Gwarancja Toshiba

tim33 napisał:
Czekam na te moje 52 cale za dopłatą (zamiast zepsutego 46) i nie wiem czy dobrze zrobiłem. Może trzeba było zmienić firmę? Myślałem o Sharpie 46DH77-cena podobna do 46 ZF.

No nie wiem czy to trafny wybór - czytałeś o tym modelu opinie użytkowników? Są dość nieprzychylne. Mam wrażenie, że wykluczając wadę jaką posiadał ZF (krechę) to trudno będzie znaleźć TV, który by dorównał w jakości obrazu ZF w podobnej cenie (5,5 tyś). Chyba, że ktoś ma jakąś propozycję chętnie wysłucham.
 

Jędrek401

New member
Digitalo - nie korzystaj z ich usług!

gilek1975 napisał:
Ja już nie mam TV od 6 miesięcy, kupiłem w Digitalo !!!!!!!!!! Sami oceńcie co to za SKLEP!!!!!!!!

Witam,

Ja podobnie jak Gilek walczę z tymi z digitalo o swopje prawa do reklamacji.
Po 5 miesiącach korespondoweania i zabawy z serwisem Toshiba, gotowy jestem skorzystać z gwarancji sprzedawcy. Juz miałem wysyłać TV do digitalo a tu zong! - żądaja oryginalnego opakowania (które wyrzuciłem).
Ma ktos pozyczyc na ok 2 miesiące karton po TV Toshiba najlepiej model 42X3030DG? cena do uzgodnienia - mówię poważnie.
Prosze o kontakt osoby, które coś wskurały w walce z tą mafią.

Pozdrawiam

Jędrek
 

Tomek969

Member
Jędrek40 napisał:
Witam,

Ja podobnie jak Gilek walczę z tymi z digitalo o swopje prawa do reklamacji.
... żądaja oryginalnego opakowania (które wyrzuciłem).
Ma ktos pozyczyc na ok 2 miesiące karton po TV Toshiba najlepiej model 42X3030DG? cena do uzgodnienia - mówię poważnie.

Jędrek

I znowu niewiedza, prawo polskie wymaga tylko aby sprzet byl tak zapakowany aby sprzedawca MOGL BEZPIECZNIE odeslac towar do swojego serwisu/dostawcy w celu naprawy. Nie ma mowy o zadnym dostarczaniu oryginalnego pudelka po danym modelu. Ty mozesz zaniesc telewizor nawet na rekach do nich ale oni musza to bezpiecznie WYSLAC wiec potrzebuja jakiegos bezpiecznego opakowania - co nalezy uznac za bezpieczne opakowanie ? Pudelko po PDP5090 wypelnione pianka w ktorej sie znajduje Twoja Toshiba ?? To tez moga kwestionowac ... jak Ich znam.

Wlos sie jezy jak sie czyta wasze opowiesci, w niemczech TAKIE Digitalo by nie przezylo kwartalu bo by ich adwokaci klientow rozniesli na strzepy. Wystarczy ze nie napisza w swojej ofercie np. 'prawa zwrotu' a juz hieny adwokaci [nie klienci] przysla im upomnienie ze nie umiescili 'prawa zwrotu' a za takie upomnienie hiena krzyknie sobie 4000eur bo sie napracowali piszac i wysylajac pismo.
 

gilek1975

New member
Bez reklam
Witam, witam, witam po dłuuugiej przerwie.
Przełom w sprawie jest taki, że w dniu dzisiejszym bez żadnego powiadomienia
przyjechał do mnie TV z Digitalo z nowym TV. Ależ było moje zaskoczenie skoro sprawa sądowa tuż, tuż........ Póki co TV wziąłem, jestem po konsultacji z prawnikiem i rzecznikiem, jutro idzie odpowiednie pismo to Digitalo, w czasie odbioru napisłem odpowiednią notatkę.
Wysilili sie po tyku miesiacach i przysłali mi 46 ZF, nr zaczyna się na 49......
 
No No No
Teraz to juz niewiadomo czy gratulować czy współczuć. Jednak uważam, że model ZF gdyby się nie psuł to by był jednym z lepszych odbiorników.
 

gilek1975

New member
Bez reklam
Już jestem po rozmowie z TTCE Polska, jutro będę miał na piśmie czy to model z Polski, gwranacja nie jest podbita. jednak sprawy sądowej nie zakończyłem...
 

tim33

New member
Ja na razie jestem z mojej 52-ki bardzo zadowolony, obraz super, bez kątów bocznych i na razie (odpukać) żadnych kresek. Pozdrawiam.
 

gilek1975

New member
Bez reklam
No i zaczynają się kolejne kłopoty z Digitalo odnośnie gwarancji,mój prawnik i serwis Toshiba swoje, a Digitalo swoje (oczywiście zupełnie odmienne zdanie). No cóż poradzić że ten sklep jest taaaaaaki nieuczciwy i tylko i wyłacznie szukają jeleni, a potem ich olewają.
Spraw, które zacząłem nie wycofałem, wszystko jest dalej w toku, niestety w Polsce się to baardzo dłuży.
 

