Witam znowu!
Napisałem do Polsatu maila o takiej treści:
"Dzień dobry,
Nazywam się ................................., jestem Państwa abonentem, mój nr karty to
.................................... Mniej więcej od połowy listopada 2010 roku nie mam n/w
kanałów (pojawia się informacja "kanał zakodowany"):
TVN
TVN 7
TVN Turbo
TVN Style
TVN 24
Eurosport 2 HD
National Geographic Wild HD
Kartę wraz z modułem CAM mam włożoną do telewizora serii TX-P50GW20 (z
wbudowanym tunerem DVB-S). Nie jest to wina sygnału, nie jest to
również problem jednostkowy. O uzytkownikach z podobnymi objawami
można przeczytać pod tym linkiem:
http://www.hdtv.com.pl/forum/panasonic/64403-brak-tvn-na-module-cam-polsatu-w-p50v10e.html
Problem dotyczy różnych modeli telewizorów z wbudowanym DVB-S i różnych tunerów używających
modułu CAM. Proszę o przesłanie tego maila do Państwa działu
technicznego i rzetelną informację, czy są prowadzone jakieś prace nad
rozwiązaniem usterki. W firmie Panasonic, były prowadzone prace i
okazało się że z ich strony wszystko jest w porządku. Akcentuję, iż do
połowy listopada odbiór kanałów był bez zarzutu, co potwierdza tezę,
że problem nie leży w braku kompatybilności tunera Panasonic z
modułem. Przyczyną więc najprawdopodobniej jest oprogramowanie modułu który nie przepuszcza uprawnień pewnych
kanalów. Pragnę nadmienić, iż w czerwcu kończy mi się z
Państwem umowa i z pewnością jej nie przedłużę, jeśli usterka nie
zostanie naprawiona. Proszę o poważne potraktowanie problemu."
Po dwóch tygodniach od napisania tego maila otrzymałem informację, z Polsatu, że sprawa jest rozpatrywana. Proponuję, aby wszyscy Ci, którzy mają podobny problem, spróbowali napisać podobnego maila do Polsatu. Wszyscy Ci, którzy mają TV Panasonica z DVB-S i modułem CAM moga pisać do p. Marcina Jurczuka (pracownika koncernu, który zajmuje/zajmował się problemem). Mailo mogę podać na priv.
Pzdr.
Cezi