Gwarancja Toshiba

damiantomek2

New member
Może przez net.

Teraz jest w sklepie internetowym Euro za 3290. Ja przed swietami kupilem za 3190. Osobiscie faktycznie polecam ten TV. Wczoraj dzieciaki ogladaly bajeczke PIORUN Disneya na DVD. Wygladal bajecznie, kolory i jakosc obrazu super. Jednak wiele zalezy od jakosci nagrania plyty DVD. Aha na MM nie licz bo tam cena znacznie wyzsza. Jak kupowalem swoj w Euro to ten sam w MM i u Skner byl za 3999. Mysle, ze nie beda mieli zbyt zachecajacej promocji.
Sprawdzając ceny w necie znalazłem w redcoon za 2799zł
+przesyłka. Tylko choć to może nie ten wątek pytanie do kikiego czy ta firma ma Toshiby z gwarancją uznawaną w Polsce. Bo z tym to loteria mimo zapewnień sprzedawców.

pozdrawiam
 

piotrflo

New member
Wlasnie na jakiejs japonskiej stronie wyczytalem, ze Toshiba podpisala umowe z Sharpem w kwestii Paneli LCD do TV oraz w kwestii polprzewodnikow. Nie ma slowa o szajsungu. W Japonii jest jakas walka totalna o rynek LCD. Powstala nawet koalicja Sharp, Toshiba i Sony jak dobrze udalo mi sie przetlumaczyc. (Ale spokojnie po japonsku nie gadam). Tlumaczenie z automatu na angielski. :D Ale nie powiem od kiedy zaczeli montowac panele LCD Sharpa do TV. Moze dopiero zaczna od tego roku. Wiaze sie to z otwarciem tej zaje.....ej fabryki paneli LCD Sharpa w Sakai City.
 
Ostatnia edycja:

jędrzejj 1957

Active member
Bez reklam
Słuchaj kolego ja Zf kupiłem w Digitalo dwa lata temu jestem po drugiej usterce i nie miałem problemów z serwisem po pierwszej usterce wymieniono mi na nowy lcd,a po drugiej też chcieli wymienić lecz wolałem naprawę nie miałem żadnego problemu z serwisem wszystko odbywało sie w przeciągu sześciu tygodni. Wiesz co mnie martwi ze toshiba to juz chyba nie ta sama firma co kiedyś a w gwarancji mają ze aby otrzymać zwrot gotówki musi zepsuć 5 razy troche dużo co nie i to myślę,że świadczy o jakości produkowanego sprzętu przez toshibę, Po moich doświadczeniach juz bym się nie pakował w toshibe.Oglądnij sobie sony mają b. dobre egzemplarze.
Witam
Czy możesz napisać jakie masz opisy naprawy w karcie gwarancyjnej ,z jakiego serwisu lokalnego czy centralnego?
 

jankos31

New member
Naprawa 46ZF

No i nadszedł wreszcie czas naprawy mojej ZF. W poniedziałek ktoś z serwisu lokalnego zabiera sprzęt. Jak mnie poinformowano, w 98% wymieniana będzie matryca, a naprawa potrwać ma ok. miesiąca. Jeżeli chodzi o gwarancję, to udzielana jest ona tylko do końca gwarancji całego TV z odliczeniem pobytu w serwisie. Jestem chyba rekordzistą jeżeli chodzi o kreski, bo mam ich aż cztery, z czego jedna znika po 20 min.
Chciałbym się dowiedzieć, czy ktoś z Was, oddając TV, dawał odbierającemu do podpisania jakiś papier,że np.telewizor nie posiada uszkodzeń mechanicznych itp. Pytam, ponieważ człowiek z serwisu lokalnego powiedział,iż TV ma być zapakowany.
 

