Może źle to ująłem, że "nie chcę ich naciągać". ![Wink ;-) ;-)](https://hdtv.com.pl/forum/images/smilies/icon_wink.gif)
Chodzi o to, że jak dla mnie nie ma jasnego przełożenia: "za taki numer należy mi się 50% upust".
Ja nie żądałem od nich żadnego zadośćuczynienia, Oni wyszli z propozycją - inny telewizor po atrakcyjnej cenie. A swoją drogą to przy 4/5 telewizorów jest informacja "Chwilowo brak, nieznana data dostawy"...
Przemyślę jeszcze dokładnie co z tym dalej zrobić, ale myślę, że nie będziecie zawiedzeni.
Dobranoc
![Wink ;-) ;-)](https://hdtv.com.pl/forum/images/smilies/icon_wink.gif)
Chodzi o to, że jak dla mnie nie ma jasnego przełożenia: "za taki numer należy mi się 50% upust".
Ja nie żądałem od nich żadnego zadośćuczynienia, Oni wyszli z propozycją - inny telewizor po atrakcyjnej cenie. A swoją drogą to przy 4/5 telewizorów jest informacja "Chwilowo brak, nieznana data dostawy"...
Przemyślę jeszcze dokładnie co z tym dalej zrobić, ale myślę, że nie będziecie zawiedzeni.
Dobranoc