Gwarancja Toshiba

GRIGORI

New member
kiki napisał:
nie masz racji
Nadrzędne przepisy to przepisy konsumenckie.
Jest tak jak napisałem
Chcesz wymianę Twoja sprawa - ale to Ty decydujesz czy chcesz tv czy wolisz kasę :D.

Nie podważam Twojej opinii tylko stwierdzam, że miałem jedynie alternatywę w postaci wymiany panela, serwis dokonałby naprawy gwarancyjnej i po 8 stycznia 2010 nie mógłbym już spać spokojnie....
 

birut

New member
GRIGORI napisał:
Ja jutro spodziewam się nowego LCD, w ramach gwarancji oczywiście, dzisiaj dostałem telefon, że TV właśnie do mnie " jedzie ". Niestety cała "operacja" trwała ponad miesiąc, mam nadzieję, że nowy 40XF350 PG będzie się dobrze sprawował, w sumie dostaję od TP 3,5 letnią gwarancję.
Generalnie jestem średnio zadowolony, spodziewałem się wymiany na model z aktualnej oferty, a nie zrzut z lamusa, jedyna pociecha w kolejnej 24 miesięcznej gwarancji.....
Coś mi się wydaje że Toshiba posiada w magazynach TV poreklamacyjne, które teraz naprawia i oddaje klientom jako nowe. Posiada oryginalne opakowania, karty gwarancyjne i dostęp do nowych softów co może zmylić nie jednego że dostajemy fabrycznie nowy TV. Jednak ja dostałem (ze sklepu gdzie reklamowałem TV), rozwalony karton pooklejany taśmą i TV częściowo nie kopletny, więc nie jest to TV nawet niby "nowy" z Toshiby.
N.p. w Niemczech można oddać TV nie uszkodzony po kilku dniach do sklepu bez podania przyczyny i wypłacają całą gotówkę. Taki TV jedzie do firmy która trudni się t.z. regeneracją sprzętu, tam testują, i jak jest OK to pakują jak oryginał i odsyłają do sklepów jako nówka. W polsce mamy kilka takich firm, chociażby taka jak Teleplan lub C-BIT z Wrocławia.
 
Ostatnia edycja:

GRIGORI

New member
birut napisał:
N.p. w Niemczech można oddać TV nie uszkodzony po kilku dniach do sklepu bez podania przyczyny i wypłacają całą gotówkę. Taki TV jedzie do firmy która trudni się t.z. regeneracją sprzętu, tam testują, i jak jest OK to pakują jak oryginał i odsyłają do sklepów jako nówka. W polsce mamy kilka takich firm, chociażby taka jak Teleplan lub C-BIT z Wrocławia.

Własnie odebrałem LCD i na pierwszy rzut oka wydaje się całkowicie nowy, całośc była porzadnie zapakowana, oryginalny karton, oczywiscie mam nowa gwarancję podbitą przez TP-teraz bacznie mu się będę przyglądał......
 

birut

New member
GRIGORI napisał:
Własnie odebrałem LCD i na pierwszy rzut oka wydaje się całkowicie nowy, całośc była porzadnie zapakowana, oryginalny karton, oczywiscie mam nowa gwarancję podbitą przez TP-teraz bacznie mu się będę przyglądał......
Dodam jeszcze że pilota dostałem poprzecieranego , srebrne boki zrobiły się popielate, czas włączonego TV to 1051 godzin (nowy?). Masz szczęście że twój TV dostał się do TP.
 
Ostatnia edycja:

pener77

New member
Witam czy orientujecie sie jaki numer seryjny Tosi ma gwarancję Polską?? Mój zaczyna się na 84... a na kodzie kreskowym na pudle od 5 .....
 
