Gwarancja Samsunga. UWAGA!

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty

leonov

New member
Już miałem kupić 55H6400, całe szczęście wcześniej postanowiłem poszperać za informacjami, przeczytałem cały wątek o serwisie i już wiem że nie kupię tego TV Samsunga.
Ale tak sobie myślę, warto to nagłośnić jeszcze bardziej, każdy może na FB podawać linki do tego tematu,niech ludzie zaglądają i poczytają o tych praktykach.
Sam tez napisałem w tej sprawie do Samsunga przez FB takie zapytanie :
Kod:
 Witam, miałem zamiar zakupić telewizor marki Samsung model 55H6400, jednak na kilku forach internetowych natknąłem się na informacje że w tych modelach z serii 6, po jakimś czasie kurz przedostaje się pod matrycę i powstają plamy na jasnym tle, a dodatkowo firma Samsung odmawia naprawy tej usterki, czy możecie potwierdzić tą informację ?
, po chwili odpowiedź
Kod:
Samsung Polska Leszek, wkrótce wrócimy do Ciebie z informacją.
. Zobaczymy co wymyślą ;-)
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Ksg piękną masz biel ;) Widzisz w Gliwicach jest dupne zapylenie heheheh. Wiem coś o tym, też jestem z gliwic. Wychodząc z dzieckiem na spacer zakładamy maski z filtrami żeby jakiejś pylicy nie dostać. Ja to pół biedy, szkoda malucha bo rośnie

Dodawaj te foty pod postami samsunga naich fanpage'u. Niech ludzie widzą, że nie tylko ja to mam.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Rafaa poważnie się pytam naprawdę jest tak duże zapylenie w centrum Gliwic ? Czy troszkę się śmiejesz w związku z tematem...Pozdro.
__________________
 

rafaa

New member
Lolek proszę cię ;) może i powietrze jest abrdziej zanieczyszczone na śląsku biż w innych rejonach z racji ciężkiego przemysłu ale bez przesady. Są bardziej zaawansowane sprzęty na świecie niż tv, które radzą sobie na śląsku bez problemu. Ten kurz, o ile to jest w ogóle kurz, to totalna porażka i konpromitacja samsunga. Ja wstydziłbym się przyznawać do tego, że sprzęt mojej firmy ma problem z czymś tak powszechnym jak kurz. Z czymś, czego w żaden sposób nie jesteś w stanie uniknąć. Jest wszędobylski i dostanie się w każdą szparę każdego sprzętu. Pytanie, czy powinien dostać się pod matrycę, czy nie.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Mi nie chodzi o Samsunga - bo to jest śmiech ten kurz w tv i nie ma prawa czegoś takiego być , mi chodzi generalnie jak to wygląda na ulicy, kiedyś na YT widziałem filmik z jakiegoś miasta na Śląsku i właśnie widziałem jak dziecko w wózku miało maseczkę na buzi i teraz Ty napisałeś o tym i tak mi się to przypomniało... ale może dziecko było chore albo alergię miało..
 
D

Deleted member 121090

Guest
Pomyślcie jak te Samsungi muszą padać w Japonii.
Tam tyle ludzi z maskami przeciwpyłowymi chodzi po uliacch:)
 

rafaa

New member
Lolek czasami wradio podają ostrzeżenia żeby starsi i małe dzieci nie wychodziły bo normy są o ileś tam przekroczone ale to skurat jest spowodowane tym, że w zimę ludzie grzeją chaty jakimś badziewiem zamiast materiałem do tego stworzonym. Może samsungi do pieca lecą, chociaż to dziadostwo nawet się palić nie będzie ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Pomyślcie jak te Samsungi muszą padać w Japonii.
Tam tyle ludzi z maskami przeciwpyłowymi chodzi po uliacch:)

Może tak maja jak kiedyś Lg zrobiła topowy swój model full led i zrobili dwie wersje na biedniejszą Europę jak Polska itp. i na tę bogatszą - oczywiście u nas taki model miał mniej stref jak ten sam model np. we Francji a porównywalnie kosztował i dopiero na teście to wyszło i zrobiło się głośno. Jakby nie to - nikt by nie wiedział że coś takiego Lg zrobiło.. świństwo i tyle. A żeby było śmieszniej tv był robiony nie gdzie indziej jak w "biednej" Polsce. Pod latarnią najciemniej..
W wypadku Samsunga to szkoda czasu bo to dziadostwo i tyle. Rozumiem że tv może się "skrzanić" ale nie rozumiem dlaczego nie naprawiają tego w ramach gwarancji..

