problem z aktywacja n
Witam,
zarejestrowałem się specjalnie aby zadać to pytanie, gdyż przeglądając to forum zauważyłem, iż wypowiadają się tu przedstawiciele platformy N.
Znane są zapewne wszystkim historie o problemach z aktywacją, ja zakupiłem n-kę w rtv mix agd od przedstawiciela. Dostałem umowę bez numeru ani nr abonenta, to mam otrzymać od konsultanta na infolinii. Umowe zawarłem w sobotę 29-11. Przedstawiciel powiedział, abym zadzwonił w celu aktywowania w poniedziałek (1.12). Tak też zrobiłem. Godzina słuchania melodyjki w oczekiwaniu na połączenie, we wtorek druga. Zero rezultatów. Dziś pojechałem do rtv mixa zapytać co jest, otrzymałem odpowiedź, że z ich strony wszystko ok z umową, trzeba próbować dzwonić. Po godzinie prób w końcu się udało.. jednak konsultant nie miał jeszcze w systemie mojej umowy ;/
Na pytanie CO ZROBIĆ? Otrzymałem odpowiedź: dzwonić i pytać ..
Nie byłoby problemu, gdyby można było w kilka minut uzyskać połączenie, lecz niestety koszta, które poniosłem do tej pory (nie mam dostępu do tel. stacjonarnego) to jakieś lekką ręką 90 zł za połączenia.
SKype nie odpowiada, mail pozostał bez odpowiedzi. Rozumiem, że takich maili mogą przychodzić setki, telefony mogą się urywać, ale n to nie jest chyba firma 5 osobowa i chcąc być traktowana poważnie nie powinna sobie pozwolić na takie sytuacje.
Całą sytuację uważam za jedną wielką parodię , "olewanie" klienta i coraz poważniej zastanawiam się nad rozwiązaniem umowy bo boje się pomyśleć ile mnie jeszcze ta "przygoda z aktywacją" może kosztować.
I dwa pytania.. 1) jak się zachować w tej sprawie ? 2) Czy zarząd N planuje jakoś wynagrodzić nowym abonentom te trudności ?? Np. 1 pakiet przez rok gratis zatarłby moje negatywne wrażenie napewno
Liczę, chociaż tutaj na "jakąś" odpowiedź
Pozdrawiam