Co oferuje nowa platforma cyfrowa NC+ ?

maniekn274

New member
Bez reklam
Witam! Dziś dzwonili z nc+ z propozycją przejścia z n-ki. Proponowali pakiet ''universe+ " 108 kanałów w tym 34 HD,umowę na 18 m-cy z czego 9 m-cy za 49 zł następne 9 m-cy 59 zł. Poinformowano mi ,że mogę wypowiedzieć umowę do 19 kwietnia. (teraz płaciłem 48 zł za podobny pakiet(było mniej hd). Sam nie wiem co zrobić?
ta oferta w/g mnie jest ok 49pln przez 9m potem 59pln przez 9m i nic poza tym,dekoder zostaje bez jakiejś wpłaty typu nowa aktywacja?
 

damaioshin

New member
mam nke i abo 99 plus dodatkowe pakiety vodnet i hbo OD plus multiroom łącznie około 145 zl na miesiąc i teraz jeszcze filmbox i cinemax czyli około 165 zl miesięcznie
dostałem propozycje pakiet canal+ platinium plus hbo za 149 zl i vod net za free i hbo OD za free tylko nie mogę nic znaleźć na tym piśmie informacji o multiroom czy to mam wliczone w pakiet za 149 czy jakoś oddzielnie chyba ze jest to zawarte w regulaminie jeszcze nie miałem czasu dokładnie zerknąć

coś słabo pakiet negocjowałeś, mam to samo co ty w n [oprocz seriale tvp i xxx] i place 121pln [w tym dodatkowo dzierzawa 1 dekodera w multiroom]
 

maniekn274

New member
Bez reklam
CHCECIE ZACHOWAĆ DOTYCHCZASOWE, NISKIE ABONAMENTY LUB ROZWIĄZAĆ UMOWĘ NA KORZYSTNYCH DLA WAS WARUNKACH?

To wykorzystajcie słabe strony NC+ oraz przysługujące Wam prawa. Przy sprytnym rozegraniu macie duże szanse.

Przede wszystkim nie zrywajcie umów: "kto zrywa ten przegrywa".
Nie rozwiązujcie umów na dogodnych dla NC+ warunkach, szczególnie, zgodnie z wysyłanymi do abonentów informacjami "do dziewiętnastego kwietnia br".
Niech rozwiązanie/zerwanie umowy nastąpi z winy NC+, co jest podstawą do ubieganie się o zwrot części opłat aktywacyjnych, kosztów zakupu prywatnych dekoderów, instalacji antenowych itp.

Najlepiej do dnia 6 kwietnia (daty wycofania Premium i wprowadzenia nowych paczek C+) wyślijcie do NC+ rozwiązanie Umowy z dniem końca Waszej dotychczasowej Umowy (bez podawania jakichkolwiek powodów (!) typu zmiany programowe itp).

Takie wypowiedzenia niejako "zamraża" dotychczasową umowę do końca jej trwania. Blokuje to możliwość wprowadzania jakichkolwiek zmian w umowie przez NC+, w tym migracji i umowy na 18 miesięcy, wyłączenia kanałów nPremium czy podwyższania opłat za paczkę C+ po 1 maja. Każde naruszenie można traktować jako podstawę rozwiązania Umowy z winy NC+. W korzystnym dla Was terminie i na korzystnych dla Was warunkach.
Może się okazać, że NC+ nie będzie podwyższać Wam abonamentu. Da to również kilka miesięcy oddechu na negocjacje i obniżki cen bez gwałtownych ruchów na szukanie nowego dostawcy usług, kosztów nowych aktywacji itp.

Wraz z wypowiedzeniem umowy z dniem końca Waszej Umowy, na tym samym druku dodajcie dwa zastrzeżenia:
- Nie wyrażam zgody na przetwarzanie moich danych osobowych przez ITI Neovision Sp. z o.o. oraz CANAL+ Cyfrowy S.A w celach marketingowych oraz przekazywanie moich danych podmiotom współpracującym w celu przedstawienia oferty przez te podmioty.
- Nie wyrażam zgodę na otrzymywanie od ITI Neovision Sp. z o.o. oraz CANAL+ Cyfrowy S.A informacji handlowych drogą elektroniczną (zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Dz.U. nr 144, poz. 1204), szczególnie poprzez pocztę elektroniczną, SMS, MMS i wyświetlanie dedykowanych informacji na ekranie telewizyjnym.

