Zakupy u WEGATV na Allegro

S-KA

New member
Witam !!!

kupilem u goscia plazme pioneer 506xde cena byla super .Warszawa miala w podobnej //AV PARTNER /// cenie tyle że bez f.vat /// czyli bez gwarancji ///. Odbieralem osobiscie z hurtowni w Olesnicy .Wszystko w kartonach oryginalnie zapakowane ceny powalające ! Sprzedawca bardzo mily i kontaktowy gośc dodałł gratis w postaci zawieszki na sciane .

Edit ar2: Czcionka! Proszę przeczytać regulamin!
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

maks2

New member
Witam !

Z twojego opisu wynika że gościu /sprzedawca / ma duzą cierpliwośc i wyrozumiałośc dla potencjalnego klienta .To jest dosc istotna zaleta !
A swoja drogą zastanawiam sie czy wizyta w hurtowni pzez dwie godziny
nie jest zwyczajnym brakiem taktu /delikatnie to ujmując/...
 

kukes

New member
do Brata - usterka w moim 9520 objawia się cholernym piszczeniem gdzieś w elektronice, zapewniali mnie że usterka jest błacha ,ale jej nie usunęli tzn. coś wymienili ale nie to co trzeba.Jutro mają go zabrać ponownie, zobaczymy co zrobią.A co się działo u Ciebie z tv ?
 

general28

New member
Do wszystkich, którzy czekają na mój komentarz i planują zakupy u WEGATV.
Tak jak większośc osób mi radziło pojechałem, zobaczyłem, sprawdziłem i ..................kupiłem.
Moja ocena jest taka, że jest to normalny sklep (no raczej hurtownia), firma mieści się w wynajętym pomieszczeniu na terenie "Polmotu", hurtownia ok. 50m2, sprzęt nowy, zapakowany w oryginalne kartony, który na życzenie można otworzyc i sprawdzic urządzenie (co uczyniłem). Byłem tam ok. 1 godz. sprawdziłem sobie TV, wszystko było OK, poprosiłem o gwarancję i paragon - bez problemu otrzymałem.
Firmę prowadzi pewien Pan, który ma świadomośc, że marketing ma nie na najwyższym poziomie i trzeba nad nim popracowac, ale jest również świadomy, że ma jedne z najlepszych cen w Polsce (jak nie najlepsze) i tym góruje nad innymi.
Sam sprzęt pochodzi z Niemiec, Panowie, którzy pracują w hurtowni przywożą go legalnie od naszych zachodnich sąsiadów ze wszystkimi papierami, prawdopodobnie nawet nie zaglądają do wszystkich kartonów, ma byc tanio i dużo.
Jeśli chodzi o zakupy i samą hurtownię, moja ocena jak najbardziej pozytywna. Jeśli chodzi o marketing, sposób rozmawiania przez tel. i odpowiadania na e-maile - Panowie powinni wiele zmienic. Mnie to jednak nie zniechęciło do zakupów i jestem do przodu ok. 700 - 1000zł.
Jeśli kogoś interesuje kupiłem plazmę LG 42PX5R za 8350zł + 200zł dojazd. U siebie w mieście otrzymałem cenę 9290zł.
To tyle jeśli chodzi o ten sklep, dziękuję wszystkim za komentarze i jeśli w czymś mogę pomóc jestem do dyspozycji, proszę pisac.
Pozdrawiam również WEGATV, który czytuje to forum.
 

kukes

New member
Może w związku z tym ,że Wegatv czytuje to forum i jest to ,,rozwojowy,, post o nim i jego działalności , poprawi swój marketing, biorąc pod uwagę ,że to forum staje się wyznacznikiem , gdzie warto wydać pieniądze a gdzie nie , więc sporo można zyskać ale też i sporo stracić.Pozdrawiam.
 

artlud

New member
Byłem dzisiaj w tej firmie i kupiłem LG PX5R za 8 500 PLN - (cena chyba najniższa na rynku) - potwierdzam pozytywne opinie wyrażane powyżej (mam towar, gwarancję, paragon zakupu). Sklep-hurtownia nie powala urokiem, ale moim zdaniem jest to najnormalniej działająca firma.

Pozdrawiam
 

xerth

New member
Wega

Witam Was wszystkich.
Właśnie wczoraj pojechałem do Oleśnicy i ........... kupiłem V32A11E.
Cena ok, obsługa też^^, europejska gwarancja, faktura VAT.