Liptonosz

New member
Bez reklam
Hehe standardowa zagrywka, sprawy nie wycofuj a jak już będzie koniec to zrujnuj ich finansowo:)

Karaluchy trzeba deptać:)
 

graby1

New member
tim33 napisał:
Ja na razie jestem z mojej 52-ki bardzo zadowolony, obraz super, bez kątów bocznych i na razie (odpukać) żadnych kresek. Pozdrawiam.
Podpisuję się pod Twoim zadowoleniem z 52'.Moja sztuka jest intensywnie testowana - średnio ponad 10-12 godzin na dobę gra i gra i jest Ok. testy planuję zakończyć jak smignie pół roku...
 

gilek1975

New member
Bez reklam
Witam, właśnie dostałem informację od TTCE Polska Sp. z o.o z Kibierzyc, że mój TV, który dostałem od Digitalo pochodzi z dystrybucji polskiej. Jeszcze czekam aby dostać to potwierdzenie na piśmie, oczywiście obiecano mi że je dostanę. Ciekawe jaka teraz da mi gwarancję Digitalo?
 

samael

New member
Po oddaniu po raz drugi w przeciagu roku mojego 47ZF355DG i wyslaniu oficjalnego pisma do Centrali w Kobierzycach, którym wyrazilem moje niezadowolenie i oczekiwania na rekompensate strat, dzis otrzymalem oferte zamiany na 47ZV635DG, lub ew. zwrotu kasy. Tyle ze kase nie zwracaja oni a sklep na podstawie jakiegos papieru. Nie wiem co na to kiki :cool: i jak wyglada procedura ale patrzac na ceny bardziej oplacalo by sie brac kase i zainwestowac w cos innego.
Widzial ktos ten 47ZV635DG w akcji, albo moze jakies zagraniczne testy? Bo nie wiem co robic... TV ma byc w polowie czerwca.
 

T_Ula

New member
Telewizor kupowany w RTV Max w Łodzi. Po miesiącu od przesłania dostałam nowy 52" za dopłatą ( wariantowo mogła byc ZV 555).
Panowie ze sklepu twierdzili, że nie ma możliwości szybkiego dogadania się z Toshiba i i stąd takie problemy z gwarancjami. Takie same perypetie sa opisane na forum angielskim i niemieckim.
 

gilek1975

New member
Bez reklam
Panowie teraz to jest porażka, Digitalo teraz dowaliło do pieca, nie chce mi podpisać gwarancji........ brawo dla nich, teraz mam TV bez gwarancji.....
 

graby1

New member
gilek, powiem Ci żeto powoli robi się niezły scenariusz na - conajmniej - jakiś serial telewizyjny ;) "Masakra" to bardzo łagodne określenie dla Twojej sytuacji - ale najważniejsze to to że oglądasz w końcu TV - martwi mnie to że niestety ten z serii 46' ... pisz co dalej się dzieje bo myślę że sporo osób nawet jak nie odpisuje za często to śledzi ten wątek np jak ja :) P O W O D Z E N I A !
 

GRIGORI

New member
samael napisał:
Po oddaniu po raz drugi w przeciagu roku mojego 47ZF355DG i wyslaniu oficjalnego pisma do Centrali w Kobierzycach, którym wyrazilem moje niezadowolenie i oczekiwania na rekompensate strat, dzis otrzymalem oferte zamiany na 47ZV635DG, lub ew. zwrotu kasy. Tyle ze kase nie zwracaja oni a sklep na podstawie jakiegos papieru. Nie wiem co na to kiki :cool: i jak wyglada procedura ale patrzac na ceny bardziej oplacalo by sie brac kase i zainwestowac w cos innego.
Widzial ktos ten 47ZV635DG w akcji, albo moze jakies zagraniczne testy? Bo nie wiem co robic... TV ma byc w polowie czerwca.

Ja również czekam na wymianę LCD (przynajmniej taka informację uzyskałem telefonicznie) po dwukrotnej reklamacji nierównomiernego podświetlenia matrycy ( pisałem już o tym w tym wątku ), ciekawy jestem jaki mi model zaoferują ( miałem 40XF351 PG ). Najbardziej wkurza mnie to, że czekam już prawie 4 tygodnie na naprawę/ wymianę TV, 13 tego upływa termin 30 dniowej naprawy serwisowej, o jakiejkolwiek normalnej obsłudze posprzedażnej Klienta akurat w przypadku tej marki można zapomniec.....:(
 
Do góry