Każdy wybrałby pod siebie i fajnie, mi bardziej sie podoba DS7 zarówno z zew. jak i wew. Siedziałem z nagłośnieniem focala - bodajze 5 tysi kosztowało.. i grało to fajnie.. w tym aucie jest coś takiego i to nie tylko ja odczułem, ale gro osób, które wchodziło do niego, że jak się weszło i usiadło w nim to takie czlowiek ma wrażenie jakby się siedziało w aucie przynajmniej o klasę wyższym i na pewno nie w DS-ie. A np w przypadku VAG do którego bym nie wsiadł,a siedziałem również w fajnych wersjach to były to fajne auta, ale nie odniosłem takiego odczucia jak w DS-ie. Dwie rzeczy brakuje temu samochodowi , po pierwsze napędu 4x4 (oczywiście dla kogoś komu jest to niezbędne mając suva) i druga sprawa to mocne silniki, jeśli takowy jest potrzebny, bo dla mnie osobiście 220 koni w benzynie wystarcza, tyle mam w GLC i nie narzekam na dyskomfort. Hybryda w takiej rozsądnej wersji ma kosztować około 280-320 tyś to X5 w życiu nie kupi za tyle.. natoamist kupi się GLC, X3 itp.. ale bez hybrydy, kto co lubi.. natomiast pod względem komfortu widziałem reakcję Pana, który jechał tym autem, a prywatnie ma X3 - stwierdził jednoznacznie , że dużo lepiej mu się jechało DS-em
pomimo o 80 tys taniej cennikowo.. A i tak ten X3 nie miał wszystkiego tego co miał DS... nie licząc silnika mocniejszego i 4x4.. Ale na razie i tak zostaje przy BMW poczeka na mocniejszą wersję .. i napęd 4x4.
A ceny rynek zweryfikuje, bo chcieć mogą dużo, ale takie auto sprzeda się tylko wtedy kiedy będzie tańsze od aut Premium i nikt tego nie zmieni, bo ludzie wybierają zawsze to co jest sprawdzone, jeśli mają portfel z odpowiednią zawartością kasy. A tym bardziej , jeśli to coś jest dobre... To podobnie jak z audio w elektronice, jeśli mamy coś co chce być Accu, Esotericem, Pasem, Makiem w cenie, ale jakościowo jak i brzmieniowo nie jest to jednak ten poziom to i tak ludzie wybiorą wiadomo jakich Producentów..
Ale tutaj w DS-ie jest troszkę inaczej bo po pierwsze cena jednak jest inna , a jakość materiałów i wykończenia bardzo wysoka, dlatego to auto takie robi wrażenie na ludziach i to również wśród tych co mają fajne zabawki... Bo umówmy się napęd 4x4 i silniki po 300 KM nie wszystkim są potrzebne, aby mieli radość z posiadania danego auta.
Ps. a propo 4x4 np w Citroenie podobno około 80% ludzi nie pyta się o taki rodzaj napędu, ba jak w ur patrzyliśmy suvy np od Vag , pani w Skodzie również powiedziała, że najwięcej sprzedaje sie z napędem aut na przednia oś... i nie mówiła na podstawie swojego salonu ale z danych za Skodę tak naprawdę 4x4 najlepiej się sprzedaje w Mercedesie, BMW i w Audi.. i tutaj jest odwrotnie 30% nie kupuje takich aut, bo reszta wybiera właśnie 4x4.
Lubię te Twoje statystyki. To o sprzedających się Mercedesach, Audi itd. to też powiedziała "Pani w Słodzie?"
X5 na Otomoto zaczyna się od 270 - 280k zł. GLC to nie ta półka cenowa bo nowe modele nie licząc AMG zaczynają się od 170k zł. Więcej prawie połowę kwoty hybrydy DS7 o której pisałeś.
Ciekawy jestem sprzedaży tej cytryny, tak samo jak nowej Mazdy 3 o której wcześniej pisałem