Ferguson FBOX ATV

kola01

Well-known member
Bez reklam
Na bazowym s/w SHIELDa HBO GO działa, po podniesieniu wersji do 8.0 i 8.1 niestety już nie - udało mi się zwrócić do sklepu.
Nie prawda.
Po pierwsze, Nvidia Shield już od kilku miesięcy ma Androida 9,
Po drugie, HBO Go działało na ATV 8.1 i działa dalej wzorowo na ATV 9.0. Nidy nie miałem żadnych problemów z HBO. Oficjalna aplikacja jest dostępna w sklepie Google.
Kupiłem Mi Boxa - pół ceny i działa. Co prawda tylko wifi i czasami ma problemy z wybudzaniem, ale warto.
Mam też Mi Boxa. Kupiłem rodzicom ale miałem okazję potestować u siebie 2 miesiące (i teraz dalej testuję ale u nich) i powiem, że Mi BOX to kompletna tragedia i nieporozumienie. To urządzenie żyje swoim życiem. Problem wybudzania to akurat najmniejszy problem. Nie potrafi płynnie odtwarzać filmów na Netflixie (co 1/2 dni się zmula i wymaga restartu), nie potrafi dopasować klatek odtwarzanego materiału do ustawionego odświeżania co ujawnia się draniami obrazu. Ze wszystkich urządzeń na rynku MI BOX ma obraz najgorszej jakości (tani SoC Amlogic). WiFi to kompletna tragedia. Raz działa a raz nie. Zrywa połączenie. Bez znaczenia czy na 2,4 czy 5 GHz. Jedyna sensowna opcja to podłączenie neta przez kabel LAN, tylko, że Mi BOX nie ma gniazda RJ45. Trzeba się ratować przejściówkami USB-RJ45, co podnosi koszt zakupu i nie daje pewności stabilnej pracy no i zajmuje jedyne gniazdo USB (tak, MI BOX ma tylko 1 USB w dodatku marne 2.0).
Zdecydowanie polecam Nvidię Shield. Kosztuje więcej ale jeszcze więcej daje od siebie.
 
Ostatnia edycja:

Brzozak

New member
Nie prawda.
Po pierwsze, Nvidia Shield już od kilku miesięcy ma Androida 9,
Po drugie, HBO Go działało na ATV 8.1 i działa dalej wzorowo na ATV 9.0. Nidy nie miałem żadnych problemów z HBO. Oficjalna aplikacja jest dostępna w sklepie Google.

Mam też Mi Boxa. Kupiłem rodzicom ale miałem okazję potestować u siebie 2 miesiące (i teraz dalej testuję ale u nich) i powiem, że Mi BOX to kompletna tragedia i nieporozumienie. ...


Nie napisałem, że nie działa na 9.0.


Gdy na początku grudnia 2019 kupiłem SHIELDa 8.1 było najwyższą dostępną wersją widzianą przez urządzenie. I HBO GO NIE DZIAŁAŁO. Na bazowym s/w po wyjęciu z pudełka wszystko było OK.



Tak więc nie pisz,że to nieprawda. Może wersja 9.0 rozwiązała problem.


A co do Mi BOXa, to mam go od miesiąca i nie zauważyłem tak dramatycznych niedoskonałości urządzenia, co nie znaczy że Twój egzemplarz ma takie objawy.
 

hamer62

New member
Czy działa Netflix w grudniu 2019r?

Niestety od kilku dni po uruchomieniu Netflixa pojawia mi się przerabiany w 2018r błąd NW-6-404 po wejściu w szczegóły błąd UI-113. Próbowałem już wszystkiego co było doradzane w 2018r i nic nie działa. Zrobiłem nawet aktualizację full i nadal to samo. W podpowiedziach netflix jest informacja, żeby skontaktować się z dostawcą internetu ( mam światowód który śmiga jak trzeba). Co dalej mogę zrobić? Czy Wam chodzi Netflix?
 

kola01

Well-known member
Bez reklam
Nie zgadzam się z tym. Mam Mi Boxa od ponad dwóch lat i działa rewelacyjnie. Czytałem jakie masz z nim problemy i uważam, że trafiłeś wadliwy egzemplarz. Reklamuj go.