Każde wysłanie do Was oferty lub telefon z call center stanowi naruszenie Ustawy i może być powodem nałożenia kary na NC+ przez UOKiK.
Tym samym blokujecie NC+ przed składaniem Wam niekorzystnych ofert "nie do odrzucenia". Powinno to pozwolić na przeczekanie przez Was w spokoju do dużego spadku cen.

To Wy decydujecie, czy i kiedy chcecie rozmawiać z NC+.

Sprawdzicie proszę , czy wszystko się zgadza i ... Powodzenia!
 

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
Mam jeszcze czas na podjęcie decyzji do połowy kwietnia ...może coś zmienią!?

Widzisz, tylko oni cały czas dążą do podwyższenia abonamentu. Płaciłeś dotychczas 48zł, a teraz byś płacił 59. Ja mam pakiet za 59 to mi zaproponowali za 69, a później zeszli na 64zł. Tylko kurcze kto tu jest klientem a kto sprzedawcą? Czy jeżeli ktoś tam w zarządzie idzie do sklepu i prosi kilogram zwyczajnej to też mu dają 2 kilo?, bo przecież to tylko 10zł więcej. Nie. Prosi o kilo i ma dostac kilo. Oni nie rozumieją że taką praktyką, kto zerwie umowę to podpisze z konkurencją. Dla samej przekorności. Właśnie teraz oglądam fajną ofertę Cyfrowego Polsatu za 50zł, gdzie jest wzystko co mi potrzeba. Ja nawet nie wiem czy oni mogą zmieniać wysokość abonamentu w trakcie trwania umowy?, podejrzewam że nie. Więc poza zmianą programową to mogą Nam nagwizdać.
 

Arton

New member
Dostałem dzisiaj pismo płaciłem 59zł z npremium + HBO zaproponowali mi pakiet gold za 89zł heheheh.
Dzieki takiemu posunieciu dowiedziałem się że w UPC mają UPC MediaModuł CI+ dzięki któremu nie potrzebny będzie mi dekoder mnóstwo kabli zasilacz itp. no i korzystam ze swojego orginalnego pilota do TV. Dla samej przekory nie zostane w NC+ za to że tak podeszli do sprawy a pewnie liczą że wiele osób przejdzie nieświadomie na umowy z NC+ w moim przypadku 30zł drożej razy 18 miesięcy = 540zł dodatkowo a z tego co czytałem to osoby posiadające pakiety ALLIN różnice wychodzą już w tysiacach złotych . Dlatego głeboko się zastanówcie i pamiętajcie o okresie wypowiedzenia bo poźniej mogą być drogie konsekwencje zagapienia.
Pozdrawiam
PS polsatu też nie będe wspierał
 

shogun990

New member
coś słabo pakiet negocjowałeś, mam to samo co ty w n [oprocz seriale tvp i xxx] i place 121pln [w tym dodatkowo dzierzawa 1 dekodera w multiroom]

jeszcze nic nie negocjowałem takie pismo dostałem i sie dowiedziałem ze do tych 149 muszę doliczyć 20 zl za multiroom
zostawiłem wcześniej numer telefonu przez stronkę miał dzwonić konsultant i lipa nie dzwonił
damaioshin a to telefonicznie załatwiłeś?? jak tego dokonałeś ???
 

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
Dostałem dzisiaj pismo płaciłem 59zł z npremium + HBO zaproponowali mi pakiet gold za 89zł heheheh.
Dzieki takiemu posunieciu dowiedziałem się że w UPC mają UPC MediaModuł CI+ dzięki któremu nie potrzebny będzie mi dekoder mnóstwo kabli zasilacz itp. no i korzystam ze swojego orginalnego pilota do TV. Dla samej przekory nie zostane w NC+ za to że tak podeszli do sprawy a pewnie liczą że wiele osób przejdzie nieświadomie na umowy z NC+ w moim przypadku 30zł drożej razy 18 miesięcy = 540zł dodatkowo a z tego co czytałem to osoby posiadające pakiety ALLIN różnice wychodzą już w tysiacach złotych . Dlatego głeboko się zastanówcie i pamiętajcie o okresie wypowiedzenia bo poźniej mogą być drogie konsekwencje zagapienia.
Pozdrawiam
PS polsatu też nie będe wspierał

