D
Deleted member 121090
Guest
Powoli do nich dociera że są w beznadziejnej sytuacji:
Nc+ przeprasza klientów i... zwalnia dyrektora - Hotmoney
Nc+ przeprasza klientów i... zwalnia dyrektora - Hotmoney
ta oferta w/g mnie jest ok 49pln przez 9m potem 59pln przez 9m i nic poza tym,dekoder zostaje bez jakiejś wpłaty typu nowa aktywacja?Witam! Dziś dzwonili z nc+ z propozycją przejścia z n-ki. Proponowali pakiet ''universe+ " 108 kanałów w tym 34 HD,umowę na 18 m-cy z czego 9 m-cy za 49 zł następne 9 m-cy 59 zł. Poinformowano mi ,że mogę wypowiedzieć umowę do 19 kwietnia. (teraz płaciłem 48 zł za podobny pakiet(było mniej hd). Sam nie wiem co zrobić?
mam nke i abo 99 plus dodatkowe pakiety vodnet i hbo OD plus multiroom łącznie około 145 zl na miesiąc i teraz jeszcze filmbox i cinemax czyli około 165 zl miesięcznie
dostałem propozycje pakiet canal+ platinium plus hbo za 149 zl i vod net za free i hbo OD za free tylko nie mogę nic znaleźć na tym piśmie informacji o multiroom czy to mam wliczone w pakiet za 149 czy jakoś oddzielnie chyba ze jest to zawarte w regulaminie jeszcze nie miałem czasu dokładnie zerknąć
Oczywiście dekoder zostaje bez dodatkowych opłat.ta oferta w/g mnie jest ok 49pln przez 9m potem 59pln przez 9m i nic poza tym,dekoder zostaje bez jakiejś wpłaty typu nowa aktywacja?
i co,poprosiłeś żeby zadzwonili za jakiś,że się zastanowisz?Oczywiście dekoder zostaje bez dodatkowych opłat.
Mam jeszcze czas na podjęcie decyzji do połowy kwietnia ...może coś zmienią!?i co,poprosiłeś żeby zadzwonili za jakiś,że się zastanowisz?
Mam jeszcze czas na podjęcie decyzji do połowy kwietnia ...może coś zmienią!?
coś słabo pakiet negocjowałeś, mam to samo co ty w n [oprocz seriale tvp i xxx] i place 121pln [w tym dodatkowo dzierzawa 1 dekodera w multiroom]
Dostałem dzisiaj pismo płaciłem 59zł z npremium + HBO zaproponowali mi pakiet gold za 89zł heheheh.
Dzieki takiemu posunieciu dowiedziałem się że w UPC mają UPC MediaModuł CI+ dzięki któremu nie potrzebny będzie mi dekoder mnóstwo kabli zasilacz itp. no i korzystam ze swojego orginalnego pilota do TV. Dla samej przekory nie zostane w NC+ za to że tak podeszli do sprawy a pewnie liczą że wiele osób przejdzie nieświadomie na umowy z NC+ w moim przypadku 30zł drożej razy 18 miesięcy = 540zł dodatkowo a z tego co czytałem to osoby posiadające pakiety ALLIN różnice wychodzą już w tysiacach złotych . Dlatego głeboko się zastanówcie i pamiętajcie o okresie wypowiedzenia bo poźniej mogą być drogie konsekwencje zagapienia.
Pozdrawiam
PS polsatu też nie będe wspierał
tyle tylko ze od dnia 1 maja 2013 zgodnie z Rozdziałem I pkt 4 umowa przekształca się na Umowę na czas oznaczony 18 miesięcy
nc+ telewizja nowej arogancji
CHCECIE ZACHOWAĆ DOTYCHCZASOWE, NISKIE ABONAMENTY LUB ROZWIĄZAĆ UMOWĘ NA KORZYSTNYCH DLA WAS WARUNKACH?
To wykorzystajcie słabe strony NC+ oraz przysługujące Wam prawa. Przy sprytnym rozegraniu macie duże szanse.
Przede wszystkim nie zrywajcie umów: "kto zrywa ten przegrywa".
Nie rozwiązujcie umów na dogodnych dla NC+ warunkach, szczególnie, zgodnie z wysyłanymi do abonentów informacjami "do dziewiętnastego kwietnia br".
Niech rozwiązanie/zerwanie umowy nastąpi z winy NC+, co jest podstawą do ubieganie się o zwrot części opłat aktywacyjnych, kosztów zakupu prywatnych dekoderów, instalacji antenowych itp.
Najlepiej do dnia 6 kwietnia (daty wycofania Premium i wprowadzenia nowych paczek C+) wyślijcie do NC+ rozwiązanie Umowy z dniem końca Waszej dotychczasowej Umowy (bez podawania jakichkolwiek powodów (!) typu zmiany programowe itp).
