Brak USB (dopiero od wersji Pro)
usb przeciez mozna z latwoscia zastapic karta micro
Brak USB (dopiero od wersji Pro)
Nie prawda.Na bazowym s/w SHIELDa HBO GO działa, po podniesieniu wersji do 8.0 i 8.1 niestety już nie - udało mi się zwrócić do sklepu.
Mam też Mi Boxa. Kupiłem rodzicom ale miałem okazję potestować u siebie 2 miesiące (i teraz dalej testuję ale u nich) i powiem, że Mi BOX to kompletna tragedia i nieporozumienie. To urządzenie żyje swoim życiem. Problem wybudzania to akurat najmniejszy problem. Nie potrafi płynnie odtwarzać filmów na Netflixie (co 1/2 dni się zmula i wymaga restartu), nie potrafi dopasować klatek odtwarzanego materiału do ustawionego odświeżania co ujawnia się draniami obrazu. Ze wszystkich urządzeń na rynku MI BOX ma obraz najgorszej jakości (tani SoC Amlogic). WiFi to kompletna tragedia. Raz działa a raz nie. Zrywa połączenie. Bez znaczenia czy na 2,4 czy 5 GHz. Jedyna sensowna opcja to podłączenie neta przez kabel LAN, tylko, że Mi BOX nie ma gniazda RJ45. Trzeba się ratować przejściówkami USB-RJ45, co podnosi koszt zakupu i nie daje pewności stabilnej pracy no i zajmuje jedyne gniazdo USB (tak, MI BOX ma tylko 1 USB w dodatku marne 2.0).Kupiłem Mi Boxa - pół ceny i działa. Co prawda tylko wifi i czasami ma problemy z wybudzaniem, ale warto.
Na forum kodi masz opisy. Generalnie Apple ma najlepszą jakość obrazu i automatyczną zmianę odświeżania. Jakością obrazu dorównuje mu tylko ODROID N2 na rewelacyjnym AMLogic S922X.apple tv 4k vs Shield pro ktoś porównywał dogłębniej z ciekawości?
Nie zgadzam się z tym. Mam Mi Boxa od ponad dwóch lat i działa rewelacyjnie. Czytałem jakie masz z nim problemy i uważam, że trafiłeś wadliwy egzemplarz. Reklamuj go.Mi BOX to kompletna tragedia i nieporozumienie
Nie prawda.
Po pierwsze, Nvidia Shield już od kilku miesięcy ma Androida 9,
Po drugie, HBO Go działało na ATV 8.1 i działa dalej wzorowo na ATV 9.0. Nidy nie miałem żadnych problemów z HBO. Oficjalna aplikacja jest dostępna w sklepie Google.
Mam też Mi Boxa. Kupiłem rodzicom ale miałem okazję potestować u siebie 2 miesiące (i teraz dalej testuję ale u nich) i powiem, że Mi BOX to kompletna tragedia i nieporozumienie. ...
Chyba ktoś o tym coś pisał kilka dni temu...Czy Wam chodzi Netflix?
I coś czuję, że tak mniej więcej będzie brzmiał komunikat serwisu Fergusona za dwa tygodnieNetflix działa na wersji 6.26 build 1531696 z AptoideTV, obsługa myszką.
Nie zgadzam się z tym. Mam Mi Boxa od ponad dwóch lat i działa rewelacyjnie. Czytałem jakie masz z nim problemy i uważam, że trafiłeś wadliwy egzemplarz. Reklamuj go.
Ja właśnie oddałem do reklamacji z tytułu rękojmi. Starczy tego dziadostwa z tym Netflix em. Wszyscy powinni im oddać to pudełko to by padli po miesiącu
Ja mam niesmak z powodu supportu, bo nie czuję się oszukany. Jak kupowałem urządzenie wszystko śmigało jak w opisie. I tak było przez półtora roku. Kilka razy Netflix się wypiął tak, jak ostatnio ale łatki poszły szybko. Poza tym ani razu nie złapałem zwiechy na Fergusonie - kilka, dosłownie kilka razy wywaliło mnie z apki Netfliksa, reszta softu z którego korzystałem włącznie z Kodi chodziła bezbłędnie.Ja zrobilem dokladnie tak samo. Nie chodzi juz o zadna zemste czy jechanie po kims ale to jest zwykle oszustwo ze strony fergusona.
W takim razie, po ilości postów w necie na rożnych portalach i forach szacuję, że ok 50% ludzi ma wadliwe egzemplarze. Wystraszy poczytać na forum MiBOXA czy choćby tutaj. Reszta być może nie używa NETFLIXA albo po prostu patrzy i nie widzi szarpania obrazu i innych mankamentów.
Dla porównania mój znajomy również kupił Mi BOXA S, w zupełnie innym kraju czyli z innego kanału dystrybucyjnego i ma dokładnie te same objawy co ja.
Sprawdzałem też na innym TV, w zupełnie innej lokalizacji (u rodziców) i objawy są te same. Nic sie nie poprawiło. Możłiwe, że mam uszkodzony egzemplarz ale w takim razie od co najmniej roku, gównie takie (jak nie wszystkie) są w sprzedaży.
Jest jeszcze masa osób, które mają problemy z Mi BOXEM i nie wiedzą gdzie szukać pomocy.Ale sprzedaż Xiaomi Mi Box na całym świecie można już chyba liczyć w milionach. W takiej ilości muszą trafić się wadliwe egzemplarze. Poza tym na forach szukają pomocy osoby, które maja problemy więc siłą rzeczy to oni na nich dominują. Nie jest to żadnym wyznacznikiem ilości wadliwych urządzeń.
Jeżeli trafił się wadliwy egzemplarz to wystarczy go oddać lub jeżeli był kupiony w sklepie stacjonarnym to reklamować
Na forach masa osób wymienia dokładnie te same objawy. Dalej uważasz, że mam wadliwy egzemplarz? To raczej plaga a nie egzemplarz.