Lolek czasami wradio podają ostrzeżenia żeby starsi i małe dzieci nie wychodziły bo normy są o ileś tam przekroczone ale to skurat jest spowodowane tym, że w zimę ludzie grzeją chaty jakimś badziewiem zamiast materiałem do tego stworzonym. Może samsungi do pieca lecą, chociaż to dziadostwo nawet się palić nie będzie ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Raczej do palenia lipny materiał :)
 
Ostatnia edycja:

dj.doc

New member
Już pisałem w tym lub podobnym wątku....

Z jakiego okresu produkcji pochodzą te buble?
Myślę, że jest to dosyć istotne, ponieważ ostatnio przyglądałem się TV (48H6700) zakupionemu niemal rok temu pochodził z I-szych miesięcy produkcji i żadnych defektów nie zauważyłem.
Piszmy o konkretach, a inna sprawa, że można ustrzec potencjalnych użytkowników przed zakupem bubli.

Witam.
Zgadzam się z tobą. Sam cały czas zastanawiam się czy ta usterka to standard, czy wadliwa partia ?
Warto więc pisać jaki to model, ile cali, datę produkcji (pisałem o tym wcześniej), można sprawdzić po nr seryjnym 8, 9 pozycja (8 rok, 9 miesiąc, nie wiem tylko jaka litera jest przypisana do modeli z 2014 roku, może ktoś wie?).
Piszcie w tym temacie, postaram się edytować listę. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Pozdrawiam

Lista:

kol. rafaa:
H6700 - 48 - h0wt3slf500480d ( wychodzi mi maj 2014 ), matryca Samsung
kol. marcopolo26:
H6400 - 48 - data zakupu październik 2014
kol. lukasz177:
F6400 - 46 - po 9 miesiącach od daty zakupu
kol. maroko:
F6320 - 46 - po 7 miesiącach od daty zakupu
kol. makr:
H6400 - 48
Okocz
F6320 - 46 - po 12 miesiącach od daty zakupu
 
Ostatnia edycja:

lukasz177

New member
Napisałem do electro.pl, że upłynął termin 14 dni na ustosunkowanie się do złożonej reklamacji i że reklamacje uznaje się za zasadną. Electro.pl odpisało, że jutro przyjedzie kurier po TV. I przyślą nowy (jeśli mają na magazynie - oby nie), lub zwrot pieniędzy.

Dam znać.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Napisałem do electro.pl, że upłynął termin 14 dni na ustosunkowanie się do złożonej reklamacji i że reklamacje uznaje się za zasadną. Electro.pl odpisało, że jutro przyjedzie kurier po TV. I przyślą nowy (jeśli mają na magazynie - oby nie), lub zwrot pieniędzy.

Dam znać.
Super.
Kolejny przykład na to, że reklamacja u sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową działa.
I sprzedawca nawet nie próbuje się zasłaniać opinią serwisu.
Czyli tak jak pisałem. Cieszę się że mogłem pomóc.
Zwróćcie uwagę na fakt, że reklamacja jest dużo korzystniejsza dla klienta niż gwarancja.
Jakbyś reklamował z tytułu gwarancji to by Ci mogli, tak jak np. Sony, dać w zamian TV duuuuużo tańszy niż kosztował Twój. Mogli by też naprawić Twój TV używanymi, odnawianymi częściami.
Wreszcie mógłbyś dostać na wymianę jakiś używany TV! Wszystko zgodnie z gwarancją.
A Ty dostaniesz albo taki sam nowy TV albo zwrot całej kwoty zakupu.
Interesuje mnie mocno jedna kwestia. Czy składając reklamację u sprzedawcy z tytułu Ustawy, może on oddać nasz TV do serwisu, a ci użyją do naprawy odnawianych części.
Czy ktoś zna odpowiedź na to pytanie?
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Henry

Active member
Bez reklam
Żeby nie bić piany wysłałem dzisiaj do Samsunga oficjalne zapytanie ws. omawianego problemu i (nie)właściwego realizowania gwarancji.
Jak otrzymam odpowiedź to podzielę się z Wami.

