Android™ 8.0 Oreo™ automatyczne aktualizacje tymczasowo zawieszone - 14 lutego 2019
Witam,
Sony oficjalnie podało do wiadomości, że po ostatniej aktualizacji może być problem z dźwiękiem:
Wydając aktualizacje oprogramowania dla telewizorów, firma Sony zawsze bacznie obserwuje proces wdrażania, aby zapewnić naszym klientom płynne i satysfakcjonujące wrażenia.
Zidentyfikowaliśmy, że nasza najnowsza aktualizacja systemu Android 8.0 Oreo może czasami powodować brak dźwięku, podczas korzystania z niektórych sprzętów audio, odbiorników A/V lub systemów kina domowego, jeśli telewizor był w trybie czuwania przez długi okres czasu. Niestety, w związku z tym potencjalnym problemem łączności, który postrzegamy, jako niedogodność dla niektórych z naszych klientów, zdecydowaliśmy się odroczyć automatyczną aktualizację oprogramowania Android 8.0 Oreo (v6.5830).
Dla klientów, którzy pobrali aktualizację i obecnie nie są w stanie słyszeć dźwięku poprzez domowe urządzenie audio - proszę zapoznaj się z poniższym artykułem, aby uzyskać zalecany sposób obejścia tego problemu.
Jednakże, dla klientów, którzy nie posiadają sprzętu audio, odbiornika A/V lub systemu kina domowego i chcieliby zapoznać się z nowymi funkcjami i możliwościami dostępnymi w ofercie, aktualizacja jest nadal dostępna do pobrania ręcznie na stronie pomocy technicznej.
Uwaga: Jeżeli używasz jednego z wyżej wymienionych domowych urządzeń audio, zdecydowanie zalecamy poczekać na kolejną aktualizację, która rozwiąże ten potencjalny problem.
W tej chwili nasi inżynierowie pilnie badają pierwotną przyczynę. Aby rozwiązać tę anomalię, nowe oprogramowanie zostanie wydane w niedalekiej przyszłości. Aby być na bieżąco z informacjami, proszę regularnie odwiedzaj naszą stronę lub dodaj ją do zakładki.
Dziękujemy za zrozumienie i przepraszamy za wszelkie spowodowane niedogodności.
Jak obejść problemy:
Zdajemy sobie sprawę, że mogą wystąpić problemy z dźwiękiem - poprzez port ARC podłączony do Sound Bar, odbiornika A/V lub systemu kina domowego - podczas włączania telewizora w trybie gotowości.
Nasi inżynierowie badają obecnie pierwotną przyczynę problemu. Aby być na bieżąco z informacjami, regularnie odwiedzaj lub dodawaj zakładki na tej stronie.
W międzyczasie proszę spróbować następujących obejść w kolejności numerycznej. Jeśli symptom
utrzymują się, zalecamy użycie następnego obejścia na liście.
UWAGA: Przed wykonaniem poniższych czynności należy ustawić priorytety systemu audio.
HOME] > [Ustawienia] > [Dźwięk] > [Ustalanie priorytetów systemu audio].
Obejście 1:
Wyłączyć urządzenie audio za pomocą pilota audio
Wyłącz telewizor za pomocą pilota do telewizora
Włącz telewizor za pomocą pilota telewizora
UWAGA: Urządzenie audio włączy się automatycznie poprzez funkcję BRAVIA Sync (HDMI CEC).
Obejście 2:
Zmień ustawienia głośników, wybierając kolejno opcje [HOME] > [Ustawienia] > [Dźwięk] > [Głośniki] > [Głośniki] > [Głośniki TV].
Wyłącz telewizor za pomocą pilota telewizora
Włącz telewizor za pomocą pilota do telewizora
UWAGA: Ustawienia głośników zostaną automatycznie przełączone na [System audio] poprzez funkcję BRAVIA Sync (HDMI CEC).
Obejście 3:
Włącz opcję sterowania BRAVIA Sync, wybierając kolejno opcje [HOME] > [Ustawienia] > [Wejścia zewnętrzne] > [Ustawienia synchronizacji BRAVIA] > [Sterowanie synchronizacją BRAVIA].
Wybierz opcję [Yes] (Tak), gdy wyświetlany jest komunikat [Remove recognized devices from the list] (Usuń rozpoznane urządzenia z listy).
UWAGA: Sterownik BRAVIA Sync zostanie wyłączony.
Wybierz ponownie sterowanie BRAVIA Sync, aby je włączyć
UWAGA: Ustawienia głośników zostaną automatycznie przełączone na [System audio].
Obejście 4:
Proszę zresetować telewizor
Dziękujemy za cierpliwość i przepraszamy za wszelkie spowodowane niedogodności.
/Proximity Sony Bravia 55XE9305 Android TV 8.0