Ferguson FBOX ATV

Forest89

Active member
Bez reklam
U mnie niby jest. Robię Upgrade Online, ale stoi 0% i nie ściąga... :D

EDIT: Niby ściąga kilka procent, ale za chwile błąd "Error: size of downloaded file is wrong"... xD

EDIT 2: Na stronce Fergusona jest Android Update z datą 17.12.2019, ale nie można ściągnąć - http://ferguson-digital.eu/pobierz/pliki-mini-pc/ , ostatni można ściągnąć z 5 grudnia.
 
Ostatnia edycja:

mati_luk

Klub HDTV.com.pl
VIP
Działa. Dziś również nie znalazł aktualizacji. Ale wybrałem opcję reinstalacji normalnej. Wgrał się soft z 17.12 i sklep działa.
 

prezes440

New member
W którym miejscu jest ten wybór FULL/NORMAL ?
Wybieram Upgrade Online i kiedyś było do wyboru: Full/Normal/Int.Linux/Ext.Linux/Cancel
a teraz mam tylko do wyboru: Int.Linux/Ext.Linux/Cancel
 

prezes440

New member
W którym miejscu jest ten wybór FULL/NORMAL ?
Wybieram Upgrade Online i kiedyś było do wyboru: Full/Normal/Int.Linux/Ext.Linux/Cancel
a teraz mam tylko do wyboru: Int.Linux/Ext.Linux/Cancel

OK, już znalazłem. Zamiast Reinstal by Online wybrałem Upgrade Online:)
Po wybraniu opcji Normal wszystkie ustawienia i zainstalowane programy zostają.
Sklep Google Play teraz działa:)
 

piotrant

New member
aktualizacja poszła ale apka eurosportu dalej nie działa... i nikt nie może na to nic poradzić, pisałem do ferrgusona- ich odpowiedź: że skoro apka jest w sklepie to powinna działać, ale nie działa( starszej wersji nie można wgrać a nawet jak mi się udało to wymusiło aktualizację do nowszej wersji i dalej nici z oglądania). Coraz bardziej się przekonuję że lepiej wydać trochę więcej i nie ma problemów. Ciekawe czy komuś ta apka działa, jeśli tak niech da znać
 

Forest89

Active member
Bez reklam
Ja zaktualizowałem i mnie wszystko działa. No oprócz tego YouTuba, który w 4K i 1440p mi się wiesza, ale tak już było i tak chyba zostanie w tym Ferdku.
 

goly5154

New member
Działa u Was Netflix????
U mnie d..a
"Ten tytuł nie jest dostępny do natychmiastowego oglądania. Wybierz inny tytuł."
tvq-pb-103 (1.10.0)

I tak w kółko...

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
 

prezes440

New member
Odpowiedź z Fergusona: "Reinstalacja oprogramowania czy też aplikacji nie pomoże. Problem jest globalny i bardzo trudny.
Do tego są Święta i wielu techników oraz programistów jest już na urlopach.
Robimy co możemy by przywrócić usługę, ale na tą chwilę nie możemy zagwarantować kiedy to się stanie.
Przepraszamy za zaistniałą sytuację"
 

ralfik77

Member
Bez reklam
Mam dziś to samo:/
to już zczyna się powoli robić denerwujące, cały czas coś..

Kupiłem to badziewie do sypialnia, bo żona chciała player.pl
No i player dzięki Bogu działa ale na Netflix mam ten właśnie komunikat.
Pomoc Netflixa stwierdziła że problem jest im znany i żebym sobie na czym innym oglądał Netflixa, hehehe.
 

radioaktywny

New member
Po działaniu tego boxa można było się domyślać, że nie ma własnych certyfikatów m.in. do Netflixa i korzysta z cudzych. Po świętach wrócą ich programiści do pracy, skopiują certyfikaty np. z Xiaomi Mi Box i będzie jakiś czas hulało.
 
Do góry