A wiecie co myślę? Że to takie cwaniactwo z ich strony, bo platformy się połączyły, zmienili ofertę programową i najlepiej jakby teraz wszyscy przeszli na nowych zasdach podpisując nowe umowy. Czysto, ładnie i przyjemnie bez bałaganu. Powstała ogólna panika, a tak naprawdę nie mogą podwyższyć abonamentu jak mamy jeszcze wiążące z N-ką umowy. Tylko im jest nie na rękę, bo muszą jeszcze respektować te stare. Ja nie dostałem żadnego pisma że podwyższą mi abonament, więc praktycznie gdyby kiedyś tak zrobili to mogę zerwać z nimi umowę jak to teraz jest w przypadku zmiany programowej. Więc nie ma co się podpalać tylko poczekać do końca Naszych umów. Wszystko się uspokoi, może przejrzą na oczy i wtedy można negocjować. Co mi za różnica czy ja teraz zerwę umowę czy za pół roku jak mi się kończy promocja? Do innej platformy mozna zawsze przejść z końcem Naszej umowy, zmiany programowej lub jak będą chcieli wlepic podwyżkę. A to że oni sobie pisemko przysłali, to jest tylko propozycja i nikt nie musi się na nią godzić.
 

Arton

New member
tyle tylko ze od dnia 1 maja 2013 zgodnie z Rozdziałem I pkt 4 umowa przekształca się na Umowę na czas oznaczony 18 miesięcy

nc+ telewizja nowej arogancji
 

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
tyle tylko ze od dnia 1 maja 2013 zgodnie z Rozdziałem I pkt 4 umowa przekształca się na Umowę na czas oznaczony 18 miesięcy

nc+ telewizja nowej arogancji

Nikt nie może bez Twojego podpisu zmienić Ci umowy. Dzisiaj jeszcze raz dzwoniłem do NC+. Oczywiście pakiet dla mnie to za 69zł z Canal + silver. Zapytalem się co ze starą umową i czy muszę przechodzić na nową? Facet odpowiedział że mogę spokojnie zostać do końca starej umowy i stawka się nie zmieni, bo praktycznie nie może. Oczywiście strzeliłem mu wywód czemu dbają bardziej o nowych klientów a starym zamiast obniżyć abonament podwyższają stawki? Gość mi zaczął knocić że przecież mam lepszy przyszykowany pakiet, niż nowi klienci:) Tak, ten sam + Canal +:p Ja poczekam do końca mojej umowy, a nóż będą lepsze promocje. Przecież, jeżeli można zerwac z nimi umowę na podstawie zmiany oferty programowej, to tak samo będzie w przypadku gdyby chcieli Nam podnieśc abonament. Mnie nie brakuje tych kanałów co wycofali z oferty. Mam papier z podpisem i tego się trzymam, więc mi mogą skoczyć liścikami i innymi pierdołami. Każdą nową umowę trzeba podpisać lub zawrzeć przez telefon.
 

VIOLATOR74

Member
Bez reklam
CHCECIE ZACHOWAĆ DOTYCHCZASOWE, NISKIE ABONAMENTY LUB ROZWIĄZAĆ UMOWĘ NA KORZYSTNYCH DLA WAS WARUNKACH?

To wykorzystajcie słabe strony NC+ oraz przysługujące Wam prawa. Przy sprytnym rozegraniu macie duże szanse.

Przede wszystkim nie zrywajcie umów: "kto zrywa ten przegrywa".
Nie rozwiązujcie umów na dogodnych dla NC+ warunkach, szczególnie, zgodnie z wysyłanymi do abonentów informacjami "do dziewiętnastego kwietnia br".
Niech rozwiązanie/zerwanie umowy nastąpi z winy NC+, co jest podstawą do ubieganie się o zwrot części opłat aktywacyjnych, kosztów zakupu prywatnych dekoderów, instalacji antenowych itp.

Najlepiej do dnia 6 kwietnia (daty wycofania Premium i wprowadzenia nowych paczek C+) wyślijcie do NC+ rozwiązanie Umowy z dniem końca Waszej dotychczasowej Umowy (bez podawania jakichkolwiek powodów (!) typu zmiany programowe itp).

