Joh napisał:Witam,
Kto mi nagadał takich bzdur? Pracownik Biura Obsługi Klienta - ponoć rozmowy są nagrywane, więc łatwo chyba to sprawdzić - dzwoniłem w czwartek krótko po godz. 8:00.
Blue Hustler - pojawiło się wczoraj - nie był przez ok. tydzień (@mayiv też to potwierdzał.
TVP Info - nie było bodajże przez 2 dni, ale tylko wieczorami.
Poprawka - wczoraj późnym wieczorem też nie było.
National Geographic - nadal nie ma - nie wiem, czy o tym myślisz - w statusie abonamentu mam 0100000b
Pozdrawiam
Robert
Robercie, jeżeli sobie życzysz to odsłucham tą rozmowę i osoba, która przekazała ci takie informacje poniesie konsekwencje. Wystarczy mi data i godzina.
W kwestii Blue Hustlera, mogę jedynie zapewnić, że sprawa będzie monitorowana. Jeżeli sytuacja oczywiście się powtórzy, proszę natychmiast zgłaszać nawet na forum a wtedy będziemy diagnozowali problem.
TVP Info znikało na transponderze i się pojawiało. Niestety ze względu na to, że często nadawcy porafią jedynie powiedzieć "u nas działa" (soa#1), jeżeli do poniedziałku będzie objawiał się problem, administratorzy będą musieli przygotować failover.
W końcu kwestia NG. Po wczorajszej diagnozie mogę zapewnić, że dzisiaj do 18 problem zniknie. Problem ten dotyczy niewielu klientów.
Pozdrawiam
N.O.C.