Media Box z poziomu dekodera należy wybrać MENU i potem z kl. numerycznych na pilocie 1789 (ukryte menu serwisowe)

można łaskawie prosić o używanie słownika przed wysłaniem postu ?
 
Ostatnia edycja:

hugo9252

Member
Według mnie promocje będą dopiero na jesieni.Pewnie duże.Dlaczego coś co można sprzedać drożej sprzedać taniej?Napaleńcy(tak jak ja) i tak kupią marząc o Euro 2008 i IO w Pekinie w jakości HD.To jest biznes panowie. :)Nieprzypadkowo zapewne wybrano termin uruchomienia całego interesu. :(
 

NiEb0

New member
Chcecie usłyszeć dalszy ciąg mojej opowieści pt. "instalacja cyfrówki i olewanie klietów"? Nawet jeśli nie to i tak ją opowiem. Otóż na pierwszy termin instalacji umawiałem się na poprzedni piątek w godz 9-11. Po 11 telefon z informacją, że nie dotarł dekoder i że dekoderów w ogóle nie ma i niestety instalacja nie może się odbyć. Myślę sobię trudno - dzień z głowy (a właściwie cały weekend bo to był długi weekend i przez piątkową instalacje byłem uziemiony). No każdemu może się zdarzyć. Instalacja przełożona na czwartek (wczoraj) w godz 9-11. Znów rezerwuje dzień. Czekam. Zero odzewu - tym razem nikt nie raczył nawet zadzwonić. O godzinie 14 wykonuje pierwszy telefon do UPC. Nie wspominam już o czasie czekania na połączenie, ale już po nawiązaniu kontaktu nikt nie potrafił mi wyjaśnić o co chodzi. Zwalanie winy na firmę podwykonawczą - że to oni zawinili i że aktualnie nie mogą podać co było przyczyną tego że nikt się nie pojawił. Normalnie czeski film. Proszę o rozmowę z kierownikiem - konsultantka mnie przełącza i po minucie muzyczki (którą znam już na pamięć i doprowadza mnie do szewskiej pasji) ktoś odkłada słuchawkę. Brak mi słów. Co więcej sytuacja się powtarza - podczas kolejnego telefonu znów rozłączenie rozmowy. Wczoraj nic nie wskurałem - wydałem za to koło 20 złotych na rozmowy telefoniczne.
Kolejną sprawą jest odłączenie internetu. Wyłączyli mi go z około 2 w nocy środy na czwartek. Walczyłem o jego ponowne podłączenie i wczoraj i dziś od godziny 9 rano. Łącze udało się przywrócić dopiero dzisiaj około godziny 14. W biurze obsługi też odsyłanie do kogo innego, prośby o oczekiwanie na kontakt, zapewnienia że już za 10 minut wszystko wróci do normy itp. Znów kupa kasy na połączenia telefoniczne i ostatecznie udało mi się wywalczyć internet po 5 godzinach pertraktacji (nie liczę tutaj dnia wczorajszego i dwuch nocy w których netu też nie było) - łącznie około 36 godzin przerwy w działaniu. Technik który ostatecznie podłączył mi internet powiedział, że odłączenie wynikało z błędu popełnionego przez konsultatna przyjmującego zamówienie na TV cyfrową - że coś błednie zaznaczył i odłączono mi internet co nie powinno mieć miejsca.
Kolejny termin instalacji to środa 4 czerwca - konsultantka tłumaczyła, że wcześniej się nie da i nieważne że umawiam się na instalację już od 2 tygodni. A powodem tego że instalator się nie pojawił znów był brak dekodera, przynajmniej tak mnie poinformawała konsultantka. Dodam jeszcze że przy pierwszym razie gdy nie poajwił się monter konsultant bardzo mnie przepraszał, a ja poprosiłem tylko o jedno - w przypadku kolejnych problemów z dekoderami jeśli kolejna instalacja znów nie będzie możliwa żeby ktoś do mnie wcześniej zadzwonił i mnie o tym poinformował żebym znów nie rezerwował dnia i nie czekał jak głupi. I co? Nie dość, że nie zadzwoniono dzień wcześniej to nie zadzwoniono w ogóle. Nie wiem czy to akurat ja mam takiego pecha czy takie podejście do klieta w UPC jest normą i szczerze mówiąc mało mnie to interesuje. Jak dla mnie ta firma jest niesolidna, a konsultanci niekompenetni i niedoinformowani. Nie polacam nikomu zawierania umów z tą firmą bo to co się tam teraz dzieje to istny cyrk.
Tyle ode mnie. Mam nadzieje że moja historia zakończy się happy endem w następną środę bo w tym momencie osiągnełem już swoją granicę wytrzymałości i jestem o krok od rezygnacji ze świadczenia jakichkolwiek usług przez tą niepoważną firmę.
 
