Recent Content by gbates

  1. G

    Agito.pl

    Z emocjonalnego tonu to wynika, ze człowiek się czuje oszukany, tak jak ja się czułem i nawet przypadek jest trochę podobny. Co do tego, ze mu nie chca podac adresu serwisu, wytlumaczenie najprostsze z mozliwych - im sie nie spieszy i najprawdopodobniej monitor jest jeszcze w agito. Poza tym...
  2. G

    Agito.pl

    Pozwolę sobie zacytować użytkownika, który wypowiadał się parę postów wcześniej... Wszedłem sobie na opineo.pl, żeby zobaczyć co tam słychać u klientów Agito. Cytat z pierwszej strony, napisany przez greg, 17-12-2008 Pozdrawiam i życzę udanych zakupów świątecznych...
  3. G

    Agito.pl

    @wito: Też chciałem mieć świetny telewizor... a dostałem co innego :-/ Jeszcze się odniosę do tego co napisał Jimmy i jeszcze parę innych osób. Co z tego, że masz prawo zwrócić telewizor w ciągu 10 dni, jak sklep Ci odpowie, że telewizor wrócił do nich uszkodzony, na opakowaniu brak śladów...
  4. G

    Agito.pl

    Witam, Zaglądam tu od czasu do czasu jeszcze i czytam co się dzieje... Co do nazwy tematu to nie uważam, żeby był mylący czy niesprawiedliwy i na prawdę nie widzę powodu, dla którego miałby być usuwany. Nazwa w 100% odzwierciedla to co czułem kiedy dostałem maila z Agito, z informacją, że...
  5. G

    Agito.pl

    Dawno się nie odzywałem, ale jak to przeczytałem to mnie ruszyło... Domyślam się, że nie chodzi o mój przypadek, ale ze sformułowaniem "nie ma się co bać o reklamację", delikatnie mówiąc, się nie zgadzam. Dla przypomnienia lub dla tych co nie czytali wcześniejszych stron tego wątku...
  6. G

    Agito.pl

    @Jarod: Po pierwsze, to znając ich to paczka do nich dotarła, a teraz grają na zwłokę... Możesz spróbować zadzwonić do oddziału UPS w Katowicach i powiedzieć jak wygląda sprawa. Może powiedzą Ci, który konkretnie kurier dostarczał paczkę i podadzą Ci numer jego tel. kom. Potem zadzwoń do...
  7. G

    Agito.pl

    Witam, Po pierwsze, obejrzyj dokładnie karton - czy nie ma na nim żadnych innych naklejek UPS oprócz "Twojej" i czy widać jakieś fizyczne uszkodzenia na kartonie... Jeśli Agito nie zmieniło polityki i nadal uchyla się od odpowiedzialności tak długo jak długo się da, to reklamacja potrwa...
  8. G

    Przełączanie źródła sygnału

    Dołączam się do pytania :-)
  9. G

    Agito.pl

    @ewasz: mam nadzieję, że uda Ci się odzyskać pieniądze... W recenzji na stronie dcresource.com jest test tego aparatu i na akumulatorach Kodak KLIC-8000 można zrobić 275 zdjęć. Więc jeśli pytałaś o polecane akumulatorki do tego aparatu, powinni Ci polecić właśnie te KLIC-8000... a że ich nie...
  10. G

    Agito.pl

    Witam, Może odniosę się do tego co napisał Zespół_Agito :-) "W dniu 7 października Klient poinformował nas, że na protokole szkody wpisany jest błędny numer listu przewozowego." O tym, że numer listu przewozowego się nie zgadza powiedziałem dopiero na spotkaniu 13-go listopada. 7 listopada (a...
  11. G

    Agito.pl

    Może źle to ująłem, że "nie chcę ich naciągać". ;-) Chodzi o to, że jak dla mnie nie ma jasnego przełożenia: "za taki numer należy mi się 50% upust". Ja nie żądałem od nich żadnego zadośćuczynienia, Oni wyszli z propozycją - inny telewizor po atrakcyjnej cenie. A swoją drogą to przy 4/5...
  12. G

    Agito.pl

    @lukas63: ;-) nie pamiętam nie pisałem o tym wcześniej, bo w to trudno uwierzyć :cool: Pan K., który miał ten telewizor wcześniej, mieszka po drugiej stronie ulicy w odległości 150m od mojego domu. Świat jest naprawdę mały. :-) Nie mam zamiaru naciągać na nic Agito, chciałbym tylko dostać...
  13. G

    Agito.pl

    Witam, już po spotkaniu z Agito. Na spotkaniu zaczęliśmy od przebiegu sprawy (Pan z Agito powiedział, że ją zna). Jako pierwszy poważniejszy argument powiedzieliśmy o niezgadzającym się numerze nadania na ich protokole - człowiek z którym, rozmawialiśmy w ogóle się "nie wzruszył" na ten...
  14. G

    Agito.pl

    Z tym podaniem numeru seryjnego to nie jest głupi pomysł - może google to dobrze zaindeksuje :-) Uszkodzony Panasonic TH-37PV70P Numer seryjny: FQ-7340096R No dobra, trzeba ruszać... Pozdrawiam
  15. G

    Agito.pl

    @blackninja: Nie, nie, nie... ja jestem przekonany, że pęknięć żadnych na moim telewizorze nie było... Przecież jakby były to chyba pierwszy właściciel dostałby ich zdjęcia, o które prosił. Sam się zastanawiam, po co działali w ten sposób i nic sensownego mi nie przychodzi do głowy. Jedyne co...
Do góry