Mogę śmiało polecić sklep i sprzedawców ( był mały poślizg 1 dniowy ale to już sprawa losowa )

Pozdrawiam
 

akab

New member
gwarancje

Witam sam kilkakrotnie kupowałem już sprzęt na allegro i narazie nic się nie dzieje z nim ale jeśli chodzi o gwarancję np sony to przestrzegam wszystkich przed zakupem sprzętu z inną gwarancją niż sony pl mam kolegę w servisie w Warszawie i powiedział że takich europejskich gwarancji nie honorują w servisie więc trzeba to sprawdzać dokładnie. Ostatnio bedąc w sklepie SATURN w Warszawie dowiedziałem się od sprzedawcy że konkurencja czyli ELECTRO WORLD nie ma podpisanej umowy na servis niektórych firm nie powiedział jakich ale opowiadał historię jak to przyszedł klijent i sie żalił może warto i to sprawdzić dla bezpieczeństwa ? a może jest ktos na forum z pracowników ELECTRO ? .............
 

Amix

New member
artlud napisał:
.......(mam towar, gwarancję, paragon zakupu).....

Pozdrawiam
Witam
Czy jest to gwarancja LG-POLSKA ?
Mam zamiar tam jechać po LG 42PX4R i tak się wacham
Nie chcę przejechać ponad 400km w jedną stronę w ciemno.
Pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:

AniaKaminska

New member
akab napisał:
ELECTRO WORLD nie ma podpisanej umowy na servis niektórych firm nie powiedział jakich ale opowiadał historię jak to przyszedł klijent i sie żalił może warto i to sprawdzić dla bezpieczeństwa ?.............

Na pewno nie maja SAMSUNGA.
Wszystkie produkty u nich kupione NIE MAJA gwarancji Samsung Polska.
 

paweldk

New member
Witam. Opiszę wam moją przygodę z oszustem WegaTV.
Poniedziałek: dzwonię do niego i pytam się czy jest dostępny TV LG RZ 32LZ55. Odpowiada mi, że tak, więc zamawiam go. Wysyłam maila ze swoimi danymi, po czym otrzymuję potwierdzenie przyjęcia zamówienia i informację, że towar na następny dzień będzie u mnie w okolicach 17-18
Wtorek: godz 18:30 dzwonię do wegatv ale nie odbiera, wysyłam smsa z zapytaniem gdzie jest kurier i o której będzie. otrzymuję odpowiedź, że już powinien być. Tego dnia kurier nie dojechał
Środa: Po 2 godz dzwonienia wreszcie łaskawie odbiera ode mnie telefon i mówi mi, że wczoraj kurier się nie wyrobił ale, że dziś już będzie. godz 20 kuriera jak nie było tak nie ma. Wydzwaniam do wegatv, ale nic to nie daje, nie odbiera mojego telefonu.
Czwartek: Nadal nie odbiera mojego telefonu, nie odpowiada na sms i maila. A więc zastosowałem technikę z podpierdułki i dzownię z innego numeru. Odbiera inny koleś i mówi, że szef mu komórkę zostawił i że będzie jutro.
Piątek: Dzonię ze swojego numeru, nie odbiera. Dzwonię z 2 numeru, też nie odbiera ( już został naznaczony). Dorwałem następną komórkę, dzwonię, i co ?! odebrał !! I mówi mi, że dziś już będzie na 100 % TV koło 16. Godz 17 kuriera nadal nie ma. No to dzwonimy, ale jest problem bo już 3 telefony zostały naznaczone i ich nie odbiera. Dorwałem 4 telefon !! i odebrał !! i mówi, że zaraz będzie kurier. Oczywiście tego dnia kurier nie dojechał a telefonów już nie odbierał
Sobota: Wydzwaniałem co jakiś czas, oczywiście brak odpowiedzi. Maile i smsy też bez odzewu
Niedziela: Zadzwoniłem do niego z komórki kumpla i oczywiście odebrał bo z niego jeszcze nie dzwoniłem. Zwycywałem gościa, spytałem się gdzie jest ten TV dla mnie. On mi powiedział, że jednak tego TV nie ma !!!! To po jaką cholerę zwodził mnie cały tydzień i gdybym go nie zbluzgał to by się ciągneło dalej. OSZUST, KRĘTACZ !!!!!!! Interesy z tym kolesiem robice na własne ryzyko. Właśnie się zbieram to przemyślenia sprawy jak zagadać z Allegro by mu konto zablokowali. Tacy ludzie jak Wegatv to powinni się zająć kopaniem rowów a nie handlem. Mam nadzieję, że dzięki mojemu doświadczeniu i opisaniu go tutaj, wiele osób wybije sobie zakupy u Wegatv
 