Ostatnia edycja:
NiEb0 napisał:
Chcecie usłyszeć dalszy ciąg mojej opowieści pt. "instalacja cyfrówki i olewanie klietów"? Nawet jeśli nie to i tak ją opowiem. Otóż na pierwszy termin instalacji umawiałem się na poprzedni piątek w godz 9-11. Po 11 telefon z informacją, że nie dotarł dekoder i że dekoderów w ogóle nie ma i niestety instalacja nie może się odbyć. Myślę sobię trudno - dzień z głowy (a właściwie cały weekend bo to był długi weekend i przez piątkową instalacje byłem uziemiony). No każdemu może się zdarzyć. Instalacja przełożona na czwartek (wczoraj) w godz 9-11. Znów rezerwuje dzień. Czekam. Zero odzewu - tym razem nikt nie raczył nawet zadzwonić. O godzinie 14 wykonuje pierwszy telefon do UPC. Nie wspominam już o czasie czekania na połączenie, ale już po nawiązaniu kontaktu nikt nie potrafił mi wyjaśnić o co chodzi. Zwalanie winy na firmę podwykonawczą - że to oni zawinili i że aktualnie nie mogą podać co było przyczyną tego że nikt się nie pojawił. Normalnie czeski film. Proszę o rozmowę z kierownikiem - konsultantka mnie przełącza i po minucie muzyczki (którą znam już na pamięć i doprowadza mnie do szewskiej pasji) ktoś odkłada słuchawkę. Brak mi słów. Co więcej sytuacja się powtarza - podczas kolejnego telefonu znów rozłączenie rozmowy. Wczoraj nic nie wskurałem - wydałem za to koło 20 złotych na rozmowy telefoniczne.
Kolejną sprawą jest odłączenie internetu. Wyłączyli mi go z około 2 w nocy środy na czwartek. Walczyłem o jego ponowne podłączenie i wczoraj i dziś od godziny 9 rano. Łącze udało się przywrócić dopiero dzisiaj około godziny 14. W biurze obsługi też odsyłanie do kogo innego, prośby o oczekiwanie na kontakt, zapewnienia że już za 10 minut wszystko wróci do normy itp. Znów kupa kasy na połączenia telefoniczne i ostatecznie udało mi się wywalczyć internet po 5 godzinach pertraktacji (nie liczę tutaj dnia wczorajszego i dwuch nocy w których netu też nie było) - łącznie około 36 godzin przerwy w działaniu. Technik który ostatecznie podłączył mi internet powiedział, że odłączenie wynikało z błędu popełnionego przez konsultatna przyjmującego zamówienie na TV cyfrową - że coś błednie zaznaczył i odłączono mi internet co nie powinno mieć miejsca.
Kolejny termin instalacji to środa 4 czerwca - konsultantka tłumaczyła, że wcześniej się nie da i nieważne że umawiam się na instalację już od 2 tygodni. A powodem tego że instalator się nie pojawił znów był brak dekodera, przynajmniej tak mnie poinformawała konsultantka. Dodam jeszcze że przy pierwszym razie gdy nie poajwił się monter konsultant bardzo mnie przepraszał, a ja poprosiłem tylko o jedno - w przypadku kolejnych problemów z dekoderami jeśli kolejna instalacja znów nie będzie możliwa żeby ktoś do mnie wcześniej zadzwonił i mnie o tym poinformował żebym znów nie rezerwował dnia i nie czekał jak głupi. I co? Nie dość, że nie zadzwoniono dzień wcześniej to nie zadzwoniono w ogóle. Nie wiem czy to akurat ja mam takiego pecha czy takie podejście do klieta w UPC jest normą i szczerze mówiąc mało mnie to interesuje. Jak dla mnie ta firma jest niesolidna, a konsultanci niekompenetni i niedoinformowani. Nie polacam nikomu zawierania umów z tą firmą bo to co się tam teraz dzieje to istny cyrk.
Tyle ode mnie. Mam nadzieje że moja historia zakończy się happy endem w następną środę bo w tym momencie osiągnełem już swoją granicę wytrzymałości i jestem o krok od rezygnacji ze świadczenia jakichkolwiek usług przez tą niepoważną firmę.
A wystarczyło zamówic u handlowca i to on miałby problem a nie Pan...
 
Do góry