I jak tam sprawa?Córka zrobi to dla przyjemności i oczywiście również dla własnego samodoskonalenia, i zdobywania doświadczenia. Pomogła już kliku swoim znajomym przed sądami, jak na razie z sukcesami. Między innymi wygrała z PZU w sprawie o odszkodowanie. Ale mniejsza o to. To co się tyczy samego Fergusona i co mnie boli to całkowita ignorancja z ich strony. Najpierw reklamują swój produkt i podają określoną specyfikację, a później sami się z niej wycofują (co potwierdził mi sam pracownik z reklamacji w mailu). A to już niestety jest wprowadzanie klienta w błąd, co jest oczywiście praktyką niedozwoloną, i jak np. w moim wypadku (a myślę, że nie tylko moim) przyczynia się do podjęcia decyzji o zakupie, której bym nie podjął jeżeli urządzenie nie miałoby określonej funkcjonalności. Mówiąc wprost i naszym potocznym językiem jest to nic innego jak oszustwo i naciąganie z ich strony, a później wypięcie się tyłkiem do problemu. A na to sobie nie pozwolę. A najlepiej niech się jeszcze wieści rozniosą w necie o tym jak traktują swoich klientów i niech im sprzedaż spada (przynajmniej mam taką nadzieję).
Wysłane z mojego Pixel 4a (5G) przy użyciu Tapatalka