witam
czekam na tv od 2.08 i w dalszym ciągu nie mam telewizora ;/
czy elpc19 to ta sama firma co el-sat.pl ???
Kolego pawl8 - czyżbyś posiadał udziały w tej firmie, bo jak czytam twoje wypowiedzi to takie odnoszę wrażenie.
bielikk w takim razie radzę Ci czytać ze zrozumieniem lub powrotu do podstawówki. Dobek13 także może się dołączyć
Wydaje mi się także, że jest pewna zależność w wyborze modelu telewizora a także w kolejności zamówienia. Ja byłem pierwszy na liście i dostałem. Natomiast allegrowicze z poprzedniej aukcji tego telewizora nie wszyscy dostali.
zdecydowanie tak ja od lipca ani kasy ani telewizora tylko wieczne obietnice "najpóźniej w środę" potem "najpóźniej w piątek" i tak tydzień w tydzień . Tak ze ciesz się chłopie że masz i nie psuj nam krwi bo poszkodowanych jest wielu a szczęśliwców garstka .A może jestem szczęściarzem....
szczęśliwców garstka?nawet w tym wątku jest tych szczęąśliwców więcej niż poszkodowanych - nie naginaj faktów....
tym bardziej że możesz spojrzeć na wciąż napływające komentarze - takich co nie dostali sprzętu ani kasy jest raptem kilka....
trzeba tez poznac kilka faktów na temat takiego handlu żeby móc zrozumiec i oceniac więc najpierw się dokształć w tym temacie a dopiero zrozumiesz dlaczego sa problemy
Nie wszyscy "nieszczęśliwcy" się już ujawnili. Poza tym jak widzę ci szczęśliwcy to w większości osoby kupujące albo maszynkę do golenia za 70 zł, albo ci którzy zamawiali TV jeszcze w czerwcu lub na początku lipca.szczęśliwców garstka?nawet w tym wątku jest tych szczęąśliwców więcej niż poszkodowanych - nie naginaj faktów....
tym bardziej że możesz spojrzeć na wciąż napływające komentarze - takich co nie dostali sprzętu ani kasy jest raptem kilka....
Kupującego "fakty na temat takiego handlu" niewiele obchodzą. Firma ma USTAWOWY obowiązek dostarczyć sprzęt w 30 dni od momentu transakcji (nie wpłynięcia pieniedzy na ich konto tylko zawarcia umowy k-s, czyli zalicytowania), o ile strony nie umówią się inaczej, co tutaj nie ma miejsca. Jeśli tego nie jest w stanie wykonać, MA OBOWIĄZEK poinformować kupującego o tym fakcie i oddać pieniądze. Jeśli tego nie zrobi, firma po prostu łamie prawo. Polecam lekturę Ustawy z dn 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, bez problemu można ją znaleźć w internecie.trzeba tez poznac kilka faktów na temat takiego handlu żeby móc zrozumiec i oceniac więc najpierw się dokształć w tym temacie a dopiero zrozumiesz dlaczego sa problemy
Ależ nikt tego nie kwestionuje - w takim wypadku wystarczy mail "przepraszamy, ale z powodu ..... mamy opóźnienie/nie jesteśmy w stanie wywiązać się... Czy czeka pan na towar czy mamy zwrócić pieniądze ?"spokojnie prawo czytałem również - trzeba miec na uwadze różne poslizgi - i zdaża się to naprawdę duzym i cenionym firmom a miałem z takimi przypadkami do czynienia.....
Zgłoszenie na policję otwiera drogę do odzyskania pieniędzy z Allegro z POK-u, więc jest niezbędne. Daje szansę na odzyskanie JAKICHKOLWIEK pieniędzy. Jeśli nie zgłosisz, terminy miną, a potem komornik może nie mieć z czego spłacić wierzycieli bo kasa z konta firmowego dawno się rozpłynęła.zapominacie tez o jednej bardzo waznej kwestii - jesli sprawa zostanie zgłoszona na policje i zostanie wszczęte postępowanie to konta firmy zostana zajęte na poczet wypłat kasy dla poszkodowanych - a to nastąpi po zakończeniu postepowania więc jak będziecie mieli farta to zobaczycie je za rok
BUAHAHAHAHAH
dokształciłes sie dobek?
może jesteś i senior ale klasa w lesiedobek idź krzyża lepiej bronić.....
dokształciłes sie dobek?
Temat znany wśród tzw pseudo-resellerów można było o tym czytać wielokrotnie w piśmie branżowym CRN. Dużo takich sklepików bazuje tylko na wysyłaniu towaru bezpośrednio z hurtowni do klienta końcowego nie mając fizycznego kontaktu ze sprzętem. Z początku jest fajnie obraca się kasą, potem przychodzi moment, że ma się dużo kasy - a to sobie kupię to a w ciągu paru tygodni spłacę przecież tamto i w tym momencie się zaczyna błędne koło. Zaczyna brakować kasy, są pierwsze opóźnienia itp. Ja kupowałem u nich TV samsunga w maju teg roku (wtedy jeszcze nie miałem pojęcia o tym wątku na forum) - na TV też czekałem prawie 2 tygodnie ale w końcu dostałem. Nauczka dla nas wszystkich nie brać w takich pseudo firmienkach, które otwierają zaraz działalność pod inną nazwą "bis" itp tylko w firmach, które istnieją wiele lat na rynku i mają towar ciut drożej. TV w końcu się kupuje na wiele lat i jak się zaplaci te 300zł więcej to chyba warto przynajmniej dla rzetelnej obsługi i szybkiego dostarczenia sprzętu.
Witam !ja czekam na swoj telewizor prawie miesiac.
w ostatni czwartek sie wnerwilem i zaczalem dzwonic na komorke podana w aukcji (niby odbieraja 10-1. dzwonilem, dzwonilem i dzwonilem gdzies z 30 min az ktos odebral (!).po spokojnej rozmowie z Panem dowiedzialem sie ze maja problem z dostawcami (hurtownikami) i ze jesli do poniedzialku nie wysla TV to zwroca mi kase na konto. mialem jeszcze mailem podeslac numer konta. tak zrobilem. od tej pory kontakt mailowy "wzorowy" - odpowiedz w 1h.
wczoraj po moim mailu z potwierdzeniem wysylki lub zwrotem pieniedzy napisali ze przelali juz pieniadze na konto. dzisiaj czekam i zobaczymy czy kasa wroci. z wieczora postaram sie napisac czy doszlo.