Karma. Psioczyłeś na Samsunga już długo przed zakupem, to masz efekt.
Jeżeli w 2020r. w słuchawce nie możesz odebrać rozmowy, czy nie działa Ci mikrofon, to ja bym telefon wysłał do serwisu, ew. usunął zawirusowane pornosy.
To nie jest normalne zjawisko.
Już od lat (7 dokładnie) pisze, że niemal wszystkie urządzenia Samsunga (tv, lodówka, kamera, smartwatch, laptop, telefon...) z którymi miałem styczność, mają jakiś problem ze mną.
http://www.hdtv.com.pl/forum/serwis/98667-samsung-dziekuje-do-widzenia.html
Najlepszym przykładem jest chyba lodówka, miałem od jakiś 20 lat starą lodówkę noname kupioną w markecie, działała cały czas, wymieniałem na side by side Samsunga, po 2-3 latach padła. Rozejrzałem się dobrze przed zakupem nowej i nie znalazłem konkurencji, kupiłem ponownie Samsunga.
Dlaczego, bo dalej uważam, że cena/możliwości/wygląd ma najlepsze - kostkarka, dozownik wody, pojemność, wymiary. Podobnie jest ze smarwatchem (który też był na gwarancji), obrotowy pierścień - w praktyce jest nieoceniony. Konkurencja jaka by nie była, tego nie ma.
Mimo to dalej kupuje i nie dlatego, że lubię markę (lotto mi to), a dlatego, że uważam, że niektóre produkty Samsunga mają zawsze "coś" względem konkurencji, jak chociażby sama nakładka Samsunga w przypadku słuchawek, nie wspominając o wyglądzie.
Możliwości i ekosystem też mnie przekonują, a dokładnie przed zakupem prześledziłem rynek i nic mnie nie zainteresowało, jak nie ceglasty wygląd, to fatalny ekran, lub wspomniana nakładka.
Dziś mając do wydania 1200zł też bym pewnie wybrał A51, który działa bdb (miałem 2 sztuki, jeden sprzedałem). Pamiętajmy też, że to średnia półka i połowa ceny takiego N10.