Dzień dobry,
W piątek zgłosiłem reklamacje z tytułu rękojmi (w której żądam wymiany bądź zwrotu pieniędzy) telewizora UE50H6400 w sklepie EURO RTV AGD. Sprawa została przez sklep zgłoszona do autoryzowanego serwisu ***************ung, który jutro ma przyjechać po sprzęt. Jest to moja pierwsza reklamacja. Czy w tej sytuacji muszę zgodzić się na naprawę? Obawiam się, że wymienią lub wyczyszczą matrycę, a problem powróci po zakończeniu gwarancji która kończy się za 2 miesiące... Z góry dziękuję za odpowiedź.
W piątek zgłosiłem reklamacje z tytułu rękojmi (w której żądam wymiany bądź zwrotu pieniędzy) telewizora UE50H6400 w sklepie EURO RTV AGD. Sprawa została przez sklep zgłoszona do autoryzowanego serwisu ***************ung, który jutro ma przyjechać po sprzęt. Jest to moja pierwsza reklamacja. Czy w tej sytuacji muszę zgodzić się na naprawę? Obawiam się, że wymienią lub wyczyszczą matrycę, a problem powróci po zakończeniu gwarancji która kończy się za 2 miesiące... Z góry dziękuję za odpowiedź.