experty napisał:W ogóle jutro kupuje laptopa Toshiby z wyjściem HDMI i regza-linkiem, to mam nadzieję, że firma Toshiba w przypadku serwisu mnie nie zawiedzie![]()
Tomasz1709 napisał:Witam użytkowników Toshiby 46 ZF 355 DG.Jest to mój pierwszy post na forum,choć tematy związane z tm lcd-ekiem śledzę od pół roku.Piszę,bo chcę podzielić się moją historią z tym modelem tv.
Zakupu dokonałem świadomie, pod koniec października 2008,w dużym stopniu po pozytywnych opiniach gilka 1975,mimo już krążących opiniach o trefnej matrycy w tym modelu.Telewizora nie oszczędzałem,tak że w połowie stycznia 2009 miałem już krechę,niebieską.Sprzęt jeszcze tego samego dnia odesłałem do RTVMAX,a ten do centrali Toshiby.Z niepokojem czekałem co będzie,szczegónie po perypetiach gilka znanych z tego forum.Jakże duże było moje zdziwienie na plus,gdy otrzymałem w tym tygodnu informację ze sklepu że matryca nie będzie wymieniana,a toshiba w piątek tzn dzisiaj zadecyduje czy zwrot kasy czy nowy model.Dzisiaj otrzymałem telefon ze sklepu,decyzja Toshiby, wymiana sprzętu na nowy model 46 ZV 555 DG.Tv ma być u mnie w przyszłym tygodniu.Pozdrawiam wszystkich użytkowników Toshiby,gdybym miał kupić dzisiaj sprzęt postawiłbym nadal na Toshibę,ew.Sharpa.
Kupiony tam gdzie kupił Tomasz1709. Reklamowałem w sklepie paski i już na początku obiecano że Toshiba (nie wiadomo jaka) wymieni na nowy. Dostałem stary bo ma porysowaną obudowę TV i pilota, karton i styropiany poniszczone, brak ściereczki i instrukcji po polsku. Jak kupowałem nowy to wiem że on wyglądał jak nowy i miał w komplecie wszystko oprócz oryginalnej gwarancji (o czym dowiedziałem się niedawno). Najwyraźniej facet w sklepie dostał 2000,- euro od Toshiby (bo tyle kosztował jak go kupowałem) lub dostał nowszy typ i go sprzedał a dla mnie kupił używkę za 2000,- zł na Allegro. Czas pracy mozna nie odczytać o ile wgrał nowy lub stary soft - tak myślę. W service mode można wejść naciskając jednocześnie przycisk "MENU" na panelu z prawej strony TV i jednocześnie na pilocie "MUTE", wyskakuje tabelka po lewej u góry ale czort wie co to znaczą te kody, Jojstikem góra dół zmieniamy mody a prawo lewo zmieniamy wartości. Może ktoś wie co z tym się robi i do czego służy. Wiem że te telewizory mają jeszcze inne wejścia serwisowe ale ich nie znam.kaloryfer102 napisał:Birut , a gdzie kupowałeś że taką przewałe zrobili?. Jeśli reklamowałes z tytułu niezgodności i zdeklarowałeś że chesz nowy to powinieneś dostać nowy. Problem w tym, że jak udowodnić że jest nowy lub nie. Jedynie mi się nasuwa żeby sprawdzić czas pracy TV , ale niestety nie wiem jak.
A ja sobie serwis Toshiby chwalę, wymiana matrycy zajęła niecałe 3 tygodnieSzukasz kłopotów - idź do serwisu ...
Ja jutro spodziewam się nowego LCD, w ramach gwarancji oczywiście, dzisiaj dostałem telefon, że TV właśnie do mnie " jedzie ". Niestety cała "operacja" trwała ponad miesiąc, mam nadzieję, że nowy 40XF350 PG będzie się dobrze sprawował, w sumie dostaję od TP 3,5 letnią gwarancję.sibkods napisał:A ja sobie serwis Toshiby chwalę, wymiana matrycy zajęła niecałe 3 tygodnie![]()
kiki napisał:ciekawe skąd wzięli jeszcze ten modele.
Ale nie wiem dlaczego się godzicie na takie sztuczki . Zgodnie z przepisami to wy decydujecie czy chcecie dostać taki sam model, inny nowszy model albo pieniądze.
Tylko WY i nikt inny.
Jesli sie godzicie OK. Ale to tylko od Was zależy jaki wariant wybieracie!!!