Gwarancja Samsunga. UWAGA!

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty

rokob33

New member
Może nie dostrzegasz tych plam albo fakt masz wsio ok a elektronice nic się nie stanie to nie plazma czy dawne lcd co się grzały

u mnie nie ma zadnych plam test dse i widac wszystko jak na tacy na forum juz o tym pisali ze egzemplarze z poczatku produkcji cierpia na ten problem widocznie taki trafiles co do otworow wentylacyjnych skoro to nie plazma i nic sie nie nagrzewa to po co zostaly zaprojektowane do zaklejania?:razz: chcesz w to wierzyc ''specom'' z serwisu samsunga? w koncu twoj sprzet jak sie uwali to na pewno juz po gwarancji bo tyle wytrzyma i to juz nie bedzie ich problem
 

ramzi84

New member
Witam, około 5 cm od pionowej ramy telewizora(dolny róg tv) jakiś czas temu pojawiła mi się ciemniejsza plamka o średnicy ok 1,5 cm wyraźnie widoczna na jasnym tle, zbytnio mi to nie przeszkadza bo jest na samym dole, ale dziś poczytałem o dse test. Odpaliłem na youtube taki test w postaci przesuwających się biało-szarych pasów. Widocznych było więcej plam-przebarwień o mniejszym nasileniu, których przy normalnym oglądaniu tv nie widzę. Czy taki test jest podstawą reklamacji tv?. Na razie mi to nie przeszkadza ale boję się, że problem może się pogłębić i będzie widoczny podczas normalnego oglądania tv. Dodam,że dotyczy to samsunga 40h5500 z września 2014 r.:|


http://pics.tinypic.pl/i/00739/d07h15v6a6fd.jpg
 
Ostatnia edycja:

rafaa

New member
Witam, około 5 cm od pionowej ramy telewizora(dolny róg tv) jakiś czas temu pojawiła mi się ciemniejsza plamka o średnicy ok 1,5 cm wyraźnie widoczna na jasnym tle, zbytnio mi to nie przeszkadza bo jest na samym dole, ale dziś poczytałem o dse test. Odpaliłem na youtube taki test w postaci przesuwających się biało-szarych pasów. Widocznych było więcej plam-przebarwień o mniejszym nasileniu, których przy normalnym oglądaniu tv nie widzę. Czy taki test jest podstawą reklamacji tv?. Na razie mi to nie przeszkadza ale boję się, że problem może się pogłębić i będzie widoczny podczas normalnego oglądania tv. Dodam,że dotyczy to samsunga 40h5500 z września 2014 r.:|


http://pics.tinypic.pl/i/00739/d07h15v6a6fd.jpg


Masz zasyfioną matrycę konkretnie, nie czekaj tylko reklamuj.
 

digitalus

Banned
Powiedz ze domagasz sie wymiany panelu bo podobne usterki w samsungu sa opisane na internetowej stronie komputerswiat.pl.Naprawa to wymiana panelu.
Jesli odrzuca reklamacje to po kilku dniach zglaszasz ponownie usterke.Masz do tego prawo.
 
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
ramzi84
Zapytaj też, czy po wymianie matrycy dostaniesz nową dwuletnią gwarancję na cały TV.
Weź to sobie na papierze. To Ci się należy.
 

rafi195

New member
u mnie nie ma zadnych plam test dse i widac wszystko jak na tacy na forum juz o tym pisali ze egzemplarze z poczatku produkcji cierpia na ten problem widocznie taki trafiles co do otworow wentylacyjnych skoro to nie plazma i nic sie nie nagrzewa to po co zostaly zaprojektowane do zaklejania?:razz:
ciesz się ze masz ok tylko ja miałem matryce wymienianą w czerwcu 2015 a drugą po 3 miesiącach to po twoim rozumowaniu partia lepsza :?: wszystkie matryce pewnie z tego samego sortu a co zaklejenia widocznie to wada i dla tego jak najmniejszym kosztem chcą się pozbyć lub przedłużyć żywot matryc znawcy od TV pisali ze nawet źle zaprojektowana tylna osłona może mieć wpływ na uszkodzenie matryc jak w tych przypadkach.
 