Ostatnia edycja:

fx25

Klub HDTV.com.pl
VIP
ja kupulem u nich 42px4rv jesienią ub. roku - z wrocka nie mialem daleko żeby odebrać osobiście - wszystko było Ok. fakturę i gwarancję otrzymalem od razu ( cena niższa jak na allegro- można było ponegocjować) wszystko załatwiłem w 20 minut a plazma gra do dziś bez usterki. osobiście jestem zadowolony i polecam każdemu (jak widać/słychać najlepiej zalatwiać to osobiście)

PS
Witam wszystkich na forum to mój pierwszy post
 

k0liber

New member
Osobiście nie miałem przyjemości z WEGA TV, jednak doświadczyłem zmagań bliskiej mi osoby z tym człowiekiem - wyglądało to nieomal identycznie jak opisał paweldk. Zwodzenie, nieodbieranie znanych telefonów, itd. itp. Tragedia do kwadratu.

Widać można trafić dobrze, można też bardzo źle. Ale nie ma tego złego - główny zainteresowany do dziś chwali niebiosa, że nie kupił w WEGATV - plazma Panasonica z polskiego źródła dystrybucji, w lokalnym sklepie, z dowozem kosztowała raptem 400 zł więcej. Do tego kulturalnie i bez nerwów.


Pozdrawiam,

k0liber
 

Cosmooo

New member
No to i ja dorzucę swoje 3 grosze.
Od jakiegoś czasu szykuję się pod kupno plazmy Philipsa
Jako że mieszkam w miejscowości gdzie działa WegaTV z naturalnych powodów wybrałem sie do nich.
no cóż ..moja wizyta nie trwała dłużej jak 3 min. Ale do rzeczy:
Pierwsze wrażenie jakie odniosłem wobec sprzedawcy który potraktował mnie jak powietrze to "przepraszam że tu wszedłem, nie miałem zamiaru panu przeszkadzać"...

No ale potem było coraz gorzej....zapytałem o specyfikację nowych modeli plazm philipsa. Usłyszałem tylko o ich cenach i że jak chcę to mogę kupić gdzie indziej ale drożej...po czym pan sprzedawca i jego dwóch pomocników zamilkło złowrogo i czekało na moją reakcję patrząc na mnie jak na Apacza (czyt. chodzę a patrzę sobię tylko)

Idąc za ciosem ...zapytałem czy skoro mieszkam w Oleśnicy to istnieje możliwość przetestowania konkretnego modelu u mnie w domu na źródle sygnalu z którego korzystam. Na co "miły" pan powiedział z jednoznacznym uśmiechem "a po co to panu?"
Odpowiedziałem że chciałbym wiedzieć jak sobie poradzi ten model z moim analogowym sygnałem i chciałbym wiedzieć czy nie wyrzucę 10k w błoto bez możliwości wcześniejszego sprawdzenia.

Na co usłyszałem odpowiedź "a co jeśli będzie źle grało?"
Na to ja powiedziałem że to jest jednoznaczne z rezygnacją z zakupu.

usłyszałem tylko słowa "bez sensu"

Bardzo dziękuję temu panu ze pokazał się z jak najgorszej strony traktując mnie jak powietrze albo jak gówniarza. Mimo że na początku nosiłem się z zamiarem kupna właśnie u nich. Teraz juz wiem ze wolę dołożyc trochę więcej i kupic sprzęt w sprawdzonej firmie po to tylko by nie obawiać się już po kupnie w WEGATV podobnej "FACHOWEJ i KOMUNIKATYWNEJ" obsługi lub pomocy tego pana.