Ostatnia edycja:

birut

New member
pener77 napisał:
Witam czy orientujecie sie jaki numer seryjny Tosi ma gwarancję Polską?? Mój zaczyna się na 84... a na kodzie kreskowym na pudle od 5 .....
Podaj dokładniej dwie cyfry kodu kreskowego, jak 59 to PL jak 50 to UK.
 

pener77

New member
zaczyna sie na 50, ciekawee co mam zrobić teraz, jak go kupowałem to zapewniali mi ze mają polską gwarancję ( mam to na mejlu i gg) , dodam ze mam 40cali i jakies plamy na ekranie. Telewizor mam 13miesiecy.
 

birut

New member
pener77 napisał:
zaczyna sie na 50, ciekawee co mam zrobić teraz, jak go kupowałem to zapewniali mi ze mają polską gwarancję ( mam to na mejlu i gg) , dodam ze mam 40cali i jakies plamy na ekranie. Telewizor mam 13miesiecy.
Masz polską gwarancję (w języku polskim :D ),nie fabryczną ale w sklepie w którym kupiłeś. Reklamuj w sklepie. A gdzie kupiłeś?
 
A u mnie sprawy zbliżają się do finału. Oddany TV do sklepu. Usterka uznana. Zaproponowali mi wybór dowolnego TV z ich oferty. Musze sobie coś teraz wybrać, lecz to nie będzie już Toshiba. Uważam ,że podeszli do sprawy dość uczciwie. Różnice dopłacam lub mi zwracają.
 

gilek1975

New member
Bez reklam
Zadzwoń do Kobierzyc. Tam Ci odpowiedzą, Ja napisałem maila i po 4 dniach dostałem potwierdzenie na piśmie że tym razem mój TV pochodzi z dystrybucji polskiej. Jednak nadal mam nie podbitą przez digitalo gwarancję, co jest nie zgodne z prawem polskim, bo TV dostałem po 6,5 miesiącach i chcą mi przedłużyć poprzednią (cwaniacy).
Rzecznik wysłał do nich jakieś pismo, ale się jutro dowiem co załatwił bo własnie wróciłem z 2 tygodniowych wakacji i nadrabiam zaległości.
 

pener77

New member
gilek1975 napisał:
Zadzwoń do Kobierzyc. Tam Ci odpowiedzą, Ja napisałem maila i po 4 dniach dostałem potwierdzenie na piśmie że tym razem mój TV pochodzi z dystrybucji polskiej. Jednak nadal mam nie podbitą przez digitalo gwarancję, co jest nie zgodne z prawem polskim, bo TV dostałem po 6,5 miesiącach i chcą mi przedłużyć poprzednią (cwaniacy).
Rzecznik wysłał do nich jakieś pismo, ale się jutro dowiem co załatwił bo własnie wróciłem z 2 tygodniowych wakacji i nadrabiam zaległości.


a jaki jest numer i mejl do tych kobierzyc :)
 

gilek1975

New member
Bez reklam
TTCE Kobierzyce - 071/ 796 95 05 - prosić Pana Jarosława Wolskiego, to osoba kompetentna we wszystkich sprawach, to od niego mam informację o moim TV (poprzednio też od niego miałem że nie pochodzi z Polski). Maila nie pamiętam, ale Ci poda.
 

GRIGORI

New member
GRIGORI napisał:
Własnie odebrałem LCD i na pierwszy rzut oka wydaje się całkowicie nowy, całośc była porzadnie zapakowana, oryginalny karton, oczywiscie mam nowa gwarancję podbitą przez TP-teraz bacznie mu się będę przyglądał......

Dzisiaj po urlopie wreszcie znalazłem czas, żeby dokładniej sprawdzic TV i niestety dostrzegłej jeden wypalony pixel na środku ekranu, czy jest to podstawa do naprawy gwarancyjnej ?
 

tor

New member
Karta gwarancyjna

Czy mógłby ktoś przesłać skan karty gwarancyjnej może być na priv.
Chodzi mi o kartę gwarancyjną telewizora LCD Toshiba PL, chcę porównać czy nie mam jakiejś lipy - kupowałem poprzez sklep internetowy.

Z góry dziękuję i pozdawiam
 

gilek1975

New member
Bez reklam
tor napisał:
Czy mógłby ktoś przesłać skan karty gwarancyjnej może być na priv.
Chodzi mi o kartę gwarancyjną telewizora LCD Toshiba PL, chcę porównać czy nie mam jakiejś lipy - kupowałem poprzez sklep internetowy.

Z góry dziękuję i pozdawiam
A po co tyle zachodu, zadzwoń do TTCE i Ci odpowiedzą po nr seryjnym.
 
Do góry