Gwarancja Toshiba

experty

New member
Witam.

Mam takie pytanie do weteranów walki z serwisem toshiby.

Mam 52Z3030 i jakiś czas temu padło mi HDMI 1. Był do niego podpięty komputer. Sprawdziłem na innych urządzeniach (xbox360) i innym kablem, ale jest to samo, czyli niebieski ekran. Tosie zakupiłem ... w digitalo ;) jeszcze w Piasecznie w sierpniu 2008.

Co radzicie? Czy jest sens w ogóle to naprawiać i męczyć się z digitalo. Zapewniali mnie, że to telewizor z polskiej dystrybucji pomimo budzącej podejrzenia rewelacyjnej ceny (5500 zł wylicytowane na allegro, gdzie w Saturnie tv kosztował 11000 zł).

Czy to jest prosta naprawa, którą można dokonać w domu (poprzez autoryzowany serwis), czy mi zabiorą tv na nie wiadomo ile? Wątpie, że przy takiej usterce tv byłby wymieniany na nowszy model. Jak w ogóle podchądzą do uszkodzonego wejścia HDMI. Mam nadzieje, że nie zwalą winy na mnie (kabel odpinałem i wpinałem kiedy oba urządzenia były wyłączone).

Jeżeli zgłaszać reklamacje to gdzie najpierw? Czy do digitalo? Czy do głównego serwisu Toshiby (e-mail serwis@toshiba.pl nie działa :???:). Czy może skontaktować się w tej sprawie z autoryzowanym serwisem u mnie w Kielcach.

Pozdrawiam serdecznie i z góry dzięki za odpowiedź.:)
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
oczywiście do serwisu Toshiby.
Digitalo miało część towaru z Toshiba Polska .
A gwarancję masz Toshiba Polska (z ukośnym napisem na pierwszej stronie karty -Toshiba) ?
 

experty

New member
Tak, jest polska karta gwarancyjna Toshiby z normalnym napisem "Toshiba - Karta Gwarancyjna" u góry oraz skośnym przeźroczystym napisem Toshiba przez całą kartę. Karta jest niewypełniona, a digitalo dało mi ich naklejkę, którą mam przykleić w miejsce pieczątki sklepu. Do tego oczywiście mam fakturę oraz oryginalne pudełko.

edit: W sumie za bardzo chyba przywykłem do internetu i wypytywania się na forach, ale kto pyta nie błądzi ;), Odpieczętowałem teraz gwarancję i jest elegancko podany spis autoryzowanych serwisów Toshiby oraz namiary na serwis centralny z zupełnie innym e-mailem niż na stronie toshiby bo toshiba@orange.pl . Wyśle od razu tego samego maila co wcześniej do serwisu centralnego i lokalnego.

Dzięki za odpowiedź.
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
nie musi być podstemplowana . Karta jest ważna jeśli dołączony jest paragon z kasy fiskalnej lub faktura Vat.
Serwis może robić schody jeśli telewizor na który była wystawiona f-ra Vat służył do czynności służbowych.
 

experty

New member
Tv był używany wyłącznie w celach prywatnych w domu, a faktura wystawiona jest imiennie na mnie.
Czyli trzeba działać, mam nadzieje, że serwis nie będzie robił mi problemów i szybko wszystko załatwi. Z Tosi 52z3030 tak to jestem BARDZO zadowolony. W ogóle jutro kupuje laptopa Toshiby z wyjściem HDMI i regza-linkiem, to mam nadzieję, że firma Toshiba w przypadku serwisu mnie nie zawiedzie;)

Pozdrawiam.

P.S.
Mały offtop - na czym polega współpraca laptopa i tv poprzez regza-link?
 

Woj250

New member
Witam...

Znowu perypetie w sprawie kreski,....

