Oto odpowiedź firmy LG:
"...
Szanowny Panie,
Dziękujemy za e-mail skierowany do naszej firmy. Po zapoznaniu ze sprawą pragnę przedstawić stanowisko LG Electronics Polska.
Przyjęte przez naszą autoryzowaną stację serwisową z Kielc zgłoszenie, dotyczące
powyższego telewizora dotyczyło nie równomiernego podświetlenia matrycy LCD. Serwis
potwierdził, że sprzęt jest sprawny technicznie. Pragnę dodać, że tego typu zjawisko jest normalne
i związane bezpośrednio z technologią wykonywania paneli LCD, gdzie ekran jest podświetlany świetlówkami. W każdym telewizorze czy monitorze LCD, na ciemnym tle, nierównomierne
podświetlenie będzie bardziej lub mniej widoczne. Zgodnie z warunkami gwarancji nasza stacja serwisowa wydała opinię o sprzęcie, w której uznano, że sprzęt jest sprawny techniczne i nie
podlega naprawie gwarancyjnej..."
"...
Szanowny Panie,
Dziękujemy za e-mail skierowany do naszej firmy. Po zapoznaniu ze sprawą pragnę przedstawić stanowisko LG Electronics Polska.
Przyjęte przez naszą autoryzowaną stację serwisową z Kielc zgłoszenie, dotyczące
powyższego telewizora dotyczyło nie równomiernego podświetlenia matrycy LCD. Serwis
potwierdził, że sprzęt jest sprawny technicznie. Pragnę dodać, że tego typu zjawisko jest normalne
i związane bezpośrednio z technologią wykonywania paneli LCD, gdzie ekran jest podświetlany świetlówkami. W każdym telewizorze czy monitorze LCD, na ciemnym tle, nierównomierne
podświetlenie będzie bardziej lub mniej widoczne. Zgodnie z warunkami gwarancji nasza stacja serwisowa wydała opinię o sprzęcie, w której uznano, że sprzęt jest sprawny techniczne i nie
podlega naprawie gwarancyjnej..."