Aster = problemy
Witam,
A ja z Aster walczę od 4 miesięcy i coraz bardziej mam dosyć ich "wysokiej jakości usług"... W sumie zaczęło się od tego, że po wygaśnięciu umowy zaproponowali dosyć ciekawą ofertę, no i dałem się skusić na pakiet internet+tv cyfrowa+tv HD. No i zaczęła się zabawa.
Od początku był cyrk z odbiorem TVN HD - obraz ciął się tak, że kanału nie dało się oglądać. Znajomy ma "n" i u niego jest wszystko ok. Telefon do Aster, przysłali technika, który posprawdzał instalację, przemontował rozdzielacz, wymienił przy okazji modem internetowy i uznał, że jest ok.
TVN HD ciął się dalej, zaczęły się też problemy z Eurosport HD i MTV HD. Kolejny telefon, kolejna wizyta technika, tym razem wymiana dekodera - bo stary miał dziwny sygnał na wyjściu antenowym (ciekawe, co to miało wspólnego z cięciem się obrazu, zwłaszcza przy podłączeniu przez HDMI?). Oczywiście efekt żaden.
Kolejny telefon i dostałem info, że problem leży po stronie... TVN i "pracują nad jego rozwiązaniem". A co z resztą kanałów HD? Przyślą technika. Dzień przed wizytą technika problemy ustąpiły, odwołałem wizytę. Minęły dosłownie 4 dni - zaczęło się ciąć znowu. Kolejny mail do Aster - przyszła odpowiedź, że z TVN HD jest wszystko już ok. No to kolejny mail, kolejna wizyta technika.
Podczas ostatniej wizyty technik stwierdził, że: dekoder jest ok, instalacja jest ok, poziom sygnału jest ok, dekoder ma najnowszy firmware, zaś problem z TVN HD jest po stronie TVN... Na co pokazałem mu mail z biura Aster, że problemu nie ma. Czyli ktoś tu kłamie. Co do Eurosport HD i MTV HD technik uznał, że faktycznie się u mnie tną, ale... nie wiadomo, dlaczego i on nie wie, co z tym począć. Sprawa będzie przekazana "dalej".
Podsumowując: w moim przypadku jakość HD w Aster oznacza zacinający się i rwący obraz od ponad 3 miesięcy w stopniu uniemożliwiającym ogladanie praktycznie połowy kanałów z paczki HD. Każde zgłoszenie rozpatrywane jest tydzień-dwa i do niczego nie prowadzi. Mam wrażenie, że firma ta oferuje produkt nad którym nie ma żadnej kontroli - jak coś nie działa, to się rozpaczliwie kombinuje co z tym począć. Kolejnym przykładem może być wybór napisów w filmach - usługa ta w praktyce rzadko kiedy działa, nawet jeśli dekoder pokazuje, że można włączyć napisy, to ich nie ma - oczywiście Aster reklamuje taką funkcjonalność.
Wszystko to wygląda na zwykłe naciąganie klientów...