Witam,
Po ciężkich przejściach z firmą LG oraz ich autoryzowanym serwisem, które przybliżę Wam w przyszłości zakładając nowy wątek, udało mi się wywalczyć wymianę TV na nowy w ramach gwarancji. Sprawa ciągnęła się od niespełna trzech miesięcy, więc bardzo ucieszyła mnie poranna wiadomość o wymianie, którą dostałem z centrali. Nieszczęsny serwis w poniedziałek zgłosi się do mnie po odbiór sprzętu i rozpocznie się etap wymiany. Podczas rozmowy z serwisantem dowiedziałem się, że nie będzie to jednak wygodny i standardowy proces do którego przyzwyczaiły mnie inne firmy, gdzie zgłaszam się z dokumentem do sklepu w którym zakupiłem towar i wszystko negocjowałem ze sprzedawcą (zwykle kończyło się zwrotem ceny zakupu w miłej atmosferze), a to właśnie LG będzie mi proponować modele i obawiam się że tak kolorowo w tym przypadku nie będzie. Telewizor do wymiany to LG 55LA740S zakupiony przeze mnie w grudniu 2013 roku. Był to jeden z flagowców w repertuarze LG w tamtym okresie i spodziewam się otrzymać model w podobnym przedziale cenowym i o podobnej klasie (w przypadku sklepu nie byłoby problemu, ponieważ gdy otrzymałem notkę serwisową za 20 miesięcznego laptopa Lenovo, dostałem za niego zwrot pełnej kwoty z dnia zakupu). Jakie kroki podjąć, jeśli będą narzucać mi średniaka, który niby na papierze będzie podobny? Mogę domagać się zwrotu kosztów w przypadku gdy dobór modelu nie będzie satysfakcjonujący?
Po ciężkich przejściach z firmą LG oraz ich autoryzowanym serwisem, które przybliżę Wam w przyszłości zakładając nowy wątek, udało mi się wywalczyć wymianę TV na nowy w ramach gwarancji. Sprawa ciągnęła się od niespełna trzech miesięcy, więc bardzo ucieszyła mnie poranna wiadomość o wymianie, którą dostałem z centrali. Nieszczęsny serwis w poniedziałek zgłosi się do mnie po odbiór sprzętu i rozpocznie się etap wymiany. Podczas rozmowy z serwisantem dowiedziałem się, że nie będzie to jednak wygodny i standardowy proces do którego przyzwyczaiły mnie inne firmy, gdzie zgłaszam się z dokumentem do sklepu w którym zakupiłem towar i wszystko negocjowałem ze sprzedawcą (zwykle kończyło się zwrotem ceny zakupu w miłej atmosferze), a to właśnie LG będzie mi proponować modele i obawiam się że tak kolorowo w tym przypadku nie będzie. Telewizor do wymiany to LG 55LA740S zakupiony przeze mnie w grudniu 2013 roku. Był to jeden z flagowców w repertuarze LG w tamtym okresie i spodziewam się otrzymać model w podobnym przedziale cenowym i o podobnej klasie (w przypadku sklepu nie byłoby problemu, ponieważ gdy otrzymałem notkę serwisową za 20 miesięcznego laptopa Lenovo, dostałem za niego zwrot pełnej kwoty z dnia zakupu). Jakie kroki podjąć, jeśli będą narzucać mi średniaka, który niby na papierze będzie podobny? Mogę domagać się zwrotu kosztów w przypadku gdy dobór modelu nie będzie satysfakcjonujący?