zenujacy obraz - GT5

lst

New member
motobartcompany napisał:
Nawet najlepsze LCD mają lekko widoczne przejścia tonalne.
tv ma na bank znaczenie i w to nie watpie ale ... odpalilem uncharted i niebo wyglada jak niebo, nie widze zadnych przejsc tonalnych (btw dzieki za podpowiedzenie fachowego okreslenia). jak zona skonczy ogladac film to przyjze sie z bliska ;) ten caly uncharted jest tak wyrazny, ze az przerysowany. musze kontrowac ustawieniami tv zeby nie klulo w oczy. nie widze tez problemow z krawedziami. hmmmm czyzby to zalezalo od softu ?? bo skoro w uncharted moze byc normalnie to czemu w gt5 - gierce na ktora czekalem od roku nie ma takich patentow ?

pocieszajace jest to, ze w forzy auta tez sa poszarpane na krawedziach

tak czy inaczej odpalenie Uncharted poprawilo mi humor troche i zostane przy PS'ie

dzieki panowie raz jeszcze za pomoc i uswiadomienie, ze od konsoli za duzo wymagac nie mozna
 

lst

New member
panowie,

wypada mi przeprosic GT5. po updacie firmwaru i updacie samej gry jest niesamowita poprawa jakosci. wreszcie smialo moge powiedziec, ze gra jest przednia ... grafika wgniata w fotel. tor i same bryki sa fotorealistyczne. widkok z kokpitu miazdzy wszystko co widzialem do tej pory. wprawdzie niebo caly czas pokazuje te nieszczesne przejscia tonalne ale nie jest to juz problemem jak patrze na cala reszte.

przyznaje bez bicia, ze za szybko wydalem opinie, MY BAD ! ... po prostu rok czekalem na to zeby kupic ps'a i GT5 i jak zobaczylem niebo i otoczenie to przestalem patrzec na reszte i nie bylem w stanie na spokojnie ocenic gry bo pierwsze nie bylo zbyt dobre

Fizyka: wydalem opinie na podstawie jednej fury co bylo bledem bo po przejazdzce roznymi modelami stwierdzam, ze nie jest tak zle jak pisalem w pierszych postach. jest calkiem sympatycznie. niezle trzeba kontrowac zeby utrzymac sie w szybkich zakretach ...

gra jest przepyszna i na pewno bede w nia dlugo pogrywal. czekam z niecierpliwoscia na pelna wersje.


mam jeszcze jedno pytanko, jaka kierownice polecacie do 400 zeta ? DFP nie jest juz w produkcji a uzywanej nie chce. na g25 mnie nie stac ... jesli mozecie cos polecic na poziomie DFP to bylbym wdzieczny.
 

dienekes' shade

New member
Eh, choinka, choinka... :rolleyes:

O kierkach do GT5:p rozpisywałem sie parokrotnie ma łamach tego forum. Poszukaj, a znajdziesz wyczerpującą odpowiedź na swoje pytanie.

Ps. Fizyka w tej grze ma dwa oblicza, polecam opcję pro. Zupełnia inna jakość :eek:k:
 

lst

New member
dienekes' shade napisał:
Ps. Fizyka w tej grze ma dwa oblicza, polecam opcję pro. Zupełnia inna jakość :eek:k:

nigdy nawet nie probowalem grac w innym trybie :) wszystko off poza biegami ale to tylko dlatego, ze najpierw musze sterowanie padem ogarnac bo to dla mnie nowosc hehe potem juz tylko manual bo strasznie sie mecze jak widze zmiane biegow przez kompa... sporo czasu mozna zzyskac na manualu no i zawsze latwiej wyjsc z niekontrolowanego poslizgu jak ma sie opcje zmiany biegu
 

Bambolo82

Banned
Marzą min się w ostatecznej wersji GT5:
1) zniszczenia
2) zmienne warunki pogodowe
3) długie wyścigi z pitsopami, alejami serwisowymi, karnymi przejazdami itp.

Podejrzewam że pkt 1 i 2 będą dopiero na PS4 (Polyphony dąży do perfekcji i nie zadowoli się byle symulacją zniszczeń oraz pogody), a pkt 3 jak najbardziej w GT5 (nawet tory z Prologue mają aleje serwisowe do których można wjechać, tyle że nie aktywne).

Symulacja fizyki prowadzenia auta w trybie proffesional jest już bardzo satysfakcjonująca i wymagajaca nawet w Prologue. Po przełączeniu na proffesional to zupełnie inna gra i rywalizacja online. Na tor wyjeżdża się jakby pierwszy raz.
 

lst

New member
a) czy fizyka gt5 uwzglednia triki z urzyciem sprzegla ? strzaly, polsprzeglo itd ? jesli tak to czy duzo mozna zzyskac na czasie ?

b) czy hamowanie "lewa noga" jest oprogramowane odpowiednio ? zakladam, ze zarowno df gt jak i g25 sa dostosowane do tego manewru ...
 

Jussi

New member
Bez reklam
lst napisał:
panowie,

wypada mi przeprosic GT5. po updacie firmwaru i updacie samej gry jest niesamowita poprawa jakosci. wreszcie smialo moge powiedziec, ze gra jest przednia ... grafika wgniata w fotel.

To po prostu niesamowite ze zmiana softu moze tak poprawic jakosc :) No ale wazne ze jestes zadowolony :krol:
 

mataman

New member
Bez reklam
Bambolo82 napisał:
a pkt 3 jak najbardziej w GT5 (nawet tory z Prologue mają aleje serwisowe do których można wjechać, tyle że nie aktywne)


Takie "cuda" były już w poprzednich częściach.


@lst

a) nie
b) nie

Generalnie GT5:p w porównaniu do takiego Richard Burns Rally (gra wydana 4 lata temu!) jest nedzną zabawką.
 
Ostatnia edycja:

Bambolo82

Banned
Niestety GT5: Prologue nie oferuje symulacji sprzęgła. Wymagałoby to skonstruowania drogiego, dedykowanego zestawu-kierownicy.

Bardzo fajnie wypada jednak symulacja właściwości trakcyjnych pojazdów.

Może kiedyś? Na PS4?
 
Do góry