W takim razie, po ilości postów w necie na rożnych portalach i forach szacuję, że ok 50% ludzi ma wadliwe egzemplarze. Wystraszy poczytać na forum MiBOXA czy choćby tutaj. Reszta być może nie używa NETFLIXA albo po prostu patrzy i nie widzi szarpania obrazu i innych mankamentów.
Dla porównania mój znajomy również kupił Mi BOXA S, w zupełnie innym kraju czyli z innego kanału dystrybucyjnego i ma dokładnie te same objawy co ja.
Sprawdzałem też na innym TV, w zupełnie innej lokalizacji (u rodziców) i objawy są te same. Nic sie nie poprawiło. Możłiwe, że mam uszkodzony egzemplarz ale w takim razie od co najmniej roku, gównie takie (jak nie wszystkie) są w sprzedaży.
 
Ostatnia edycja:

Danielosj26

New member
Ja właśnie oddałem do reklamacji z tytułu rękojmi. Starczy tego dziadostwa z tym Netflix em. Wszyscy powinni im oddać to pudełko to by padli po miesiącu
 

poll85

New member
Ja właśnie oddałem do reklamacji z tytułu rękojmi. Starczy tego dziadostwa z tym Netflix em. Wszyscy powinni im oddać to pudełko to by padli po miesiącu

Ja zrobilem dokladnie tak samo. Nie chodzi juz o zadna zemste czy jechanie po kims ale to jest zwykle oszustwo ze strony fergusona.
 
Ostatnia edycja:

manonfire

Member
Ja zrobilem dokladnie tak samo. Nie chodzi juz o zadna zemste czy jechanie po kims ale to jest zwykle oszustwo ze strony fergusona.
Ja mam niesmak z powodu supportu, bo nie czuję się oszukany. Jak kupowałem urządzenie wszystko śmigało jak w opisie. I tak było przez półtora roku. Kilka razy Netflix się wypiął tak, jak ostatnio ale łatki poszły szybko. Poza tym ani razu nie złapałem zwiechy na Fergusonie - kilka, dosłownie kilka razy wywaliło mnie z apki Netfliksa, reszta softu z którego korzystałem włącznie z Kodi chodziła bezbłędnie.

Tak jak pisałem wcześniej - to bardzo dobrze pomyślany kawałek sprzętu ale widać ma swój kres funkcjonalności. Być może technicy znów łatkę dadzą ale ja już zaczynam poważnie myśleć o Shieldzie. Już żadnych półśrodków. Niby za te pieniądze można kupić PS4 czy XBoksa, ale po pierwsze z Kodi problem a po drugie pobór mocy i szum wiatraków dyskwalifikują te maszyny dla mojej wizji urządzeń do multimediów. Mam PS3 i po kupieniu Fergusona profilaktycznie raz na pół roku ładuję pada oraz wycieram kurz z konsoli. Na laptopie korzystam z internetu i uprawiam jakąś tam podstawową zabawę tekstem czy grafiką oraz jestem necrogamerem - ogrywam gierki z GOG'a mające już po 18 lat i bawię się świetnie,
Ale my tu gadu gadu a Ferguson do roboty albo szybko sprowadzać NVidię Shied bo są braki
 

radioaktywny

New member
W takim razie, po ilości postów w necie na rożnych portalach i forach szacuję, że ok 50% ludzi ma wadliwe egzemplarze. Wystraszy poczytać na forum MiBOXA czy choćby tutaj. Reszta być może nie używa NETFLIXA albo po prostu patrzy i nie widzi szarpania obrazu i innych mankamentów.
Dla porównania mój znajomy również kupił Mi BOXA S, w zupełnie innym kraju czyli z innego kanału dystrybucyjnego i ma dokładnie te same objawy co ja.
Sprawdzałem też na innym TV, w zupełnie innej lokalizacji (u rodziców) i objawy są te same. Nic sie nie poprawiło. Możłiwe, że mam uszkodzony egzemplarz ale w takim razie od co najmniej roku, gównie takie (jak nie wszystkie) są w sprzedaży.