baxter1

New member
No i nadszedł wreszcie czas naprawy mojej ZF. W poniedziałek ktoś z serwisu lokalnego zabiera sprzęt. Jak mnie poinformowano, w 98% wymieniana będzie matryca, a naprawa potrwać ma ok. miesiąca. Jeżeli chodzi o gwarancję, to udzielana jest ona tylko do końca gwarancji całego TV z odliczeniem pobytu w serwisie. Jestem chyba rekordzistą jeżeli chodzi o kreski, bo mam ich aż cztery, z czego jedna znika po 20 min.
Chciałbym się dowiedzieć, czy ktoś z Was, oddając TV, dawał odbierającemu do podpisania jakiś papier,że np.telewizor nie posiada uszkodzeń mechanicznych itp. Pytam, ponieważ człowiek z serwisu lokalnego powiedział,iż TV ma być zapakowany.

tych co przyjeżdzaja po towar nie interesuje jego stan tak było u mnie ,ale miałem zapakowany lcd
 

jankos31

New member
tych co przyjeżdzaja po towar nie interesuje jego stan tak było u mnie ,ale miałem zapakowany lcd
No dobra ale co się dzieje, gdy jakieś niezgrabne ręce uszkodzą niechcący moją pięknotę? Nie mając potwierdzenia stanu w jakim TV był oddawany, serwis zawsze będzie twierdził,że taki sprzęt dostał od klienta. Sytuacja którą przedstawiłem jest czysto hipotetyczna, ale może się zdarzyć i co wtedy?
 

kklocek

New member
A u mnie panowie z serwisu dwukrotnie sami ściągali telewizor ze ściany i odkręcali stelaż a potem pakowali do pudła. Zostawiają też pokwitowanie z numerem seryjnym i danymi serwisu i tam ewentualnie możesz umieścić swoje uwagi..
 

kklocek

New member
No i nadszedł wreszcie czas naprawy mojej ZF. W poniedziałek ktoś z serwisu lokalnego zabiera sprzęt. Jak mnie poinformowano, w 98% wymieniana będzie matryca, a naprawa potrwać ma ok. miesiąca. Jeżeli chodzi o gwarancję, to udzielana jest ona tylko do końca gwarancji całego TV z odliczeniem pobytu w serwisie. Jestem chyba rekordzistą jeżeli chodzi o kreski, bo mam ich aż cztery, z czego jedna znika po 20 min.
wydaje mi się, że na matrycę powinna być osobna gwarancja... a co jak do końca gwarancji całego TV zostało np. miesiąc a za 3 miesiące od wymiany pojawią się kreski??? Raczej tak nie może być...
 

jędrzejj 1957

Active member
Bez reklam
baxter1 trochę dziwny ten wpis ( wymiana matrycy jeżeli dobrze rozczytałem) ponieważ nie widzę wpisu od którego dnia zaczęła się serwisowa naprawa i jak długo trwała. Jak można z tego zapisu dochodzić że TV był tyle , a tyle dni serwisowany i o ten czas gwarancja została przedłużona.Druga sprawa wymiana matrycy w S.Centralnym powinna moim zdaniem skutkować zapisaniem tej czynności .
Swoją drogą gdzieś:confused: czytałem że w Kodeksie Cywilnym jest zapis o przedłużeniu gwarancji w takiej sytuacji.Może Ktoś wie więcej i podzieli się swoją wiedzą?.
 

jankos31

New member
wydaje mi się, że na matrycę powinna być osobna gwarancja... a co jak do końca gwarancji całego TV zostało np. miesiąc a za 3 miesiące od wymiany pojawią się kreski??? Raczej tak nie może być...
Taką informację otrzymałem od serwisu lokalnego jak i centralnego. Nie miałem jeszcze czasu zagłębić się w temacie jak to wygląda od strony prawa ale wolną chwilą to zrobię.
 

baxter1

New member
baxter1 trochę dziwny ten wpis ( wymiana matrycy jeżeli dobrze rozczytałem) ponieważ nie widzę wpisu od którego dnia zaczęła się serwisowa naprawa i jak długo trwała. Jak można z tego zapisu dochodzić że TV był tyle , a tyle dni serwisowany i o ten czas gwarancja została przedłużona.Druga sprawa wymiana matrycy w S.Centralnym powinna moim zdaniem skutkować zapisaniem tej czynności .
Swoją drogą gdzieś:confused: czytałem że w Kodeksie Cywilnym jest zapis o przedłużeniu gwarancji w takiej sytuacji.Może Ktoś wie więcej i podzieli się swoją wiedzą?.