P.s.
Jako że kupno podobnych telewizorów wiąże się ze sporym wydatkiem, oczekuję od sprzedawcy profesjonalizmu, cierpliwości i fachowej porady a nie odzywki typu "nie chcesz pan to idź pan kup drożej"....
 

fx25

Klub HDTV.com.pl
VIP
od razu zaznacze że nie jestem właścicielem/pracownikiem/bratem-siostrą w/w ani w żaden inny sposób związany z WegaTv (byłem "tylko" ich klientem)

zadziwia mnie torchę Wasze (niezadowolonych) zdziwienie po kontaktach z WegaTV. Staram się to zrozumieć ale widzę/słyszę że nie wszyscy wiecie/rozumiecie na czym polega (jaka jest specyfika) sprzedaż w "jednostkach" dzialających w "TEN" sposób (sprzedaż internetowa/wirtualny sklep). Głównym zalożeniem jak przypuszczam, jest minimalizacja kosztów w celu zapewnienia maksymalnej mozliwej korzystnej różnicy w cenie (ktora skłania Was do nawiązania z nimi kontaktu) w porównaniu do cen prężnie rozwijających się sieci typu MM (gdzie każdy znajdzie "fachową" pomoc/poradę). To co jest zaletą sklepow internetowych (niska/korzystna cena za NOWY/ORYGINALNIE ZAPAKOWANY produkt) dla innych może być przeszkadą nie do pokonania (brak możliwości sprawdzenie sprzętu, brak profesjonalnej ekspozycji na dziesiątkach m2, brak możliwości zakupu ratalnego, brak fachowej obsługi/inforamcji). O poziomie kultury osobistej dobrym wychowaniu nie będę się rozpisywał bo zapewne każdy z Was miał do czynienie z jednostakmi odstającymi (in +/-) od ogólnie przyjętych norm, a nie jest to (dla większości) decydujący czynnik decydujący o zawarciu transakcji. Jak slusznie się domyślacie jest nim CENA - cena za produkt zazwyczaj BDOBRZE znany kupującemu a często NIE znany sprzedającemu. Powyższe wywody dotyczą również innych sprzedawców (internetowych) których głownym atutem jest najważniejsza dla wielu CENA. Oczekujecie profesjonalizmu to nie kierujcie się cenami (najniższymi) wszak od dawna wiadomo, że ZA JAKOŚĆ SIĘ PŁACI ...
Nikt z Was (niezadowolonych) zapewne nie zastanowił się jak sam prowadziłby podobny biznes ...

ps
szkłem d..y nie podetrzesz :!: jeśli wiecie o co mi chodzi

ps1
każda opinia jest przydatna i brana pod uwagę przez potencjalnych kupujących/sprzedających, może ktoś z np. WegaTV czyta to/takie forum i postanowi podnieść jakość obsługi i zwiększyć stysfakcję swojego klienta
 

Mareq

New member
fx25 , swietnie ujete i duzo jest w tym prawdy. W koncu 'cos za cos' tak i w tym przypadku cena jest kosztem poziomu serwisu/obslugi. Jestem przekonany ze po przeczytaniu Twego posta wiele osob, ktore nakreca sie negatywnie na WEGA TV , czytajac 'przygody' innych, spojrzy na te sytuacje troszke inaczej. Mam na mysli , z wiekszym zrozumieniem i swiadomoscia z czego co sie bierze.
Ja osobiscie moge polecic firme z rownie dobrymi cenami, a na dodatek sprzedajacy nie maja problemu z szeroko rozumiana 'komunikacja' z klientem - digitalo.pl - polecam !
 

liko

New member
zgadzam sie z fx25 w 100%,dodam ze bylem klientem,sprzedajacy umowil sie ze mna na 22.00 ,bo nie molem wczesniej ,w sklepie,byl punktualny,100zl jeszcze mi opuscil wzialem fakture i pa pa.
Dla Hrabiego są inne sklepy:blagam:
 

ar2

Wsparcie
Członek Załogi
HD Squad
Czytając bardzo skrajne opinie z naciskiem na negatywne, nie sądzę, że to takie proste, jeżeli kupuję coś od kogoś kto uważa się za specjalistę oczekuję, że wie co sprzedaje.

I jeszcze przykładowo gdybyś przyjechał o tej 22:00 i nikogo byś nie zastał, a potem dzwonił byś 2 dni i nic to byś napisał to samo co wielu przedmówców.
 

