Odpal sobie na Youtube film z białym ekranem wpisz np: "White screen"
https://www.youtube.com/watch?v=WKB0JUkksJg
i z bani
https://www.youtube.com/watch?v=WKB0JUkksJg
i z bani
I można tak o wszystkich markach, wszystkich producentach...
Sony robiło i robi szopki z realizowaniem gwarancji, Samsung, Philips, LG i reszta nie lepiej traktują klientów.
I można tak o wszystkich markach, wszystkich producentach...
Sony robiło i robi szopki z realizowaniem gwarancji, Samsung, Philips, LG i reszta nie lepiej traktują klientów.
A ten znowu wyjeżdża z autami.
Jakoś nie słyszałem, żeby serwisy samochodowe założyły komuś używany silnik na gwarancji.
A Sony np. tak może robić. Mają to zapisane w gwarancji. I TO ROBIĄ.
Zmienia się i to dużo. Klienci powoli są świadomi swoich praw i zaczynają o nie walczyć. Tu jest temat konkretny o GWARANCJI SAMSUNGA i proszę pisać na temat a nie o wszystkim.
To jeśli mamy trzymać się gwarancji Samsunga, to bardzo dużo zależy o serwisu współpracującego z Samsungiem, miałem dwukrotnie "przyjemność" korzystać z tzw. naprawy gwarancyjnej realizowanej przez serwis z autoryzacją Samsunga i dwukrotnie było ok, bez żadnych problemów.Takiej skali fuszerki jeszcze nie było na rynku jeśli nie dobiorą im się klienci teraz do dupy będą robili w przyszłości co będą chcieli. To jest wątek Samsunga i trzymajmy się gwarancji Samsungów.
To jeśli mamy trzymać się gwarancji Samsunga, to bardzo dużo zależy o serwisu współpracującego z Samsungiem, miałem dwukrotnie "przyjemność" korzystać z tzw. naprawy gwarancyjnej realizowanej przez serwis z autoryzacją Samsunga i dwukrotnie było ok, bez żadnych problemów.
A co do sprzętu tej firmy, to trochę się już mnie tego przewinęło i nigdy żadnych problemów nie było, dlatego w dalszym ciągu sprzęt tej marki kupuję.
A teraz inna sprawa, biorąc skale ich produkcji ile % sprzętu jest wadliwe?
W ilu % pojawiają się problemy z niewłaściwym realizowaniem gwarancji?
Żeby było jasne, potępiam złe praktyki firmy Samsung, tak jak i innych firm, ale nie popadajmy w skrajności pisząc, że ten sprzęt to popelina.... jeśli juz to w takim samym stopniu jak pozostałych producentów.
Jeśli Samsung robi TV do których wnętrza matryc dostaje się kurz i oni uważają że tak ma być, że to nie jest wada podlegająca gwarancji, to niestety ale taki towar to dziadostwo, bubel , szmelc.
Skoro dodatkowo Samsung w gwarancji zabezpieczył się stosownymi zapisami przed bezpłatną naprawą tej wady, to zdają sobie oni sprawę z możliwości jej występowania i nie jest to przypadek jednostkowy ale wręcz przeciwnie.
A ja mam Samsungi i też obiektywnie na to patrzę, więcej model, o którym wspominałem czyli ten potencjalnie wciągający kurz wisi domu na wsi, w salonie, w którym użytkowany jest kominek. Teoretycznie jest znacznie bardziej "narażony" na wciąganie kurzu ( jak to określiłeś) i nie stwierdziłem żadnych defektów w postaci kurzu czy jakichkolwiek plam.Jaka skrajność ? Ludzie kupili telewizory za ciężkie pieniądze a oni się wypieli na gwarancje to kryminał w normalnych krajach! Przypominam to WADA FABRYCZNA TV zaciąga kurz! A nie jakas konserwacja która musi wykonać klient. Kto czyści TV w środku ?! użytkowane w normalnych mieszkaniach w Salonach? normalnie komedia
Miałem 3x tv Samsunga od 75 do 55 cala i tu nie chodzi o to czy ładnie świeci czy nie. Równie dobrze wydając kilkanaście tys na telewizory mógłbym zostać tak samo potraktowany jak inni jakby mi to się przytrafiło.
Dlatego nie ważne jak świeci i czy mi się podoba nawet za darmo tego szajsu już nie wezmę bo w każdej chwili mogą mi powiedzieć spadaj dziadu wsadź sobie w dupę gwarancję.
No ale punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Ja nie mam już Samsungów i mogę obiektywnie na to zerknąć.
Z tego co wiadomo na chwilę obecną to Samsung nie robi, a robił tv do których dostaje się kurz
( w tv z tego roku nie ma potwierdzenia o takim fakcie), a z poprzedniego roku tv są już nie produkowane. Do tego robił takie tv z tamtego roku w seriach 5 i 6 w innych nie stwierdzono.
I o tym tez trzeba pisać żeby ludzie nie myśleli że tak jest we wszystkich ich produktach z ubiegłego roku.
__________________
I o tym tez trzeba pisać żeby ludzie nie myśleli że tak jest we wszystkich ich produktach z ubiegłego roku.
/QUOTE]
Masz pewność, że w tych z zeszłego roku ta wada się nie pojawi?
A jak się pojawi to Samsung inaczej potraktuje klientów?
Samsung usunął mój komentarz ze zdjęciem mojego telewizora na fejsbuku. Czy jest możliwe, że zablokowali możliwość dodawania przeze mnie komentarzy na ich profilu? Bo zniknęła mi taka opcja
edit:
Oni naprawdę to zrobili, sku..syny :O
Odpal sobie na Youtube film z białym ekranem wpisz np: "White screen"
https://www.youtube.com/watch?v=WKB0JUkksJg
i z bani