@lukasz177 - gratulacje, mam nadzieję, że jutro podzielisz się dobrymi wiadomościami :)
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Henry ja już dzisiaj do nich dzwoniłem i pisałem co mi Gość powiedział , myślę że dużo więcej Ci nie napiszą... A i zapomniałem wtedy napisać - Pan na infolinii powiedział mi że oni tylko teraz tak się zastanawiam, czy on mówił jako Samsung czy jako pracownik Samsunga ( tylko jako pracownik to on może się wypowiadać o tym co on myśli u Cioci na imieninach, a nie na infolinii Samsunga) , ale stwierdził że nie mogą podważać tego co napisze serwis w ekspertyzie po tym jak się zjawi u klienta w domu. Mniej więcej coś w tym stylu to brzmiało..
 
Ostatnia edycja:

marcopolo26

New member
Witam ja także doczekałem się plam w modelu UE48H6400 telewizor kupiony w tamtym roku w październiku a w marcu tego roku zauważyłem trzy plamy jedna centralnie umieszczona i dwie mniejsze z boku. Oczywiście telefon na infolinie i wizyta serwisanta który porobił zdjęcia matrycy jakimś aparatem z biedronki i na podstawie tych zdjęć po tygodniu stwierdził że plamy mieszczą się w "dopuszczalnych normach", że jest to objaw a nie usterka oczywiście odmowa naprawy. Telewizor brałem w saturnie i do nich złożylem pisemne zawiadomienie o niezgodności towaru z opisem. Obraz miał być krystalicznie czysty a nie z plamami po pół roku, sprzedawca mnie o tych plamach nie uprzedził jak kupowałem ten tv. Pozostaje czekać na odpowiedź saturna mają na to 2 tyg.
 
Ostatnia edycja:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
14 dni i ani jednego dnia dłużej... mógłbyś zdradzić w jakim mieście kupiłeś tv i w jakim saturnie ? .... Jaby Ci uznali - czego Ci życzę to inni kupujący tam te modele mieliby już z górki jakby o tym wiedzieli...
 

rafaa

New member
Ja wysłałem dzisiaj do euro rtv choć ten sklep jest wart tyle samo, co samsung. Z saturnem nigdy problemów nie miałem, z mm też ale to jeden właściciel.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

Fux

Member
Widzę, że robi się ciekawie. Podesłałem do nich zapytanie o model z serii H6400 w sprawie matrycy czy wg nich to jest norma i po zakupie mogę się spodziewać takich plam. Zobaczymy co odpowiedzą.
 

okocz

New member
Tomasz O. To Ty?. Moich na razie nie usuwają ale ludzie powoli zaczynają się dopytywać czy w innych modelach też będą się takie kwiatki dziać. Samsung jakoś nie odpowiada.

Tak to ja. Napisałem do nich na FB. Teraz planuję założyć drugi profil :/.

Co do EURO RTV AGD to ten sam właściciel co Ole!Ole!, wiec już mogę Ci powiedzieć co odpiszą.

Lista:

kol. rafaa:
H6700 - 48 - h0wt3slf500480d ( wychodzi mi maj 2014 )
kol. marcopolo26:
H6400 - 48 - data zakupu październik 2014
kol. lukasz177:
F6400 - 46 - po 9 miesiącach od daty zakupu
kol. maroko:
F6320 - 46 - po 7 miesiącach od daty zakupu
kol. makr:
H6400 - 48
Okocz
F6320 - 46 - po 12 miesiącach od daty zakupu
 
Ostatnia edycja:
Do góry