Dżon Bondżoe
New member
obiecałem, że w skrócie napisze co z tym serwisem szajsunga
1. Tego samego dnie, gdy mój piękny PS50B850 stanął na stoliku i pokazał, jak piękny obraz ma - pokazał tez, że brzęczy ale moja żona nie słyszała.
2. Telefon na infolinie w centrali (dalej - miasto w centrum PL - znane jako stolica). Centrala stwierdzilą, że w ciagu 2tyg będzie po strawie - więc nie skorzystałem z prawa zwrotu - tele był piekny (obraz!)
3. Zaczęła się walka z pierwszym "serwisem" Wrocławskim - powymieniali co się da i nic! Pan Keirownik (Wielki Elektronik) - utożsamiający się z kierowcą, albo serwisantem - Człowiek firma + jego sekretarka pokazały mi, ze prowadzenie firmy może być zabawne ale też żenujące zarazem
Pan Wielki Elektronik skończył marnie a jego firma odeszła na tamtą stronę. Niestety moje problemy dopiero się zaczynały - do dzieła wkroczył serwis OHM - czy jakoś tak - i do nich jako tako nie mam pretensji. Bardzo dobry serwis. Z tym że teraz to cenrrala zaczełą się ze mną bawić w kotka i w myszkę... Już nie było to takie proste, że brzęczy... Był już CZERWIEC. Stwierdziłęm, że futbol to ja muszę obejrzeć na mojej plazmie Potem zostałem ojcem. Sprawa się przeciągnęła.. sierpień, wrzesień - kolejne próby wymiany czegokolwiek Potem Men in black z Częstochowy z miernikami (wyśmiałem ich i nawet nie starali się mierzyć Potem magiczne tajne oprogramowanie.... Niestety się nie wgrało Potem Październik i decyzja o wysłaniu tele do Centrali
Kolejne bajki, że to potrwa 2 tyg... trwa do dziś - od 26 listopada - a cała sprawa trwa już 14 miesięcy! Na razie się skończyło tak - że mój los w rękach sklepu, w którym kupiłem tele.
wg pisma szajsunga: albo nowy tele - jeśli modelu nie ma (a nie ma) to tele z podobnymi parametrami z nowej serii(c7000 50" ni ma - jest tylko 63" - jeśli nie ma to zwrot gotówki. jednakże Włodarze Szajsunga decyduja o modelu Po prostu piknie
Naprawdę gratuluję takiego traktowania klienta - na pewno kupie AGD i telewizory i cokolwiek szajsunga! Zresztą żona powiedziala never ever. Teraz każdemu będę odradzał tę firmę - a na forach swoje napisze - kazde skąpce i ceneo taki jestm - nie lubię być oszukiwany i robiony w bambuko.
Wiwelka spaniała firma okazała się krętaczem. LG ponoć załatwia sprawę bardzo szybko i rekompensuje cierpienia klienta... Samsung ma jeszcze szansę na 63" z serii c7000
To by zwróciło mi nerwy utracone i te pieniądze na serwisy! Na razie Samsunga ODRADzAM.
1. Tego samego dnie, gdy mój piękny PS50B850 stanął na stoliku i pokazał, jak piękny obraz ma - pokazał tez, że brzęczy ale moja żona nie słyszała.
2. Telefon na infolinie w centrali (dalej - miasto w centrum PL - znane jako stolica). Centrala stwierdzilą, że w ciagu 2tyg będzie po strawie - więc nie skorzystałem z prawa zwrotu - tele był piekny (obraz!)
3. Zaczęła się walka z pierwszym "serwisem" Wrocławskim - powymieniali co się da i nic! Pan Keirownik (Wielki Elektronik) - utożsamiający się z kierowcą, albo serwisantem - Człowiek firma + jego sekretarka pokazały mi, ze prowadzenie firmy może być zabawne ale też żenujące zarazem
Pan Wielki Elektronik skończył marnie a jego firma odeszła na tamtą stronę. Niestety moje problemy dopiero się zaczynały - do dzieła wkroczył serwis OHM - czy jakoś tak - i do nich jako tako nie mam pretensji. Bardzo dobry serwis. Z tym że teraz to cenrrala zaczełą się ze mną bawić w kotka i w myszkę... Już nie było to takie proste, że brzęczy... Był już CZERWIEC. Stwierdziłęm, że futbol to ja muszę obejrzeć na mojej plazmie Potem zostałem ojcem. Sprawa się przeciągnęła.. sierpień, wrzesień - kolejne próby wymiany czegokolwiek Potem Men in black z Częstochowy z miernikami (wyśmiałem ich i nawet nie starali się mierzyć Potem magiczne tajne oprogramowanie.... Niestety się nie wgrało Potem Październik i decyzja o wysłaniu tele do Centrali
Kolejne bajki, że to potrwa 2 tyg... trwa do dziś - od 26 listopada - a cała sprawa trwa już 14 miesięcy! Na razie się skończyło tak - że mój los w rękach sklepu, w którym kupiłem tele.
wg pisma szajsunga: albo nowy tele - jeśli modelu nie ma (a nie ma) to tele z podobnymi parametrami z nowej serii(c7000 50" ni ma - jest tylko 63" - jeśli nie ma to zwrot gotówki. jednakże Włodarze Szajsunga decyduja o modelu Po prostu piknie
Naprawdę gratuluję takiego traktowania klienta - na pewno kupie AGD i telewizory i cokolwiek szajsunga! Zresztą żona powiedziala never ever. Teraz każdemu będę odradzał tę firmę - a na forach swoje napisze - kazde skąpce i ceneo taki jestm - nie lubię być oszukiwany i robiony w bambuko.
Wiwelka spaniała firma okazała się krętaczem. LG ponoć załatwia sprawę bardzo szybko i rekompensuje cierpienia klienta... Samsung ma jeszcze szansę na 63" z serii c7000
To by zwróciło mi nerwy utracone i te pieniądze na serwisy! Na razie Samsunga ODRADzAM.