Ale sprzedaż Xiaomi Mi Box na całym świecie można już chyba liczyć w milionach. W takiej ilości muszą trafić się wadliwe egzemplarze. Poza tym na forach szukają pomocy osoby, które maja problemy więc siłą rzeczy to oni na nich dominują. Nie jest to żadnym wyznacznikiem ilości wadliwych urządzeń.

Jeżeli trafił się wadliwy egzemplarz to wystarczy go oddać lub jeżeli był kupiony w sklepie stacjonarnym to reklamować ;)
 

kola01

Well-known member
Bez reklam
Ale sprzedaż Xiaomi Mi Box na całym świecie można już chyba liczyć w milionach. W takiej ilości muszą trafić się wadliwe egzemplarze. Poza tym na forach szukają pomocy osoby, które maja problemy więc siłą rzeczy to oni na nich dominują. Nie jest to żadnym wyznacznikiem ilości wadliwych urządzeń.

Jeżeli trafił się wadliwy egzemplarz to wystarczy go oddać lub jeżeli był kupiony w sklepie stacjonarnym to reklamować ;)
Jest jeszcze masa osób, które mają problemy z Mi BOXEM i nie wiedzą gdzie szukać pomocy.
Swój egzemplarz kupiłem z firmowego sklepu "Xiaomi Store" na aliexpress więc nie mam jak oddać (przyjechał z magazynu w Hiszpanii ale to bez znaczenia). Pisałem do nich ale mają gdzieś moje uwagi. Udzielali jakieś porady z czapy wzięte, w ogóle nie na temat, jakby chcieli głupka ze mnie zrobić.
Kolega swój egzemplarz przywiózł z Niemiec i ma dokładnie te same objawy. Nie może zwrócić bo za późno się zorientował.
Na forach masa osób wymienia dokładnie te same objawy. Dalej uważasz, że mam wadliwy egzemplarz? To raczej plaga a nie egzemplarz.
 
Ostatnia edycja:

Ano-2013

New member
W jednym pokoju mam mi boxa, bo to starszy tv bez smart. Ciesze się ze nie kupiłem fergusona. Jednak od siebie dodam, że jakoś specjalnie nie polecił bym mi boxa z czystym sumieniem. Odpalam go raz na tydzień, ale profilaktycznie lepiej przed startem filmy zrobić mu restart sprzetu. Jak tego nie zrobisz do albo film będzie sie przycinał albo cały mi sie zwiesi :) W innych pomieszczeniach mam smart tv czy ps4 pro wiec raczej takich problemów nie ma :)
 

rafmik

Member
Na forach masa osób wymienia dokładnie te same objawy. Dalej uważasz, że mam wadliwy egzemplarz? To raczej plaga a nie egzemplarz.



Mam Mi Box S od 1,5 tygodnia i na teraz nie powiem złego słowa. YT, Netflix, Kodi śmiga. Na NF obejrzałem przez te 1,5 tyg kilka filmów i pół Wiedźmina, i nie zauważyłem problemów. A należę do ludzi, którzy widzą problemy z obrazem (gołym okiem "wypatrzę" 50/60Hz matrycę).
Nawet porównując np apkę YT w TV moich rodziców, to obraz z Mi Box S jest dużo płynniejszy.
Korzystam w 1080p.

Jeśli niektórzy mają takie problemu to to musi być raczej problem z softem. Hardware jest tłuczony przez chińczyka w milionach i wątpię, żeby był wysoki poziom wad sprzętowych.
Bym patrzył na soft, może się coś z czymś gryzie, może pamięci za dużo zajęte, może gdzieś się jakiś bufor przytyka.

Mam od 1,5 tygodnia i na ten moment złego słowa nie powiem. Zwłaszcza, że trzeba mieć na uwadze , że to jest sprzęt za 250 zł (oficjalna polska dystrybucja).
 
Do góry