Najgorszy player, jaki miałem w życiu.Niestety, gadałem z Netfliksem, zapomnij. Aby dało się uruchomić ich apkę najpierw Ferguson musiałby uzyskać certyfikację od Google. Aby uzyskać certyfikację od Google musieliby zmienić całkowicie firmware, pozbyć się roota i najprawdopodobniej także możliwości instalacji Linuxa w tle. Co gorsza, te kroki nie wystarczą, gdyż Google oczekuje określonej ilości urządzeń danego typu na rynku (nie wiem po cholerę im taki warunek), aby w ogóle rozważyć nadanie certyfikatu - i prawdopodobnie to jest myk, którego przeskoczyć się nie da.
Nie wierzę, że Ferguson zrobił coś więcej w tym temacie. Wszyscy nabrali wody w usta, Costa wyłączył możliwość komentowania (mistrz marketingu) i zmieniono grafiki na stronach dotyczących FBOXa. Szkoda, bo to dla mnie był najlepszy box na rynku
Najgorszy player tylko dlatego, że nie obsługuje serwisów VOD?
...i może być najtańszym serwerem NAS.
Nie działa, mam tak samo.Czy komuś działa aplikacja Canal+ ? U mnie po włączeniu jakiegoś materiału resetuje FBoxa!
@prezes440 u mnie działa canal+ ale tylko jako dodatek do Kodi.
Córka zrobi to dla przyjemności i oczywiście również dla własnego samodoskonalenia, i zdobywania doświadczenia. Pomogła już kliku swoim znajomym przed sądami, jak na razie z sukcesami. Między innymi wygrała z PZU w sprawie o odszkodowanie. Ale mniejsza o to. To co się tyczy samego Fergusona i co mnie boli to całkowita ignorancja z ich strony. Najpierw reklamują swój produkt i podają określoną specyfikację, a później sami się z niej wycofują (co potwierdził mi sam pracownik z reklamacji w mailu). A to już niestety jest wprowadzanie klienta w błąd, co jest oczywiście praktyką niedozwoloną, i jak np. w moim wypadku (a myślę, że nie tylko moim) przyczynia się do podjęcia decyzji o zakupie, której bym nie podjął jeżeli urządzenie nie miałoby określonej funkcjonalności. Mówiąc wprost i naszym potocznym językiem jest to nic innego jak oszustwo i naciąganie z ich strony, a później wypięcie się tyłkiem do problemu. A na to sobie nie pozwolę. A najlepiej niech się jeszcze wieści rozniosą w necie o tym jak traktują swoich klientów i niech im sprzedaż spada (przynajmniej mam taką nadzieję).Daj spokój chłopie. Szkoda czasu. Córka chyba potrzebuje praktyki i szuka sprawy. Bawić się w pozwy w sprawie urządzenia za 250 zł... Nie pochwalam tego co zrobił Ferguson, ale bądźmy poważni, kto ma czas na takie pierdoły. Po za tym ok Netflix nie działa, ale Ferdek dalej mi służy jako wszechstronny odtwarzacz plików audio-wideo i w tym jest świetny. Ja już ukarałem Fergusona tym, że w przyszłości już raczej nic tego producenta nie kupię. Zostały mi złe skojarzenia z tą marką i to jest raczej nie odwracalne. To zapewne bardziej ich zaboli niż kopanie się w sądzie i nawet potencjalna wygrana i jakieś śmieszne odszkodowanie.