Takie wypowiedzenia niejako "zamraża" dotychczasową umowę do końca jej trwania. Blokuje to możliwość wprowadzania jakichkolwiek zmian w umowie przez NC+, w tym migracji i umowy na 18 miesięcy, wyłączenia kanałów nPremium czy podwyższania opłat za paczkę C+ po 1 maja. Każde naruszenie można traktować jako podstawę rozwiązania Umowy z winy NC+. W korzystnym dla Was terminie i na korzystnych dla Was warunkach.
Może się okazać, że NC+ nie będzie podwyższać Wam abonamentu. Da to również kilka miesięcy oddechu na negocjacje i obniżki cen bez gwałtownych ruchów na szukanie nowego dostawcy usług, kosztów nowych aktywacji itp.
Wraz z wypowiedzeniem umowy z dniem końca Waszej Umowy, na tym samym druku dodajcie dwa zastrzeżenia:
- Nie wyrażam zgody na przetwarzanie moich danych osobowych przez ITI Neovision Sp. z o.o. oraz CANAL+ Cyfrowy S.A w celach marketingowych oraz przekazywanie moich danych podmiotom współpracującym w celu przedstawienia oferty przez te podmioty.
- Nie wyrażam zgodę na otrzymywanie od ITI Neovision Sp. z o.o. oraz CANAL+ Cyfrowy S.A informacji handlowych drogą elektroniczną (zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Dz.U. nr 144, poz. 1204), szczególnie poprzez pocztę elektroniczną, SMS, MMS i wyświetlanie dedykowanych informacji na ekranie telewizyjnym.
Każde wysłanie do Was oferty lub telefon z call center stanowi naruszenie Ustawy i może być powodem nałożenia kary na NC+ przez UOKiK.
Tym samym blokujecie NC+ przed składaniem Wam niekorzystnych ofert "nie do odrzucenia". Powinno to pozwolić na przeczekanie przez Was w spokoju do dużego spadku cen.
To Wy decydujecie, czy i kiedy chcecie rozmawiać z NC+.
Masz jakas podstawe prawna ze tak mozna zrobic?czy wymysliles sobie to bo jakos w to nie wierze ze oni majac lrawnikow pisali by bzdury. Tez dostalem od nich pismo ze jak nie wysle eypowiedzenia to automatycznie nowa umowa
. Mam pytanie jak z osobami co mialy Cyfew plus tez wypowiedzenia?
Poczytam w święta. Może coś dla siebie znajdę.Jak prawidłowo rozwiązać umową z N - poradnik:
Kluczowe są zapisy w umowach, regulaminach, promocjach i aneksach.
To tam akceptowaliśmy różne sztuczki formalne, komponowane przez sztaby prawników w interesie operatora SAT (np. zgoda na normalne listy pocztowe albo na niesprawdzalną datę wpływu naszego wypowiedzenia).
Tym gorzej, że typów takich konstrukcji jest cała masa i nie da się uogólnić.
rozdział XII punkt 15 treść:słowo rozwiązanie a wypowiedzenie to co innego; rozwiązanie umowy bez okresu wypowiedzenia zgodnie z rozdziałem V ust 8 a rozwiązanie umowy bez okresu wypowiedzenia zgodnie z rozdziałem XII ust 15 to są dwa różne przepisy pod które możemy pisać nasze oświadczenie woli, tylko należy zwrócić uwagę ze jeżeli chodzi o rozdział V ust 8 to oświadczenie może zostać złożone dopiero gdy kanały się zmienią i nie później niż 14 dni od ostatniej zmiany, a jeżeli napiszemy nasze oświadczenie argumentując to rozdziałem XII ust 15 to mamy czas do 19 kwietnia ale nie jest określony czas od kiedy; jeżeli chodzi o wpisanie adresu w oświadczeniu to sugeruje dla świętego spokoju wpisać dwa: i adres do korespondencji i adres siedziby firmy. To jest umowa między podmiotem gospodarczym a osobą fizyczną i należy zachować jak najbardziej ściśle określone nazwy, daty itp
Zwrot tunera musi być kompletny:"Jeżeli w okresie, na który została zawarta Umowa, ITI Neovision podwyższy ceny świadczonych przez siebie usług, z których Abonent korzystał, bądź też dokona zmiany Regulaminu, Abonent
ma prawo rozwiązać Umowę składając ITI Neovision pisemne oświadczenie o rozwiązaniu Umowy z powodu braku akceptacji zmian Regulaminu lub cen, w terminie wskazanym w komunikacie
o podwyższeniu cen lub zmianie Regulaminu doręczonym Abonentowi, skutkujące na koniec Okresu rozliczeniowego, w którym Abonent złożył oświadczenie. Brak pisemnego oświadczenia Abonenta we wskazanym terminie oznacza akceptację zmian i kontynuowanie Umowy."