Takie wypowiedzenia niejako "zamraża" dotychczasową umowę do końca jej trwania. Blokuje to możliwość wprowadzania jakichkolwiek zmian w umowie przez NC+, w tym migracji i umowy na 18 miesięcy, wyłączenia kanałów nPremium czy podwyższania opłat za paczkę C+ po 1 maja. Każde naruszenie można traktować jako podstawę rozwiązania Umowy z winy NC+. W korzystnym dla Was terminie i na korzystnych dla Was warunkach.
Może się okazać, że NC+ nie będzie podwyższać Wam abonamentu. Da to również kilka miesięcy oddechu na negocjacje i obniżki cen bez gwałtownych ruchów na szukanie nowego dostawcy usług, kosztów nowych aktywacji itp.

Wraz z wypowiedzeniem umowy z dniem końca Waszej Umowy, na tym samym druku dodajcie dwa zastrzeżenia:
- Nie wyrażam zgody na przetwarzanie moich danych osobowych przez ITI Neovision Sp. z o.o. oraz CANAL+ Cyfrowy S.A w celach marketingowych oraz przekazywanie moich danych podmiotom współpracującym w celu przedstawienia oferty przez te podmioty.
- Nie wyrażam zgodę na otrzymywanie od ITI Neovision Sp. z o.o. oraz CANAL+ Cyfrowy S.A informacji handlowych drogą elektroniczną (zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Dz.U. nr 144, poz. 1204), szczególnie poprzez pocztę elektroniczną, SMS, MMS i wyświetlanie dedykowanych informacji na ekranie telewizyjnym.

Każde wysłanie do Was oferty lub telefon z call center stanowi naruszenie Ustawy i może być powodem nałożenia kary na NC+ przez UOKiK.
Tym samym blokujecie NC+ przed składaniem Wam niekorzystnych ofert "nie do odrzucenia". Powinno to pozwolić na przeczekanie przez Was w spokoju do dużego spadku cen.

To Wy decydujecie, czy i kiedy chcecie rozmawiać z NC+.

Masz jakas podstawe prawna ze tak mozna zrobic?czy wymysliles sobie to bo jakos w to nie wierze ze oni majac lrawnikow pisali by bzdury. Tez dostalem od nich pismo ze jak nie wysle eypowiedzenia to automatycznie nowa umowa
. Mam pytanie jak z osobami co mialy Cyfew plus tez wypowiedzenia?
 

bluray

Banned
Jak prawidłowo rozwiązać umową z N - poradnik:
Kluczowe są zapisy w umowach, regulaminach, promocjach i aneksach.
To tam akceptowaliśmy różne sztuczki formalne, komponowane przez sztaby prawników w interesie operatora SAT (np. zgoda na normalne listy pocztowe albo na niesprawdzalną datę wpływu naszego wypowiedzenia).
Tym gorzej, że typów takich konstrukcji jest cała masa i nie da się uogólnić.
Poczytam w święta. Może coś dla siebie znajdę.
Moja sytuacja: N na czas nieoznaczony.

Koncepcja z wypowiedzeniem przed dniem 06.04.2013 jest bardzo ciekawa.
Rzeczywiście daje kilka wartościowych opcji.
Jest starannie ukrywana w toczącej się dyskusji.

Poniżej cytuję wartościowe ( w mojej opinii ) wpisy i innych for:
słowo rozwiązanie a wypowiedzenie to co innego; rozwiązanie umowy bez okresu wypowiedzenia zgodnie z rozdziałem V ust 8 a rozwiązanie umowy bez okresu wypowiedzenia zgodnie z rozdziałem XII ust 15 to są dwa różne przepisy pod które możemy pisać nasze oświadczenie woli, tylko należy zwrócić uwagę ze jeżeli chodzi o rozdział V ust 8 to oświadczenie może zostać złożone dopiero gdy kanały się zmienią i nie później niż 14 dni od ostatniej zmiany, a jeżeli napiszemy nasze oświadczenie argumentując to rozdziałem XII ust 15 to mamy czas do 19 kwietnia ale nie jest określony czas od kiedy; jeżeli chodzi o wpisanie adresu w oświadczeniu to sugeruje dla świętego spokoju wpisać dwa: i adres do korespondencji i adres siedziby firmy. To jest umowa między podmiotem gospodarczym a osobą fizyczną i należy zachować jak najbardziej ściśle określone nazwy, daty itp
rozdział XII punkt 15 treść:
"Jeżeli w okresie, na który została zawarta Umowa, ITI Neovision podwyższy ceny świadczonych przez siebie usług, z których Abonent korzystał, bądź też dokona zmiany Regulaminu, Abonent
ma prawo rozwiązać Umowę składając ITI Neovision pisemne oświadczenie o rozwiązaniu Umowy z powodu braku akceptacji zmian Regulaminu lub cen, w terminie wskazanym w komunikacie
o podwyższeniu cen lub zmianie Regulaminu doręczonym Abonentowi, skutkujące na koniec Okresu rozliczeniowego, w którym Abonent złożył oświadczenie. Brak pisemnego oświadczenia Abonenta we wskazanym terminie oznacza akceptację zmian i kontynuowanie Umowy."
Zwrot tunera musi być kompletny:
Sprzęt nki zdajemy w APS NC+ . Należy odebrać od pracownika potwierdzenie na piśmie, zdania SPRAWNEGO sprzętu z pilotem, zasilaczem, kartą kodową i kablem RGB.
 
