Witam All,
Czytam, czytam i juz nie moge (krew mnie zalala

)
Czago napisal:
Cyfra+ jest świetna w poniżaniu ludzi. Ponieważ znam inne tego typu przypadki dowiedziałem się, że jest to specyficzne działanie tylko dla rynku polskiego. Gdyby tak traktowano klientów np. we Francji to taka platforma szybko znikłaby z rynku. Po prostu Polak to dla Francuza coś gorszego. Polak powinien się cieszyć, że wyżej stojący w rozwoju cywilizacyjnym Franzuz, coś takiego jak satelitarną TV cyfrową w ogóle mu udostępnia.
Czy Ty "czlowieku" jestes przy zdrowych zmyslach

, co ma wspolnego stosunek Francuza do Polaka z odbiorem TV satelitarnej, co Ty wiesz o tych ludziach i tym kraju (napewno nigdy tam nie byles), myslisz, ze to jakas ich zemsta na Polakach

, o cyfrze piszesz jak o jakims "tworze" bezosobowym, a przeciez w cyfrze, polsacie i n-ce pracuja ludzie - POLACY i to oni sa odpowiedzialni za obsluge klientow, czyli nas.
To im i ich niekompetencji oraz ignorancji zawdzieczamy nasze rozgoryczenie, nerwy i frustracje, tak juz niestety jest, ze wlasne braki staraja sie tuszowac "nie wychylaniem sie" z pomoca klientowi (chyba ze jest to polecenie sluzbowe).
Czlowiek, czlowiekowi - Polakiem

, jestesmy znani od wiekow ze swej klotliwosci i wzajemnej zawisci, cieszymy sie jak sasiadowi wiedzie sie gorzej, ludzie pomagaja sobie na calym swiecie, ale Polak, Polaka utopi w lyzce wody
Niech zyja 3 (lub wiecej) platformy. niech sie rozwijaja - bo zyskamy na tym my - klienci, natomiast wymagajmy wiecej od ludzi, zalatwiajac jakas sprawe w BOK, pytajmy o konkretne osoby (i ich nazwiska) bedzie to przydatne do ewentualnej reklamacji i/lub odwolan.
zycze Wszystkim Szczesliwego Nowego Roku najlepiej w HD

( oraz mniej negatywnych emocji, podczas ogladania programow TV

)
Pozdrawiam serdecznie
