Witam serdecznie wszystkich forumowiczów.
Jestem jednym z szczęśliwych lecz lekko wkurzonym posiadaczem tego modelu. Obraz bajka. Jednak po godzinie użytkowania pojawił się na matrycy ciemny kwadrat w prawym dolnym rogu wielkości około 1cm x 1cm. Widać go tylko na jasnym tle, sprawia wrażenia jak by w tym miejscu nie działało podświetlenie. Czy ktoś się z Was spotkał się z takim objawem? I co zrobić z tym fantem, reklamować w ramach gwarancji czy zwrócić do sprzedawcy - zakup przez internet. Ile trwa procedura reklamacji i serwisu?
Zdjęcia telewizora: fotosik.pl/u/mirekhalle/album/2464189
Miałem to samo u siebie, w lewym dolnym rogu i dokładnie w tym samym miejscu co Ty. Pojechałem z TV do sklepu i wymieniłem na nowy (nie udało się tego samego dnia). W sklepie sugerowali, żeby dzwonić po serwis, ale nie po to kupuję nowy TV, żeby pierwszego dnia korzystać z gwarancji. Ktoś tam jeszcze przyszedł i śrubokrętem luzował śrubki bo twierdził, że za mocno skręcona, ale nic to nie dało.
Ja mam odległość około 3.5 metra, przesiadłem się z dużo mniejszego i jeszcze trochę oko wariuje.
Przyszedł jakiś koleś z napisem Android TV na plecach i zaczął odkręcać śrubkęW sklepie coś ktoś chciał odkręcać ??? trzeba go było pogonić żeby se poszedł łeb nagwintował ,,,,, jakie miał uprawnienia że chciał grzebać w tv ??? tylko serwis może odkręcać , póżniej by ci nie uznali gwarancji bo by było że to ty sam ruszałeś tv . Trzeba ostro walczyć o swoje jak po dobroci nie , to trochę z mordą .... brawo kolego , 1go dnia na serwis chcieli hehehehe
Witam , ja mam od lipca model 40MU6472 , sygnał UPC przez mediamoduł CI+ , na filmach jest ok , youtub ok , natomiast na meczach raz na jakiś czas szarpie lekko obrazem . Też mam Ellleven i Canal plus wszystkie kanały sportowe . Na początku wyglądało to gorzej teraz jest prawie dobrze , aktualizowałem tv do najnowszego softu 1137.1 , ale teraz widze że znów dali starsza wersje na internet 1123.1........ Sprawa myśłe jest znana Samsungowi ale to chyba może coś poprawić tylko inne oprogramowanie ,,,,,na starym 8 letnim modelu full hd Samsunga tego problemu nie było , sygnał 100/100 . Napisałem sprawę na stronie społeczności Samsunga , gość odpisał i pytał jakie mam żródło sygnału itd. ale już dziś nic nie odpisał więcej .... bo chyba nie zna rozwiązania tego problemuCzy ktos z Was ma moze ten tv podpiety pod sygnal/dekoder z sieci Upc.Jak smiga/szczegolnie sportowe programy.Mam Eleven ,C +,Polsat Sport.Duzo sporu/pilki,zuzla ogladam z synami .Napiszcie jak obraz-plynnosc.A moze polecicie cos innego do w.wymienionych programow.
A kto ci pozwolił grzebać w menu serwisowym ???? teraz to mysie że gwarancje szlag trafił bo każde takie wejście zauważy serwis ......Słuchajcie, jak sprawdzić czy kupiony egzemplarz jest "nówka" sztuka? Kupiłem kilka dni temu, ale dopiero dzisiaj miałem więcej czasu żeby się przyjrzeć i jestem trochę rozdarty. Na matrycy widoczne są ślady jakby ktoś dotykał łapami , zauważyłem też ryskę i w jednym miejscu albo martwy piksel, lub jakiś mały robal za matrycą. Ciężko stwierdzić, ale coś tam jest. W menu serwisowym w zakładce Date of purchase jest data 9/07/2017, to też mnie zdziwiło. Czy na Waszych egzemplarzach mieliście folie na ekran czy tylko na ramki, czy na kartonie oryginalne taśmy Samsunga czy zwykła przezroczysta?
Żeby nie było, nie doszukuje się na siłę defektów, bo ogólnie jestem zadowolony. Co nie zmienia faktu, że wyżej wymienione tematy mnie zmartwiły.
Na matrycy folii nie było przynajmniej nie w tym, który otwierałem i mają rodzice. Tylko na ramkach. W sumie to po ustawieniu tv i podłączeniu też zauważyłem jakieś drobne ślady na matrycy, tylko nie wiem czy nie zrobiłem ich przy zdejmowaniu tej folii, która okrywała cały tv, ale nie drążyłem tematu gdy po sprawdzeniu okazało się, że tv praktycznie nie ma cloudingu, czerń jest czarna jak smoła i nie widać większych defektów, które od razu walą po oczach. Chciałem zajrzeć do menu serwisowego, ale nie było takiego życzenia rodziców, których to jest ten tv. Obraz pasuje, pilot, stojak, instrukcja i papiery nie wykazywały śladów użycia dlatego temat został zamknięty. Pewnie gdyby to był mój tv to pierwsze co bym zrobił to wpadł do menu serwisowego, ale skoro z obrazem wszystko w porządku to obeszło się bez tego. Jedyne co mnie zdziwiło to to, że przy pierwszym uruchomieniu i wyszukiwaniu WiFi pojawiła się sieć, której wcześniej nie widziałem i myślałem, że ktoś już wcześniej jednak go miał i pozostało to w ustawieniach. Już miałem wchodzić do menu serwisowego, jednak z ciekawości z tej strony domu odpaliłem komórę i włączyłem wyszukiwanie sieci i znalazło tą samą nazwę - coś z "nc+4g lte" w nazwie i dałem sobie spokój zwłaszcza, że nie było takiego życzenia. Jeśli masz datę 9/07/2017 to wtedy pierwszy raz był włączony tv. Jeśli masz brud na matrycy i możesz oddać albo wymienić tv to Ja bym tak zrobił.