Zakupilem 46 toshiby w za nasza zachodnia granica jakies 12 mies temu.. Mam ja teraz w polsce i pionowa kreskas (na szczescie znika po 20min,) Tylko niestety nie mam po tym czasie ani paragonu ani pudelka;/ kurcze nie wiem nie dalo by sie cos zrobic z tym zeby jednak oddac ten TV do serwisu,, Nie wiem np zalatwic od kogos kto ma dobra taka toske paragon i na niego go oddac?? Czy takie cos ma szanse przejsc;/

ps. ZE TEZ MUSIALEM ZGUBIC JEDEN MALY PAPIEREK;/ ludzie sie ucza na bledach
 

Grzes2

New member
experty napisał:
W ogóle jutro kupuje laptopa Toshiby z wyjściem HDMI i regza-linkiem, to mam nadzieję, że firma Toshiba w przypadku serwisu mnie nie zawiedzie;)

Odradzałbym zakup notebooka Toshiby. Ogólnie mają złą opinię i delikatnie mówiąc słabo słabo współpracują z Windows Vista (chyba, że będziesz używał innego systemu).

Pozdrawiam
 

darqman

Member
Ja mam noteboka toshiby i jak narazię chwalę go sobie (odpukać:]) nie zauważyłem aby vista nie chciała z nim współpracować, wiesz kolego dobre i złe opinie można znaleźć na każdy sprzęt to nie jest wyznacznik każdy kupuje to co mu się podoba. Ja uważam że toshiba robi jedne z solidniejszych sprzętów choć przyznam że trochę wtopili z tymi zf-kami mam nadzieję że nowa seria bedzie dużo lepsza:)
 

birut

New member
Tomasz1709 napisał:
Witam użytkowników Toshiby 46 ZF 355 DG.Jest to mój pierwszy post na forum,choć tematy związane z tm lcd-ekiem śledzę od pół roku.Piszę,bo chcę podzielić się moją historią z tym modelem tv.
Zakupu dokonałem świadomie, pod koniec października 2008,w dużym stopniu po pozytywnych opiniach gilka 1975,mimo już krążących opiniach o trefnej matrycy w tym modelu.Telewizora nie oszczędzałem,tak że w połowie stycznia 2009 miałem już krechę,niebieską.Sprzęt jeszcze tego samego dnia odesłałem do RTVMAX,a ten do centrali Toshiby.Z niepokojem czekałem co będzie,szczegónie po perypetiach gilka znanych z tego forum.Jakże duże było moje zdziwienie na plus,gdy otrzymałem w tym tygodnu informację ze sklepu że matryca nie będzie wymieniana,a toshiba w piątek tzn dzisiaj zadecyduje czy zwrot kasy czy nowy model.Dzisiaj otrzymałem telefon ze sklepu,decyzja Toshiby, wymiana sprzętu na nowy model 46 ZV 555 DG.Tv ma być u mnie w przyszłym tygodniu.Pozdrawiam wszystkich użytkowników Toshiby,gdybym miał kupić dzisiaj sprzęt postawiłbym nadal na Toshibę,ew.Sharpa.

Napisz jak załatwili sprawę. Mi przeciągali takimi gadkami 2 miesiące, że wypłacą, że dostanę nowy typ z gwarancją TTCE, mam sie tylko sam zdecydować. Wybrałem nowy typ 46xv635, odbiór własny w sklepie. W końcu przysłali zafoliowany karton na mój adres, po rozpakowaniu okazało się że jest to 46ZF355, inny niż mój - używany, mój miał inne numery. Może ktoś odpisze czy sklep może wymienić TV na używany model. Oczywiście dostałem lipną gwarancję sklepową a nie TTCE.
 
Birut , a gdzie kupowałeś że taką przewałe zrobili?. Jeśli reklamowałes z tytułu niezgodności i zdeklarowałeś że chesz nowy to powinieneś dostać nowy. Problem w tym, że jak udowodnić że jest nowy lub nie. Jedynie mi się nasuwa żeby sprawdzić czas pracy TV , ale niestety nie wiem jak.
 