RS4

New member
paweldk napisał:
Witam. Opiszę wam moją przygodę z oszustem WegaTV.
Poniedziałek: dzwonię do niego i pytam się czy jest dostępny TV LG RZ 32LZ55. Odpowiada mi, że tak, więc zamawiam go. Wysyłam maila ze swoimi danymi, po czym otrzymuję potwierdzenie przyjęcia zamówienia i informację, że towar na następny dzień będzie u mnie w okolicach 17-18
Wtorek: godz 18:30 dzwonię do wegatv ale nie odbiera, wysyłam smsa z zapytaniem gdzie jest kurier i o której będzie. otrzymuję odpowiedź, że już powinien być. Tego dnia kurier nie dojechał
Środa: Po 2 godz dzwonienia wreszcie łaskawie odbiera ode mnie telefon i mówi mi, że wczoraj kurier się nie wyrobił ale, że dziś już będzie. godz 20 kuriera jak nie było tak nie ma. Wydzwaniam do wegatv, ale nic to nie daje, nie odbiera mojego telefonu.
Czwartek: Nadal nie odbiera mojego telefonu, nie odpowiada na sms i maila. A więc zastosowałem technikę z podpierdułki i dzownię z innego numeru. Odbiera inny koleś i mówi, że szef mu komórkę zostawił i że będzie jutro.
Piątek: Dzonię ze swojego numeru, nie odbiera. Dzwonię z 2 numeru, też nie odbiera ( już został naznaczony). Dorwałem następną komórkę, dzwonię, i co ?! odebrał !! I mówi mi, że dziś już będzie na 100 % TV koło 16. Godz 17 kuriera nadal nie ma. No to dzwonimy, ale jest problem bo już 3 telefony zostały naznaczone i ich nie odbiera. Dorwałem 4 telefon !! i odebrał !! i mówi, że zaraz będzie kurier. Oczywiście tego dnia kurier nie dojechał a telefonów już nie odbierał
Sobota: Wydzwaniałem co jakiś czas, oczywiście brak odpowiedzi. Maile i smsy też bez odzewu
Niedziela: Zadzwoniłem do niego z komórki kumpla i oczywiście odebrał bo z niego jeszcze nie dzwoniłem. Zwycywałem gościa, spytałem się gdzie jest ten TV dla mnie. On mi powiedział, że jednak tego TV nie ma !!!! To po jaką cholerę zwodził mnie cały tydzień i gdybym go nie zbluzgał to by się ciągneło dalej. OSZUST, KRĘTACZ !!!!!!! Interesy z tym kolesiem robice na własne ryzyko. Właśnie się zbieram to przemyślenia sprawy jak zagadać z Allegro by mu konto zablokowali. Tacy ludzie jak Wegatv to powinni się zająć kopaniem rowów a nie handlem. Mam nadzieję, że dzięki mojemu doświadczeniu i opisaniu go tutaj, wiele osób wybije sobie zakupy u Wegatv
Powiem tak, pisałem już o WegaTV, że to oszust i przekrętacz, zostałem oskarżony nawet o to , ze jestem konkurencją i źle piszę o Wegatv bo mam w tym interes, przykro mi że nie uwierzyłeś w moją przygodę z tym oszustem, lepiej się uczyć na błędach innych niż na swoich, na pocieszenie dodam, że nie straciłeś pieniędzy tak jak ja (ale w przyrodzie nic nie ginie) tylko trochę czasu, nerwów i parę wykonanych telefonów. Życzę udanych zakupów u uczciwych sprzedawców.

RS4
 

enter

New member
Bardzo zadowolony z zakupu w vegatv

Chciałbym przekazać swoją opinię o zakupie za pośrednictwem VegaTV,który znalazłem na Allegro.
Tydzień temu w poniedziałek ok 15,00 zadzwoniłem do pana Pawła z vegaTv w sprawie zakupu TOSHIBA 37WL66 .We wtorek dostałem maila z numerm przesyłki z Masterlink/którą mogłem śledzić w internecie/.W środę 02-08-2006 ok 13,00 upragnione cudo zostało dostarczone w Szczecinie,do mojego domu.W obecności przewoźnika rozpakowałem i podłączyłem telewizor.Jak okazało się wszystko w porządku, dostałem fakturę i 24-mies.gwarancję i wówczas zapłaciłem bardzo dobrą cenę.Telewizor sprawuje się bardzo dobrze.Uważam ,że dokonałem dobrej transakcji.Piszę tu tylko całą prawdę bez dodatkowej reklamy.Napewno moje dalsze zakupy będą dokonywane w VegaTV.Pozdrawiam wszystkich w tym też tych niezdecydowanych.-enter
 
Do góry