Ferguson FBOX ATV

ralfik77

Member
Bez reklam
Niestety, gadałem z Netfliksem, zapomnij. Aby dało się uruchomić ich apkę najpierw Ferguson musiałby uzyskać certyfikację od Google. Aby uzyskać certyfikację od Google musieliby zmienić całkowicie firmware, pozbyć się roota i najprawdopodobniej także możliwości instalacji Linuxa w tle. Co gorsza, te kroki nie wystarczą, gdyż Google oczekuje określonej ilości urządzeń danego typu na rynku (nie wiem po cholerę im taki warunek), aby w ogóle rozważyć nadanie certyfikatu - i prawdopodobnie to jest myk, którego przeskoczyć się nie da.


Nie wierzę, że Ferguson zrobił coś więcej w tym temacie. Wszyscy nabrali wody w usta, Costa wyłączył możliwość komentowania (mistrz marketingu) i zmieniono grafiki na stronach dotyczących FBOXa. Szkoda, bo to dla mnie był najlepszy box na rynku :(
Najgorszy player, jaki miałem w życiu.

Bardzo rad byłem, jak udało się go sprzedać.
 

Robik99

Member
Najgorszy player tylko dlatego, że nie obsługuje serwisów VOD?
Ma wiele nietuzinkowych rozwiązań (Linux z Plex, DLNA, Samba, FTP, itd) i może być najtańszym serwerem NAS.
 

miramar

New member
Nie bądź taki do przodu. FBOX posiada najwygodniejszy sposób na przetransportowanie pliku. Możesz zrobić to Sambą czy FTPem, zapisać na dysk, pendrive czy kartę pamięci i potem spokojnie odtworzyć. Krok w przód.

A jak nagrać plik, aby odtworzyć go w każdym innym playerze? Cóż. Trzeba wstać, odłączyć dysk, przejść do kompa, podłączyć, skopiować, odłączyć, przejść do playera, podłączyć.

Litości.
 

ralfik77

Member
Bez reklam
Albo odtworzyć bezpośrednio z serwera NAS
Nie ruszając się z fotela.
[emoji2][emoji2][emoji2]
 
Ostatnia edycja:

MarianPaz

Member
Dlatego zostawiłem sobie Fergusona tylko do oglądania filmów z plików, a wszelakie serwisy VOD obsługuje z poziomu Google Chromecast 4.0 który sobie radzi z tym znakomicie.
 

Forest89

Active member
Bez reklam
Hej. Korzysta ktoś z aplikacji Canal+ na Fboxie? Ja czasem korzystam tylko zastanawia mnie, że w aplikacji max rozdzielczość obrazu jaką mogę wybrać to SD 1024x576... Hmm jest sposób na wymuszenie wyższej rozdzielczości?

Wysłane z mojego HTC U12+ przy użyciu Tapatalka
 

bond69

New member
@Forest89 niestety tak działa natywna apka canal+ po ostatnich aktualizacjach.
U mnie jedyny sposób na 720p - to kodi + dodatek od mbebe.

Ja z kolei mam pytanie dot. Youtube czy Wam też zawiesza się pilot w czasie oglądania na fboxie? Korzystam z pilota sr410.
Na innych apkach działa wszystko ok.
 

BBC78

New member
Witam wszystkich. Niestety jak wielu z Was jestem jednym z niezadowolonych i oszukanych przez firmę Ferguson klientów. Jestem totalnie wściekły na to, że w momencie zakupu firma obiecywała i chwaliła się tym, że na ich urządzeniu działa m.in. Netflix. Jak wszyscy wiemy już od dłuższego czasu nie działa, a jeśli już komuś działa to tylko w SD. W związku z tym apeluję do wszystkich rozczarowanych i pokrzywdzonych o to, żeby zgłaszali do mnie chęć do wystąpienia na drogę sądową z pozwem zbiorowym przeciwko firmie Ferguson. Ze swojej strony mogę zapewnić obsługę prawną (córka jest już prawie adwokatem, kończy prawo), a Was prosiłbym tylko o dostarczenie mi wszystkich możliwych dowodów w postaci screenów lub innych materiałów, które potwierdzą to o czym wszyscy wiemy, a mianowicie że producent podawał, że Netflix jest wspeirany.
Pozdrawiam
 

Forest89

Active member
Bez reklam
Daj spokój chłopie. Szkoda czasu. Córka chyba potrzebuje praktyki i szuka sprawy. Bawić się w pozwy w sprawie urządzenia za 250 zł... Nie pochwalam tego co zrobił Ferguson, ale bądźmy poważni, kto ma czas na takie pierdoły. Po za tym ok Netflix nie działa, ale Ferdek dalej mi służy jako wszechstronny odtwarzacz plików audio-wideo i w tym jest świetny. Ja już ukarałem Fergusona tym, że w przyszłości już raczej nic tego producenta nie kupię. Zostały mi złe skojarzenia z tą marką i to jest raczej nie odwracalne. To zapewne bardziej ich zaboli niż kopanie się w sądzie i nawet potencjalna wygrana i jakieś śmieszne odszkodowanie.
 

ralfik77

Member
Bez reklam
Ja dostałem bodajże 50zl "zadośćuczynienia", czy jak to nazwać..., Ferdka sprzedałem i napewno nic więcej od nich nie kupię.
 

Robik99

Member
A ja zostawiłem (problem Netflixa "obszedłem" przez zakup nowego telewizora). Za taką cenę to niezła namiastka NAS i "konsolowego" Linuxa, Player też nie najgorszy.
 

BBC78

New member
Daj spokój chłopie. Szkoda czasu. Córka chyba potrzebuje praktyki i szuka sprawy. Bawić się w pozwy w sprawie urządzenia za 250 zł... Nie pochwalam tego co zrobił Ferguson, ale bądźmy poważni, kto ma czas na takie pierdoły. Po za tym ok Netflix nie działa, ale Ferdek dalej mi służy jako wszechstronny odtwarzacz plików audio-wideo i w tym jest świetny. Ja już ukarałem Fergusona tym, że w przyszłości już raczej nic tego producenta nie kupię. Zostały mi złe skojarzenia z tą marką i to jest raczej nie odwracalne. To zapewne bardziej ich zaboli niż kopanie się w sądzie i nawet potencjalna wygrana i jakieś śmieszne odszkodowanie.
Córka zrobi to dla przyjemności i oczywiście również dla własnego samodoskonalenia, i zdobywania doświadczenia. Pomogła już kliku swoim znajomym przed sądami, jak na razie z sukcesami. Między innymi wygrała z PZU w sprawie o odszkodowanie. Ale mniejsza o to. To co się tyczy samego Fergusona i co mnie boli to całkowita ignorancja z ich strony. Najpierw reklamują swój produkt i podają określoną specyfikację, a później sami się z niej wycofują (co potwierdził mi sam pracownik z reklamacji w mailu). A to już niestety jest wprowadzanie klienta w błąd, co jest oczywiście praktyką niedozwoloną, i jak np. w moim wypadku (a myślę, że nie tylko moim) przyczynia się do podjęcia decyzji o zakupie, której bym nie podjął jeżeli urządzenie nie miałoby określonej funkcjonalności. Mówiąc wprost i naszym potocznym językiem jest to nic innego jak oszustwo i naciąganie z ich strony, a później wypięcie się tyłkiem do problemu. A na to sobie nie pozwolę. A najlepiej niech się jeszcze wieści rozniosą w necie o tym jak traktują swoich klientów i niech im sprzedaż spada (przynajmniej mam taką nadzieję).
 
Do góry