birut

New member
kaloryfer102 napisał:
Birut , a gdzie kupowałeś że taką przewałe zrobili?. Jeśli reklamowałes z tytułu niezgodności i zdeklarowałeś że chesz nowy to powinieneś dostać nowy. Problem w tym, że jak udowodnić że jest nowy lub nie. Jedynie mi się nasuwa żeby sprawdzić czas pracy TV , ale niestety nie wiem jak.
Kupiony tam gdzie kupił Tomasz1709. Reklamowałem w sklepie paski i już na początku obiecano że Toshiba (nie wiadomo jaka) wymieni na nowy. Dostałem stary bo ma porysowaną obudowę TV i pilota, karton i styropiany poniszczone, brak ściereczki i instrukcji po polsku. Jak kupowałem nowy to wiem że on wyglądał jak nowy i miał w komplecie wszystko oprócz oryginalnej gwarancji (o czym dowiedziałem się niedawno). Najwyraźniej facet w sklepie dostał 2000,- euro od Toshiby (bo tyle kosztował jak go kupowałem) lub dostał nowszy typ i go sprzedał a dla mnie kupił używkę za 2000,- zł na Allegro. Czas pracy mozna nie odczytać o ile wgrał nowy lub stary soft - tak myślę. W service mode można wejść naciskając jednocześnie przycisk "MENU" na panelu z prawej strony TV i jednocześnie na pilocie "MUTE", wyskakuje tabelka po lewej u góry ale czort wie co to znaczą te kody, Jojstikem góra dół zmieniamy mody a prawo lewo zmieniamy wartości. Może ktoś wie co z tym się robi i do czego służy. Wiem że te telewizory mają jeszcze inne wejścia serwisowe ale ich nie znam.
Nr. TV zaczyna sie na 62 w kodzie kreskowym mam na początku 50, więc to chyba anglik bez gwarancji TTCE.
 
Ostatnia edycja:

GRIGORI

New member
sibkods napisał:
A ja sobie serwis Toshiby chwalę, wymiana matrycy zajęła niecałe 3 tygodnie ;)
Ja jutro spodziewam się nowego LCD, w ramach gwarancji oczywiście, dzisiaj dostałem telefon, że TV właśnie do mnie " jedzie ". Niestety cała "operacja" trwała ponad miesiąc, mam nadzieję, że nowy 40XF350 PG będzie się dobrze sprawował, w sumie dostaję od TP 3,5 letnią gwarancję.
Generalnie jestem średnio zadowolony, spodziewałem się wymiany na model z aktualnej oferty, a nie zrzut z lamusa, jedyna pociecha w kolejnej 24 miesięcznej gwarancji.....
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
ciekawe skąd wzięli jeszcze ten modele.
Ale nie wiem dlaczego się godzicie na takie sztuczki . Zgodnie z przepisami to wy decydujecie czy chcecie dostać taki sam model, inny nowszy model albo pieniądze.
Tylko WY i nikt inny.
Jesli sie godzicie OK. Ale to tylko od Was zależy jaki wariant wybieracie!!!
 

graby1

New member
jak widać o wszelkich ruchach wymian itp związanych z serwisem T. i pośrednikami w sprzedaży tychże produktów nie decydujemy w żadnym z omawianych przypadków - nazwał bym to tylko i wyłacznie z większym lub mniejszym szczęściem kupującego - będą paski albo nie będą - wymienią albo nie wymienią - wymienią na lepszy model albo oddadzą kasę itp.
 

GRIGORI

New member
kiki napisał:
ciekawe skąd wzięli jeszcze ten modele.
Ale nie wiem dlaczego się godzicie na takie sztuczki . Zgodnie z przepisami to wy decydujecie czy chcecie dostać taki sam model, inny nowszy model albo pieniądze.
Tylko WY i nikt inny.
Jesli sie godzicie OK. Ale to tylko od Was zależy jaki wariant wybieracie!!!

W karcie gwarancyjnej, z tego co pamiętam, sformułowano jedynie zapis o możliwości wymiany na TV nowy, ale parametrami nie odbiegającymi od reklamowanego towaru. Mi zaproponowano jedynie wymianę matrycy lub całkowicie nowy LCD z dwuletnią gwarancją-wybór był prosty, chyba również dla gwaranta. Oczywiście dokładnie oblukam jutro TV, czy faktycznie jest nowy, co do wymiany na inny model-nie mam zamiaru znowu wywalac kasę na sprzęt, który po roku można kupic za połowę ceny, spokojnie sobie poczekam..... Coś mi się zdaje, że to jeszcze nie koniec przygód z Toshibą....
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
nie masz racji
Nadrzędne przepisy to przepisy konsumenckie.
Jest tak jak napisałem
Chcesz wymianę Twoja sprawa - ale to Ty decydujesz czy chcesz tv czy wolisz kasę :D.
 
Do góry