Wiem ,że wpis jest dziwny i dlatego skontaktowałem się z serwisem centralnym i powiedziano mi że mogę sobie wpisać daty które podał mi gość z serwisu .Pytałem również o gwarancje na panel i otrzymałem odpowiedź ze nie ma takiej gwarancji jedynie jest przedłużenie o okres naprawy czyli 17-11 do22-12-2009
 

jankos31

New member
Wiem ,że wpis jest dziwny i dlatego skontaktowałem się z serwisem centralnym i powiedziano mi że mogę sobie wpisać daty które podał mi gość z serwisu .Pytałem również o gwarancje na panel i otrzymałem odpowiedź ze nie ma takiej gwarancji jedynie jest przedłużenie o okres naprawy czyli 17-11 do22-12-2009
Na konkurencyjnym forum znalazłem coś takiego:Kodeks Cywilny

Art. 581. (181)
§ 1. Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli gwarant wymienił część rzeczy, przepis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej.

§ 2. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady rzeczy objętej gwarancją uprawniony z gwarancji nie mógł z niej korzystać.
 

jankos31

New member
Po naprawie

No i moja ślicznota po naprawie. Dziś właśnie minęło 2 tygodnie od oddania TV do serwisu lokalnego i właśnie dziś TV powrócił do mnie naprawiony. Nie obyło się jednak bez historii pt. "gdzie jest moja ZF-ka" :x. W skrócie wyglądało to tak,iż Tosia była naprawiona w serwisie centralnym po 6 dniach roboczych :eek: czyli we wtorek, w środę o 8:26 zabrał ją kierowca z serwisu lokalnego a w czwartek jej tam nie było :?: , no ale po dwóch telefonach i poproszeniu o rozmowę z kierownikiem po pięciu minutach cudownie została odnaleziona. Co najbardziej dziwne to to,że pan z serwisu lokalnego uparcie twierdził,iż w środę nikt od nich nie wyjeżdżał do serwisu centralnego po żaden telewizor - nie ma to jak kompetencja. Jeżeli chodzi o SC jestem zadowolony zarówno z czau naprawy jak i z faktu, iż jakaś miła Pani sama interweniowała w SL w opisanej sprawie i rozmowa ta nie była miła, przez przypadek słyszałem- mają tam bardzo czuły telefon :D
 
Ostatnia edycja:

baggio19

New member
Panowie a ja wczoraj kupiłem Toshibe 42xv przedłużyłem gwarancje dostałem wydruk potwierdzenia ubezpieczenia telewizora ale nie dostałem karty gwarancyjnej Toshiby .Czy Toshiba już nie daje karty czy w sklepie nie dali mi ?
 

piotrflo

New member
Panowie a ja wczoraj kupiłem Toshibe 42xv przedłużyłem gwarancje dostałem wydruk potwierdzenia ubezpieczenia telewizora ale nie dostałem karty gwarancyjnej Toshiby .Czy Toshiba już nie daje karty czy w sklepie nie dali mi ?

A gdzie kupiles? Powinienes posiadac karte gwarancyjna Toshiba. Na karcie jest nadruk Toshiba szarym kolorem pod katem na stronach i z reguly przytwierdzona jest do pudelka w folijce. :) Jesli nie masz i nie jestes pewien dzwwon do serwisu Toshiba i zapytaj o ten sklep w ktorym dokonales zakupu. Powiedza czy go obsluguja gwarancyjnie czy tez nie. Kwestia jedna - skad biora telewizory.
 
Do góry