Ostatnia edycja:

shogun990

New member
bazując na pismach w internecie skleiłem cos
możecie mi powiedzieć czy takie pismo może być
-----
Imię i Nazwisko
adres
nr umowy



Szanowni Państwo!***

Jestem abonentem telewizji N od lipca 2012 Propozycja złożona mi w piśmie przysłanym od telewizji NC+ jest dla mnie nie do przyjęcia (149zł za pakiet Canal+Platinium i HBO + 20zł multiroom łącznie 169 zl). W chwili obecnej wiąże mnie z Państwem umowa na 15 miesięcy zawarta 16.07.2012 nr umowy XXXXXX.
Tymczasem Państwo roszczą sobie prawo do jednostronnego odstąpienia od umowy, bez jakiejkolwiek rekompensaty. W dodatku pozbawiając mnie dostępu do uprzednio oferowanej treści programowej. Nie pytają mnie Państwo, na jakich warunkach ja, abonent z którym wiąże was ważna umowa, byłbym skłonny zmienić warunki tej umowy. Próbujecie wyciągnąć ode mnie więcej pieniędzy, pozbawiając mnie kanałów za które dotychczas płaciłem i z których korzystałem.
Ponieważ nie zgadzam się na takie przedmiotowe traktowanie, niniejszym***

SKŁADAM OŚWIADCZENIE O ODMOWIE PRZYJĘCIA ZAPROPONOWANYCH MI WARUNKÓW MIGRACJI. RÓWNOCZEŚNIE ŻĄDAM WYPEŁNIENIA PRZEZ PAŃSTWA POSTANOWIEŃ WYNIKAJĄCYCH Z ŁĄCZĄCEJ NAS UMOWY nr XXXXXX

Reasumując: Nie zgadzam się na migracje do telewizji NC+ na przedstawionych przez państwo warunkach. Rozumiem, że oznacza to odstąpienie przez Was od wypełnienia umowy z winy operatora telewizji N.
W takiej sytuacji proszę o natychmiastowy kontakt w tej sprawie.
Proszę o wskazanie miejsca w Koninie gdzie mógłbym zwrócić dekodery telewizji N.
---------
 

Arton

New member
najgorsze w tym wszystkim jest to, że kiedy operator ma nas w d..pie i chce sobie cos pozmieniac np regulamin podnieś opłatę abonamentową itp to jedynym dla nas rozwiązaniem jest niezgodzić się na to i odstąpić od umowy. Natomiast kiedy my chcialibyśmy zmniejszyć abonament w trakcie trwania umowy bo ten wydaje sie nam za wysoki, albo wogole sie rozmyslec z placenia abonamentu ( = operator zmienia warunki swiadczenia usług) wtedy czeka nas nieprzyjemna sytuacja i jak rekompensata operatorowi z ktorym mielismy zawarta umowe w postaci kary itp. a jaka my otrzymamy rekompensate od operator za to ze jak mu pasuje to zmienia abonament , oferte programowa itp jednym slowem nie wywiazuje sie z umowy? A co mnie spotka jak ja sie nie wywiaze z umowy terminowej oplaty abonamentu.....?
ale pomarudzilem sobie.....:p
 

Wołek 1967

New member
Witam! Właśnie dziś dzwonili z propozycją i podpisałem umowę z nc+ ,byłem w N-ce płaciłem 48zł/ m-c, a teraz zaproponowali mi 49zł za pakiet Universe+ (108 kanałów w tym 34 HD) na 18 m-cy. Myślę ,że nie jest tak żle .Pozdrawiam
 
Do góry