Samsung seria B650 (32b650, 37b650, 40b650, 46b650) test, opinie, wszystko o serii...

CHRIS7779

New member
Internettv

A czy na TV uruchomiles serwer FTP poprzez SamyGO Control Center
Ja uruchamiałem ten serwer i teraz mam problem z internetem - "usługa nieobsugiwana"
Prośba o poradę jak z tego wybrnąć.
Ps. Jak wyjmę kabel sieciowy to się uruchamia, a jak uruchamiam z podłączonym to blok.
PLEASE.
 

desper

New member
Ja uruchamiałem ten serwer i teraz mam problem z internetem - "usługa nieobsugiwana"
Prośba o poradę jak z tego wybrnąć.
Ps. Jak wyjmę kabel sieciowy to się uruchamia, a jak uruchamiam z podłączonym to blok.
PLEASE.

to nie ma żadnego znaczenia, uruchominienie FTPa nie spowodowało zablokowania Internet@TV
 

natju

New member
Pisałem w tej sprawie z konsultantem samsunga na czacie, napisał mi że są w trakcie ustalania przyczyny bla bla bla wniosek z tego, że to samsung coś skopał;]
 

marioximus

New member
Odpowiedź z Samsunga:

"Szanowny Kliencie
W imieniu firmy Samsung, serdecznie dziękujemy za kontakt.
W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy poinformować:

Obecnie usługa youtube nie działa prawidłowo. Trwają prace nad nową wersją oprogramowania dla poprawienia działania usługi. Sugeruje co pewien czas sprawdzać na stronie New URL, w zakładce „Wsparcie”, dział „Centrum pobierania”, czy jest dostępna nowa wersja.

Z chęcią udzielimy odpowiedzi na ewentualne następne pytania."
 

SATAn_

New member
Bez reklam
Mogli by dodac jakies widgety z C, a nie zmuszac do kupna nowego TV :) choc nie wierze w to ze Samsung zrobi nowy soft, predzej poprawia blad i tyle bedzie z atualizacji.
 

baasior

New member
Swoją drogą w przypadku gdyby samsung taką funkcję wyłączył to nie wiem czy nie można by się ubiegać o zwrot kasy za tv, ponieważ wtedy towar jest nie zgodny z umową.
 

januszkop

New member
internet

Odpowiedź z Samsunga:

"Szanowny Kliencie
W imieniu firmy Samsung, serdecznie dziękujemy za kontakt.
W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy poinformować:

Obecnie usługa youtube nie działa prawidłowo. Trwają prace nad nową wersją oprogramowania dla poprawienia działania usługi. Sugeruje co pewien czas sprawdzać na stronie New URL, w zakładce „Wsparcie”, dział „Centrum pobierania”, czy jest dostępna nowa wersja.

Z chęcią udzielimy odpowiedzi na ewentualne następne pytania."
==============
witam
ponieważ problem dotyczy wszystkich serwisów Internetowych (nie tylko YouTube) zadzwoniłem dzisiaj do SAMSUNGa - jeszcze nie dokończyłem mówić o co mi chodzi konsultant powiedział, że problem jest im znany i naprawa może potrwać jeszcze tydzień
 

lopez66

New member
to nie ma żadnego znaczenia, uruchominienie FTPa nie spowodowało zablokowania Internet@TV

Podejrzewam że jednak ma. Kilka dni temu użyłem FTP i po tym fakcie "usługa nieobsługiwana".
Wyłączyłem TV, wyjąłem kabel internetowy,włączyłem TV, uruchomiłem internet@TV, po chwili anulowałem i podpiąłem kabel. Internet działa.
 

CHRIS7779

New member
Czyli to był zbieg okoliczności, czy musze coś odinstalować lub coś innego. Obecnie dalej nie dział bez odpięcia kabla i ponownego podłączenia.
 

lopez66

New member
Czyli czekamy na poprawę ?
Raczej tak.
Myślałem że to przez uruchomienie FTP, ale minął kolejny dzień, włączam internet@TV i to samo; "usługa nieobsługiwana" pomimo, że nie bawiłem się żadnymi dodatkami SamyGo od ostatniego razu.

Uruchamia się dopiero po procedurze: odłącz kabel internetowy, wyłącz i włącz TV, uruchom internet bez kabla - gdy znika info "Łączenie" i pojawia się "Start" anuluj proces i podłącz kabel internetowy. Wtedy zaskakuje.
 
Do góry