szpigiel9

New member
Ja też miałem przykre doświadczenie z gwarancją Samsung i teraz przeszedłem na sprzęt apple. Kupiłem w Samsung Arkadia zegarek gear 2 i na szczęście Pani namówiła mnie na ubezpieczenie sprzętu za 124 zł. po tygodniu użytkowania uderzyłem zegarkiem o klamkę w drzwiach i pojawiła się rysa pęknięcia szybki w samym rogu długości 2 mm. oczywiście prawie niewidoczne i w niczym nie przeszkadzające. po 11 miesiącach nakładana ładowarka na spód zegarka przestała mieć z nią kontakt i nie ładowała. W zegarku gear 2 od spodu są 4 pola miękkiego żółtego metalu a na ładowarce 4 bolce. Ładowanie starcza na 2 dni a więc zapinamy ją często. Materiał w zegarku był za miękki i podczas normalnego użytkowania starł się i zegarek bez możliwości ładowania nadawał się do kosza. Pan w Arkadii Samsung stwierdził ,że to norma bo nie jestem pierwszy ale Samsung nie uzna gwarancji bo po pierwsze styków nie da się wymienić tylko zintegrowane są z całą elektroniką zegarka a po drugie i tu UWAGA. Pęknięta choćby na 2 mm szybka w zegarku i NIE MA JUŻ GWARANCJI. Dzięki ubezpieczeniu odzyskałem pieniądze i z dziadostwem Samsung i ich polityką gwarancji już nigdy nie będę miał do czynienia. tak dla przestrogi.
 

ramzi84

New member
dostałem telefon z serwisu, że zamówią nową matryce, zobaczymy jak to będzie mam nadzieję, że nie dostanę czegoś gorszego i problem już nie wróci :popcorn:.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Witam.
Na jakiej podstawie, można rządać przedłużenia gwarancji po wymianie matrycy?
Pozdrawiam

Nie jestem pewien, ale znalazłem coś takiego:
. Zasady liczenia terminu gwarancji w razie naprawy lub wymiany rzeczy przez gwaranta są uregulowane w art. 581 Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2014 r. poz. 121). Wynika z niego, że jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady rzeczy objętej gwarancją uprawniony z gwarancji nie mógł z niej korzystać.

Jak stwierdził Sad Najwyższy (wyrok z 9 marca 1973 r., sygn. akt I CZ 19/73), ocena, czy naprawa rzeczy w rozumieniu art. 581 K.c. jest istotna, czy też drobna zależy od nakładu pracy niezbędnego do usunięcia wady, a ponadto - od rodzaju wady, zwłaszcza od wpływu tej wady na użyteczność całej rzeczy. Naprawa więc może być oceniona jako istotna w razie nagromadzenia się drobnych napraw. Tak jest również w wypadku, gdy nakład pracy niezbędny do usunięcia wady nie jest duży, jednakże bez usunięcia tej wady użyteczność rzeczy jako całości byłaby zmniejszona.

Nowy termin gwarancji należy liczyć od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeśli tak jak w pytaniu wymieniona została część rzeczy, to powyższą zasadę stosuje się odpowiednio do części wymienionej (gwarancja ulega więc przedłużeniu tylko na wymienioną część, a nie na całą maszynę).
Tylko mam wątpliwość czy powyższe przepisy mają zastosowanie w przypadku sprzedaży konsumenckiej. Może ktoś podpowie?
Znalazłem już wypowiedzi, że niestety nie.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Wg mnie na 99,9% jak wymienią tylko matrycę w danym egz. to tylko powinno dostać się na matrycę 2 lata od momentu dostarczenia całego tv do domu.. natomiast gwarancja na sam tv leci od momentu w którym kupiło się tv..
Nową gwarancję na cały tv dostaje się od nowa, a przynajmniej ja o takich przypadkach wiem, kiedy tv który oddało się do naprawy zostanie wymieniony na taki sam egz. lub inny i również ona biegnie od momentu w którym ten tv trafi do użytkownika..
 
Ostatnia edycja:
Do góry